דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בארץ: להציל אותך עצמך 

מאת    [ 16/04/2011 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 3361 פעמים ]

חברות השכרת רכב בארץ עוזרות ללקוחות שלהם בתחומים שונים של החיים. לעיתים מדובר בחופשה מוצלחת לפעמים מדובר בעזרה עסקית של ממש. בתחום העסקי היתרונות של שכירת רכב מחברת השכרה הם רבים ומגוונים ובעיקר מסייעים לגמישות העסקית של הארגון, החברה או העסק. שירותי השכרת רכב מסייעים במיוחד לכל אותם אנשי עסקים אקלקטיים ששולחים את ידם במגוון רחב של תחומים ומנסים לעיתים תכופות להוציא לפועל איזה רעיון עסקי שצץ להם בראש. חברות השכרת רכב בארץ מסייעות לאנשי עסקים נמרצים אלה ובזכותן הם עשויים אפילו להצליח או, לפחות, לא להפסיד את כל מה שיש להם.

אולי יצא לכם להכיר אנשי עסקים שכאלה; אולי אתם בעצמכם משתייכים לסוג הזה של אנשי עסקים. הטיפוס שעליו אני מדבר הוא אותו גאון פיננסי חסר מנוחה, איש עסקים שמחפש תמיד את ההזדמנות הבאה, המשקיע שאינו יכול להישאר באותו המקום לאורך זמן. שבוע אחד הוא עוסק בשיווק של מלחיות מחרסינה שהוא מייבא ממונגוליה החיצונית. בשבוע שאחר-כך הוא כבר משווק ארונות מבזלת שנועדו לגינה הביתית ולחצר. הוא תמיד נמצא בחיפוש אחרי ההצלחה הבאה והוא צריך להתאים את עצמו לרעיונות שלו וזה לא תמיד עניין פשוט.

כיצד נכנסות חברות השכרת רכב בישראל לתמונה? פשוט מאוד. שיווק מוצלח מצריך צי רכב כדי לשנע במהירות את הסחורה ממקום למקום וכדי לשלוט בקשר עם הלקוחות הפוטנציאליים. הדבר נכון שבעתיים עבור איש העסקים שנע במהירות מתחום לתחום ואין לו זמן ליצור קשרים ארוכי טווח עם לקוחות – אינו דומה הלקוח של המלחייה מחרסינה ללקוח שזקוק לארון מבזלת בחצר. אלא שיהיה עליו להחזיק צי רכב ענק שיוכל להתאים גם לשינוע של מוצרים קטנים ועדינים וגם לשינוע של מוצרים כבדים ומסיביים. במקום להחזיק את כל הרכבים ששוק הרכב מציע לו; במקום לקנות ולמכור מכוניות בהתאם לסחורה שהוא מחזיק במלאי שלו; איש העסקים האקלקטי פונה לחברת השכרת רכב בישראל ומקבל את מבוקשו.

האפשרויות שפותחות בפני המשקיע הנמרץ חברות השכרת רכב בישראל הן אדירות. כך הוא באמת יכול לעבור מתחום לתחום כשהוא בטוח שהוא תמיד יכול לשנות את צי הרכב שלו בהינף טלפון ולהתאים את המכוניות שיש ברשותו לסחורה שהוא משווק. ללא היכולת הזו הוא ללא ספק היה מאבד את כל הונו במהירות בגלל חוסר הגמישות המספקת שלה הוא זקוק. אמנם קשה לדעת אם המשקיע הנמרץ יצליח באמת להתעשר כמו שהוא חולם, אבל חברות השכרת רכב בארץ לפחות מצילות אותו מעצמו ומחוסר היציבות העסקית המובנה שלו. מדובר ללא ספק בשירות חשוב – הצלת אנשים מעצמם ומהטעיות שהם עושים – גם אם זה איננו שירות שחברות השכרת רכב בארץ מפרסמות בגלוי ובהבלטה.

אמנם איש העסקים הנמרץ יתר על המידה הוא דמות מעט מוקצנת, אבל אנשי עסקים רבים – יציבים יותר ושקולים יותר – נהנים גם הם מהגמישות שממנה הם יכולים ליהנות כאשר הם עובדים עם חברות השכרת רכב בישראל. בעולם העסקים של ימינו הגמישות העסקית היא בעלת חשיבת עליונה והיכולת לנהל בגמישות את צי הרכב של הארגון – הודות לשירותי השכרת רכב – היא יכולת שלא ניתן לוותר עליה בקלות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב