דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השיטות לשאיבת שומן שיש להכיר לפני שפונים לייעוץ עם מנתח פלסטי 

מאת    [ 14/04/2011 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 2378 פעמים ]

שאיבות השומן נועדו לסייע לך לחטב ולעצב את הגוף. בישראל ניתוחים אלה מקובלים פחות מאשר בארצות הברית, שם הניתוחים הללו שכיחים ביותר וזאת משום שבישראל ישנה סברה שניתוחי שאיבת שומן הם ניתוח להורדת משקל, אך בפועל אין כך הם הדברים. ניתוח לשאיבת שומן לא נועד לסובלים מעודף משקל. בניתוח שאיבת שומן מוסרים כיסי שומן מיותרים.

קיימות ארבע שיטות עיקריות לביצוע ניתוח לשאיבת שומן. השיטה הקלאסית והשכיחה ביותר, היא השיטה שבמהלכה מוחדר נוזל לתוך רקמות השומן. הנוזל מוחדר לעור דרך חתך של עד סנטימטר אחד הנעשה באזור מוסתר בגוף באזור הרצוי. הנוזל, שעשוי תמיסת מלח מדולדלת, ממיס את השומנים באזורים אליהם הוא מוחדר וכך מאפשר למנתח לשאוב את השומן החוצה. לאחר החדרת הנוזל, מחדירים צינורית שמחוברת מצד אחד לאזור המומס ומצדה השני למכונה לשאיבת שומן. שיטה זו מועדפת כיוון שהיא נמצאת בשימוש מזה שנים רבות ומבוססת על ניסיון רב. זו השיטה הפשוטה ביותר בעלת הסיכויים הנמוכים ביותר לסיבוכים והיא מספקת תוצאות מרהיבות. החיסרון היחיד בשיטה זו הוא שעל מנתח פלסטי להיות חזק פיזית, מפני שהיא דורשת ממנו מאמץ פיזי. על כן, בבחירה בשיטה זו יש לשים לב לפרט זה אצל המנתח הפלסטי.

השיטות האחרות שקיימות דורשות זמן טיפול ממושך יותר והתוצאות נראות רק לאחר מספר טיפולים. שיטה של שאיבת השומן המסת שומן עם אולטרסאונד זהו הליך שאינו משלב שאיבה של שומן החוצה מן הגוף. בשיטה זו נעשית על ידי שימוש בקרני אולטרה סאונד להמסת השומן. באופן דומה, קיימות השיטות של המסת השומן באמצעות גלי רדיו, אשר מתבססת על גלי החום אותם פולטים אל הגוף גלי הרדיו והמסת שומן באמצעות לייזר. בשיטה זו מוחדר סיב לייזר אל תוך הגוף, אשר פולט אנרגיה וכך מפרק את תאי השומן.  

קיימת שיטה נוספת, שונה לגמרי במתודה שלה וחדישה ביותר, שנקראת שיטת הקנולה הרוטטת. בשיטה זו מוחדרת צינורית רוטטת אשר מביאה לשבירה מכנית של רקמות השומן. שיטה זו מובילה לתוצאות מהירות יותר, היא אינה דורשת כח פיזי מצד המנתח הפלסטי ולכן גם זמן הניתוח קצר יותר. צריך לתת את הדעת לכך שבשיטות מסוימות תאי השומן אינם מושמדים ועשויים להתמלא בשנית, לכן גם לאחר השאיבה צריך להקפיד על תזונה נכונה, פעילות גופנית והימנעות משומנים.

בכל השיטות קיימות תופעות לוואי. כבכל ניתוח אחר, גם כאן עשויים להופיע סיבוכים. על הרופא המנתח הפלסטי שבחרתם להיות בעל כישורים וניסיון ובייחוד כשמדובר בניתוח בכמה אזורים בגוף בו זמנית, ניתוח הדורש מיומנות טכנית גבוהה. ההתאוששות לאחר הניתוח היא מהירה אך קיימות תופעות לוואי שמופיעות זמן מה לאחר הניתוח והן נפיחות, ירידה בתחושה באזורי הניתוח, כאבים חדים שבאים והולכים והופעת גושים מתחת לעור. יש להיעזר במחוך בתקופה שלאחר הניתוח. חזרה לפעילות גופנית לוקחת חודש. יש להקפיד להגיע לביקורות שנקבעו עם המנתח הפלסטי. עם זאת, יש לזכור שלאחר תקופת ההחלמה שעשויה להיות לא נעימה, תתחילו לראות את התוצאות המיוחלות.

יש להיעזר בניסיונו של מנתח פלסטי כדי להגיע להחלטה הנכונה. מנתח פלסטי טוב יעזור לכם להגיע להחלטה שתוצאותיה ילוו אתכם שנים רבות ויספקו לכם איכות חיים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב