דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס עיצוב אירועים, לימודי עיצובי אירועים 

מאת    [ 14/04/2011 ]

מילים במאמר: 654   [ נצפה 3635 פעמים ]

האם אתה מאלו שאוהבים לארגן אירועים רק בשביל לעצב ולהשוויץ בעיצובו המיוחד של הבית שלך? האם בכל תקופה קצרה עיצוב הבית או החדר שלך משתנה מעט? אתה מוצא עצמך מסתכל קודם כל על עיצוב המקום בכל מקום אליו אתה נכנס? על קורס עיצוב אירועים כבר חשבת?

לימודי עיצוב אירועים הם לימודים העוזרים לסטודנט לפתח שיטת עיצוב ייחודית עבורו, הסטודנטים לומדים לנתח את אופי המארגנים ורצונותיהם וליצור עבורם את האירוע שיתאים בדיוק לטעמם.

קורס עיצוב אירועים – תכנים

בלימוד עיצוב אירועים לומדים כיצד לפתח מיומנות ליצירת אירוע בסגנונות שונים לפי העדפת המארגנים, לומדים איך להשתמש באותם מימוניות עיצוב כדי לעצב עיצובים שונים. לימודים אלו משלבים את כל מקצועות העיצוב, כיצד לעצב את השולחנות, פרחים, תאורה, במה, חופה ועוד. הלימודים והעבודה עצמה הם דינאמיים ומעניינים ולכן אנשים רבים נרשמים לקורס זה.

הנושאים הנלמדים במהלך קורס עיצוב אירועים הם: אירועים עסקיים ופרטיים, יצירת אירוע חגיגי, חשיבה יצירתית, טכניקות עיצוב בעזרת חומרים שונים, יחסי אנוש (עם מארגני האירוע), בדים וחומרים שונים לעיצוב אירועים, סגנונות עיצוב אירועים, אירוע מקורי (המתאים לאופי בעלי האירוע), קשרי לקוחות, סיורים בגני אירועים ואולמות, ספקי שירות, אירועים פרטיים, בניית קונספט לאירוע, קנייה ושכירת ציוד לאירועים, עיצוב ושזירת פרחים, עיצוב תאורה ועוד.

התלמידים לומדים כיצד לגרום לגן או לאולם להיראות שונה מהמראה הטבעי שלו. המעצב הוא חלק בלתי נפרד מהאירוע, על ידי ההשארה שלו הוא יוצר חלל מקורי וייחודי שמשרה אווירה מתאימה לאורחים.

קורס עיצוב אירועים – איפה לומדים?

ניתן להירשם אל קורס עיצוב אירועים במספר מוסדות לימוד ברחבי הארץ: עיצוב אירועים בשנקר, לימודי עיצוב אירועים בבניין ודיור, "בשמחות" בית ספר לעיצוב אירועים הנמצא בירושלים, עיצוב והפקות אירועים ב- ZER4U school, עיצוב אירועים בבית הספר של איריס מוסיוף, עיצוב אירועים באוניברסיטה הפתוחה ועוד.

משך הלימודים הוא בין שלושה חודשים לשנה, תלוי בהיקף הקורס ובמספר המפגשים השבועיים שלו. ישנם קורסי ערב וקורסי בוקר, כך שניתן לשלב אותם בהתאם לשעות העבודה שלכם.

קורס עיצוב אירועים – עלות הקורס

עלות הקורס הוא בין 3,000-6,000 ש"ח ומשתנה בהתאם להיקף הקרוס. ערכו השוואת מחירים ומבצעים בין מוסדות הלימוד השונים. ישנם מקומות המאפשרים שירותי השמת עובדים לתלמידיהם.

לפני ההרשמה בררו עם עצמכם האם אתם לומדים את התחום למטרת תחביב או למטרת מקצוע לפי כך החליטו לאיזה קורס להירשם.

קורס עיצוב אירועים – אפשרויות תעסוקה

קורס עיצוב אירועים מספק לתלמידיו את כל הכלים הנדרשים כדי להשתלב בצורה חלקה בעולם האירועים. עוד בזמן הלימודים יהיה לתלמידים אפשרות ליצור קשרים עם העוסקים בתחום עיצוב האירועים.

בסיום לימודי עיצוב אירועים מקבלים התלמידים תעודת עיצוב אירועים מטעם מוסד הלימודים בו למדו, עם תעודה זו הם יכולים להתקבל לעבודה בחברת עיצוב אירועים, באולמות אירועים (בתור מעצבים קבועים של האולם), בחברות קייטרינג המציעות גם עיצוב אירועים או לעבוד באופן כצמאי כמעצבי אירועים. בהצלחה!

המאמר מוגש על ידי פורטל עיצוב אירועים הגדול בישראל, בו תוכלו למצוא אינדקס מעצבי אירועים, לשלוח אליהם שאלות, לקרוא מאמרים מקצועיים ועוד


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב