דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכת מתקדמת למכירת כרטיסים באינטרנט 

מאת    [ 13/04/2011 ]

מילים במאמר: 505   [ נצפה 4329 פעמים ]

חשבת כבר על כל הפרטים לאירוע שאתה מתכנן. אבל מה עם מכירת הכרטיסים? מערכת למכירת כרטיסים תפתור לך גם את הבעיה הזו: לא עוד תורים ארוכים בחוץ, לא עוד המתנה לקבלת התשלום עד הרגע האחרון ולא עוד חוסר וודאות לגבי כמות האנשים שמגיעים.

באמצעות מכירת כרטיסים מוקדמת תוכל לחסוך לעצמך ולמוזמנים שלך הרבה טרחה. בין אם תרצה לערוך מכירת כרטיסים למופעים, מסיבות או אפילו מכירת כרטיסים למשחק כדורגל, מערכת למכירת כרטיסים תתאים ותסייע להצלחת האירוע.

מה היא מערכת למכירת כרטיסים?

מדובר במערכת ממוחשבת המגדירה את המכירה מבחינת כמות הכרטיסים, קהל היעד ומיקום המושבים, במידה והם מסומנים. הרכישה באמצעות המערכת נעשית על ידי תשלום בכרטיס אשראי. במידה וקיום האירוע אינו ודאי ותלוי בגורמים כמו מזג אוויר או היענות הקהל, התשלום ייגבה רטרואקטיבית. אם האירוע אינו מוטל בספק, הכספים ייגבו מראש.

בתור מארגן האירוע, בעזרת מערכת מתוחכמת כזו, תוכל להעביר לחשבונך את הכספים מראש בלחיצת כפתור. כמו כן, תוכל לעקוב אחרי התקדמות מכירת הכרטיסים ולשווק את האירוע דרך המערכת. ישנן מערכות למכירת כרטיסים המאפשרות גם שליחת לינק לאתר הזמנת הכרטיסים למוזמנים בלבד.

כמו כן, קיימת אפשרות להשתמש במערכת גם באתרים אחרים ולא רק באתר המכירה. גם באתר עצמו קיימת האפשרות לעצב את דף המכירה באופן בו אתה תבחר. מערכת למכירת כרטיסים מסוג זה היא מאוד גמישה ומיועדת להקל על המארגן ועל המוזמנים. ולא פחות חשוב: היא מאובטחת לחלוטין מפני אפשרות של חשיפת פרטי המשתמשים בה.

איך עובדת מערכת למכירת כרטיסים?

אתה מצדך צריך לעשות מעט מאוד פעולות. אחריהן, המערכת תעשה את כל השאר. גם התשלום עבור השירות לא נגבה בדרך כלל ישירות ממך בתור המארגן, אלא דרך עמלה על הזמנה באינטרנט מרוכשי הכרטיסים. אז מה אתה בכל זאת צריך לעשות?


    • ליצור את הכרטיסים - להגדיר את סוג הכרטיסים, הכמות והמחיר
    • פרסום והפצה- לאחר יצירת דף המכירה, עליך להפיץ אותו. תוכל לפרסם את המכירה דרך הרשתות החברתיות, המייל או בכל דרך אחרת שתבחר
    • ניהול המכירה - כל שנותר לך כעת הוא לתת למערכת לעשות את העבודה: למכור את הכרטיסים ולהעביר את התשלומים. תוכל לעקוב אחר הנעשה ולנהל את המכירה בהתאם
    • אפשרות הקפאה - במידת הצורך תוכל להקפיא את המכירה או לעצור אותה

למה כדאי להשתמש בשירותי מערכת להזמנת כרטיסים?

כאמור, עבור המארגן מדובר בעניין פשוט, נוח ויעיל, כמעט ללא עלויות. המארגן מקבל תמורה מלאה מבלי שיצטרך להשקיע זמן, כסף או מאמץ. לכן, יותר ויותר מארגנים משתמשים בשירותים של מערכת להזמנת כרטיסים.

חשוב לזכור שלא רק המארגן מרוויח מכך. גם הלקוח המעוניין להזמין כרטיסים לאירוע כזה או אחר, יוכל ליהנות מהיתרונות של המערכת: במקום להתקשר למשרדי הכרטיסים בשעות המיועדות לכך ולהמתין על הקו, המזמין יכול לבצע הזמנה בלחיצת כפתור בכל שעה.

לא עוד עמידה בתורים בחוץ וחששות מהאפשרות שלא יישארו כרטיסים. באירועים בהם הכרטיסים מסומנים כמו בקולנוע למשל, יוכל הגולש ליהנות גם מהאפשרות לראות באמצעות שרטוט גרפי איפה ממוקמים הכרטיסים.

כך, המערכת מאפשרת להתכונן מראש ליום האירוע ולא לדאוג לדבר. מעבר לכך, אנחנו כבר מורגלים לעשות כמעט הכל דרך המחשב וזו הפכה לדרך הנוחה ביותר. לכן, זה לא מפתיע שכל אחד יעדיף לקנות או למכור כרטיסים באמצעות מערכת להזמנת כרטיסים.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב