דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פעילויות לילדים בזמן בייביסיטר 

מאת    [ 13/04/2011 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 13929 פעמים ]

לשחק עם ילדים בזמן שאתם שומרים עליהם זו דרך מצוינת להעביר את הזמן. לעניין ילדים יכולה להיות משימה לא פשוטה, אך הכרחית כשאתם שומרים עליהם בשעות היום. אם תתכוננו כראוי תוכלו לנצל היטב את שהותכם עם הילדים. בזמן שאתם מתכננים את הפעילויות לילדים, חשוב שתיקחו בחשבון את מספרם. ככל שהכמות גדולה יותר, מומלץ לבחור בפעילות קבוצתית כלשהי. אם מדובר בילד אחד או שניים, תוכלו לבחור לכל אחד מהם את הפעילות המתאימה לו.

צעדים ראשונים עבור בייביסיטר מתחיל

ראשית, כדאי לשאול את הילדים עליהם אתם שומרים מה הם רוצים לעשות. פעמים רבות, הילדים כבר ידעו בעצמם באיזו פעילות הם רוצים לעסוק. במידה והם אינם יודעים מראש מה מתחשק להם לעשות, תוכלו לבקש מהם להראות לכם את הצעצועים שלהם. זו דרך טובה להבין את עולמו של הילד ואת תחביביו. תוכלו גם לבקש מהילדים לספר לכם סיפור קצר הנוגע לכל צעצוע. זו דרך מצוינת להעביר את הזמן ובאמצעותה גם תוכלו אולי להבין באילו מהצעצועים כדאי לכם להתמקד. ייתכן שהילדים ירצו שתשחקו יחד איתם בצעצוע או שהם יעדיפו לשקוע במשחק לבד.

פעילויות בייביסיטר המתאימות לפעוטות

פעוטות רבים אוהבים במיוחד לצייר על קירות או על מצע אחר בטווח השגתם. לכן, כשאתם עושים בייביסיטר על פעוט, תוכלו לצייד אותו בכמה צבעים, לא רעילים כמובן, ובכמה ניירות. תוכלו גם להשתתף עם הילד בציור, כשכל אחד מכם תופס חלק אחר של הדף. היצירה המשותפת יכולה להוביל להנאה מרובה יותר מצד הפעוט. הקפידו לבחור ניירות גדולים עד כמה שאפשר, על מנת שהפעוט לא יעבור בטעות לצייר על הרצפה או הקירות. הדביקו את הנייר לרצפה עם נייר דבק, כך שהוא לא יזוז בזמן הציור, והקפידו, למרות שהצבעים אינם רעילים, שלא יכניס אותם לפיו.

פעילויות בייביסיטר המתאימות לגילאי שלוש

אם התבקשתם לעשות בייביסיטר על ילד בגיל שלוש, תוכלו להפעיל אותו באמצעות משחק הדורש ממנו לנחש מה הוא החפץ. תוכלו למשל לקחת שקית קניות אטומה כלשהיא ולהכניס אליה כמה חפצים שיש להם צורה או טקסטורה ייחודיים, כמו למשל כדור, קוביה, כפית, דובי ועוד. לאחר מכן, תנו לילד להכניס את ידו לשקית, למשש את החפצים ולנחש מה הם. פעילות נחמדה נוספת יכולה להיות עשיית פרצופים מול המראה. פעילות זו יכולה להתאים במיוחד במידה ואתם שומרים על מספר ילדים בו זמנית, שכן אז היא יכולה להפוך לתחרות מהנה. כל ילד בתורו יצטרך לעשות פרצוף בהתאם למצב הרוח שאתם קובעים. למנצח תוכלו להעניק פרס, אך כדאי גם לחשוב על פרסי ניחומים לשאר הילדים.

ומה עם גילאי ארבע ומעלה?

בייביסיטר לגילאי ארבע ומעלה יכול להיות פשוט יותר מאשר לגילאים צעירים יותר, פשוט משום שעולמם הפנימי עשיר יותר ויש מגוון רחב של פעילויות המתאימות להם בהתאם. אתם יכולים לבחור לעשות איתם פעילויות יצירה שונות, לקרוא להם סיפור, לצייר איתם ועוד. אם מזג האוויר מאפשר זאת, תמיד תוכלו לצאת איתם החוצה לגן השעשועים הקרוב. רצוי תמיד לערב את ההורים בפעילויות המתוכננות – הם צריכים לתת את רשותם על חלק מהדברים, בעיקר אם הם מערבים לכלוך, בלגן או יציאה מהבית. בנוסף, יוכלו ההורים לתת לכם עצות לגבי מה שהילדים אוהבים, שיעזרו לכם לעשות בייביסיטר מהנה לכל הצדדים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב