דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דירות למכירה- אינפורמציה והמלצות עדכניות למחפשי הנדלן 

מאת    [ 13/04/2011 ]

מילים במאמר: 626   [ נצפה 1836 פעמים ]

בעת שאנו תרים אחר דירות למכירה עלינו להגדיר במדויק, איפה אתם תרים אחרי דירות למכירה , מה הוא סכום הכסף שהוקצב, מה הן השאיפות הספציפיות, על מה אנחנו יכולים להתפשר ועל מה לא יכולים לוותר.

 

דירות למכירה - כך נאתר את הדירה הטובה מכולן

 

  • הביקוש אחרי מכירת דירות צריך להיות באופן פרופסיונלי ומעשי. בשביל לבחור את המקום המגורים ההטוב ביותר, מומלץ לקבוע סדר עדיפויות. רצוי לרשום את ההפרמטרים האלמנטריים ביותר בשבילנו ,כדלקמן:
  • האזור ההטוב ביותר - את האזור המבוקש נציין לפי מספר אלמנטים, שווי הדירות בעיר, סוג השכונה, האם בפרוור מתגוררים זוגות צעירים, מה מהות הפרוור האם זה מקום בעל אופי דתי מאוד, האם יש לנו ידידים או קרובי משפחה באיזור ועוד.
  • לפי הדרישות האישיות- האם יש תחבורה ציבורית מתאימה לאזור שבו אנו עובדים? האם יש בברחובות הקרובים מרכז קניות? האם קל לבוא למרכז היישוב ועוד.
  • אם אנחנו צעירים עם ילדים, כדאי לחקור האם בסביבה יש גני ילדים ראויים? האם יש מוסדות לימוד ברמה גבוהה? האם ישנו מתנ"ס, האם יש חוגים לשעות הפנאי ועוד.

 

מכירת דירות - חוקי הזהב למציאת דירת מגורים

 

  • כל לוח נדל"ן הנמצא בשטח של מכירת דירות נוהג לפרסם דירות רבות . כאשר אנחנו מחפשים דירות למכירה צריך ללמוד מושגים חדשים. צריך להבחין למה מתכוונים בעת שמבטאים שהדירה זקוקה לבדק בית, מהי דירת מגורים מטופלת, מה היא דירת מגורים מושקעת ומה היא דירה למכירה מתוחזקת. בשפת הנדל"ן לכל מושג יש כוונה. כאשר נבין את השפה תוכלו להעדיף את הדירות למכירה המתאימות ביותר ולא לבזבז זמן וריצות רבות.
  • כשאנו עסוקים בעניין של מכירת דירות חשוב לממש כל השכרה של דירה בליווי של איש מקצוע, לא רצוי לחסוך בעלויות. לקיחת משפטן זו אכן הוצאה של כסף נלווית, אך היא עשויה לבלום מעתה ואילך אכזבה ובעיות עתידיות רבות.
  • בעת שאנחנו תרים אחרי דירות למכירה ,מומלץ לגשת אל משרד תיווך. לא מומלץ לקמץ את עלות התיווך. איש התיווך פועל בדרך כלל בעריםמוגדרות והוא בקיא כמו שצריך בשוק הדירות להשכרה ברחובות המבוקשים. בסיועו נוכל למצוא דירות טובות בפחות זמן ולפעמים אף במחירים נמוכים יותר.
  • כאשר אנו עושים חוזה על עסקה של מכירת דירות. כדאי לא להתפשר על ערבים. הרבה מקוני הבתים מתפתים להתפשר על אודות מסמך הערבות ולחסוך במשאבים כספיים, אבל הניסיון הלא טוב מורה כי יזמים רבים נקלעו בניגוד לרצונם לפשיטת רגל וקוני הדירות איבדו ממון רב.
  • בעת שאתם מחפשים דירות למכירה או מעוניינים למכור דירה. מומלץ, לפרקים, להתפשר על מחיר הנכס הראשוני. בזמן שדירת המגורים מצויה מדי הרבה זמן בשוק הביקוש שלה יורד ולא בכל עת תצליחו להשיג את המחיר ההנדרש.

 

 

 

 

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב