דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למי מתאים קורס אימון אישי? 

מאת    [ 13/04/2011 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 2538 פעמים ]

קורס אימון אישי הינו קורס ממוקד שמטרתו לשפר את איכות החיים תוך הקניית כלים אפקטיביים ומועילים להשגת תוצאות חיוביות בזמן קצר. קורס אימון אישי מיועד לכל אדם שמעוניין להשביח את חייו, ומוכן לעבור תהליך אינטנסיבי אשר במהלכו ירכוש כלים אימוניים שיסייעו לו להתמודד עם סיטואציות שונות ולנצל את הפוטנציאל הגלום בו.

מהו בעצם אימון אישי ?

קורס אימון אישי הוא קורס אשר במהלכו המשתתפים עוברים תהליך שנקרא אימון אישי או בשפה המקצועית coaching. אימון אישי הוא תהליך שנועד לסייע לאנשים להגשים את עצמם, להתגבר על פחדים ומכשולים, ולמצות את הפוטנציאל שבהם. כיום, רבים בוחרים להיעזר בשיטת האימון האישי על מנת להשיג תוצאות ולהגשים מטרות שונות, עקב זאת התפתחו זרמים שונים של אימון המושתתים על עקרונות האימון האישי. החל מהקורס המקורי הנקרא אימון אישי - לחיים שעצם תכליתו להתגבר על בעיות אישיות ולמצות את היכולות הפנימיות שקיימות באדם. התפתח גם קורס אימון אישי - זוגי שעיקר מטרתו היא שיפור חיי הזוגיות (התגברות על מכשולים זוגיים, הצלחת הקשר, הגשמת החזון המשותף וכולי..), ואף התפתח זרם נוסף זרם נוסף של קורס אימון אישי - עסקי שמהותו להביא להצלחת העסק (רכישת כלים למנהיגות ניהולית, ליצירתיות, לאימון צוותים וכמובן למימוש את החזון העסקי ולהגדלת הרווחים), סוגי אימון שונים אלה נגזרים כולם מיסודות האימון האישי וממטרותיו, ועיקר כולם הוא לפעול להשגת היעד ולהגשמת המטרה.

קורס אימון אישי – למי מתאים?

כפי שכבר אמרנו, קורס אימון אישי מתאים לכל אדם שמעוניין לשפר את איכות חייו, להטיב את הרגשתו ולנצל את הפוטנציאל הגלום בו. קורס אימון אישי הוא קורס ממוקד שמשיג תוצאות ספציפיות בזמן קצר ועל כן - על כל מתאמן, בין אם הוא משתתף בקורס אימון אישי ובין אם הוא משתתף בקורס אימון עסקי, להקדיש עצמו לתהליך האימון בכדי להשיג תוצאות. במהלך קורס אימון אישי המתאמנים רוכשים כלים בעזרתם יוכלו להתמודד עם סיטואציות שונות המזדמנות בחיי היום יום שלהם, תוך שהמאמנים האישיים מסייעים להם לגלות את הכוחות הפנימיים שלהם. חשוב לציין שהמתאמנים לא מקבלים דרכי פתרון או הנחיות כיצד לפעול במקרה כזה או אחר אלא, הם מסגלים בכוחות עצמם שיטות שעוזרות להם להתגבר על המכשולים הנקרים בדרכם וחיזוקים בדרך להגשמת מטרותיהם. במילים אחרות, המאמנים האישיים מעבירים למתאמנים את הכלים האימוניים בעזרתם יוכלו לזהות את חולשותיהם, להתגבר עליהם, ולהצליח להגשים את חזונותיהם, אך הם לא מבצעים את התהליך במקומם אלא רק מכוונים אותם לפענוח הדרך להצלחה ומסייעים להם למצוא את התשובות והעוצמות שקיימות בהם. מכאן מסיקים שקורס אימון אישי מתאים לכל אדם שישקיע בתהליך האימון האישי מאחר והגורם המרכזי להצלחה טמון בו.

קורס אימון אישי - סיכום

כאמור, קורס אימון אישי מטרתו להעניק כלים יעילים שיסייעו להשיג תוצאות חיוביות בזמן קצר. ראינו כי הגורמים להצלחת קורס אימון אישי תלויים במידת ההשקעה של המתאמנים, שכן הכלים שהקורס מעניק טמונים בתוך כל מתאמן ומתאמן ואילו הקורס רק מסייע למתאמן לגלות את העוצמות שבו ולנצל את כוחותיו ואת הפוטנציאל שבו.

ד"ר כרמי אומרו- מנהל מכון פתרונות. מומחה לתקשורת בינאישית, ייעוץ זוגי, טיפול זוגי ואישי, גישור גירושין, גישור עסקי, וסכסוכים בתחום המשפחה. פועל באמצעות גישות פילוסופיות ותרגומן לחיי היום יום, מרצה ומנחה סדנאות 0523-100-104




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב