דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסודות מאחורי המדפים - האם שימוש ב- 3 אותיות הקסם, יכול לחסוך לכם מיליון ? 

מאת    [ 13/04/2011 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 2964 פעמים ]

הסודות מאחורי המדפים – האם שימוש ב- 3 אותיות הקסם, יכול לחסוך לכם מיליון ?

 

יובל לובנשטיין

מי לא רוצה לחסוך כסף - כל שכן מי לא רוצה לחסוך הרבה כסף ?

מדובר כאן על חסכון לא של מיליון אחד או שניים, אלא על מאות מיליוני שקלים בשנה ולכן זה סיפור גדול.

מדובר כאן על ההוצאה של הרשתות ובעיקר רשתות המזון על פרסום.

רשתות המזון, אשר חלק מהמוצרים שלהם חופף, בעיקר מספקים ואו יבואנים מובילים, כמו אוסם, עילית, תנובה, תלמה, נטו, שטראוס וכדומה, מוצאות את עצמן מפרסמות ללא הרף, מי יותר זול - למי יש כזה או אחר - מי ככה ומי אחרת, אלא שכל זה עולה הרבה כסף, אשר בסופו של דבר הוא על חשבוננו.

האם לא ניתן לעשות זאת אחרת ?

איך בדיוק פועל השוק גם מעבר לנתב"ג - האם בכל השווקים, כל הזמן מפרסמים וזורקים כסך, עבור המסר "אצלי זול יותר" ?

האם חשבתם למשל על זה שבאתר האינטרנט של הרשת יופיע  המידע אודות מחירי המוצרים של הרשת, כולל מחירי המתחרים של אותה חנות ?

נשמע לכם הזוי, לחשוף מידע חשוב זה לעיני כול !

נכון בקריאה ראשונה כך זה נראה, אולם בעצם מדוע לא ?

לרשת אשר המחירים שלה אכן זולים, הרי אין ממה לחשוש, להיפך הוא הנכון !

באופן כזה יוכל הצרכן להיכנס לאתר האינטרנט של הרשת, להקיש את מקום מגוריו ולקבל טבלה מסודרת (אשר קיימת היום ברשתות, כל רשת והרשימה שלה), הכוללת את רשימת המוצרים, את המחיר שלהם ברשת וכן את רשימת המחירים של המתחרים, כפי שהם נסקרו על ידה בתאריך נתון. באופן כזה יוכל הצרכן לקבל את ההחלטה המושכלת שלו, היכן לבצע את הקניות.

נשמע אכן פשוט, אולי נידרש לנו גם לחשוב אחרת - בעולם האינטרנטי שבו המידע זמין, נדרשת חשיבה אולי שונה, אשר שקיפות המידע היא תנאי בסיסי ויסודי בו.

נכון, יבואו הציניקנים מתוככם ויאמר, איזה רעיון מטופש, שהרי הרשת יכולה לפרסם באתר את המחירים שלה כנמוכים ולייקר את המחירים של המתחרים. נכון היא אכן יכולה לעשות זאת, אך רק פעם אחת ואז יצא שכרה בהפסדה – ובענק !

רעיונות מסוג זה וביישומים שונים, קיימים ופועלים היום בחו"ל וחוסכים ממון רב לרשתות ולצרכנים.

מה שהצרכן עושה זה הוא מקיש את שם האתר של הרשת, גולש ומקבל את ההחלטה הנכונה והמושכלת מבחינתו, היכן לבצע את קניותיו, מבלי השפעות הפרסום.

אז מה אתם אומרים - האם לא יותר פשוט רק להקיש www.  ?

 

יובל לובנשטיין, משמש כיועץ אסטרטגי ושיווקי לחברות מוצרי צריכה.

 

יובל לובנשטיין, יועץ בתחום הקמעונאות ומוצרי הצריכה מלווה חברות בתחום בכל הקשור למיזוגים ורכישות. שימש במגוון תפקידי ניהול בכירים ברשתות מובילות בישראל כמו שופרסל והום סנטר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב