דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הזמנות לבת מצווה - מספר עצות שיעשו את ההבדל 

מאת    [ 13/04/2011 ]

מילים במאמר: 446   [ נצפה 2829 פעמים ]

כשהבת מגיעה לגיל 12 וכבר צריך לדאוג למסיבת בת המצווה,יש לדאוג להמון סידורים וקניות כמו: שמלה לאירוע, אולם אירועים, סידור פרחים,עיצוב שולחן ועוד אין ספור עניינים קטנים הקשורים לאירוע.
במקרים מסוימים ,כשיש תקציב לכך, ההורים מעדיפים לשכור את שירותיה של מפיקת אירועים שתדאג לכל דבר שנוגע לאירוע מה שיוריד מהם לחצים מיותרים לפני האירוע.
אחת ההתלבטויות הגדולות היא נושא המוזמנים - את מי להזמין וכמה להזמין. יש כאלה שמזמינים את כולם (אפילו את הגנן של הבניין) ויש כאלה שמצמצמים את רשימת המוזמנים למשפחה הקרובה ביותר. בכל מקרה, עדיף להכין את ההזמנות לבת המצווה כחודש מראש כדי שתוכלו להחליט בנחת על העיצוב, המלל, סוג הנייר, צבע המעטפה ושבסופו של דבר גם יישאר מספיק זמן כדי לשלוח את ההזמנות לכולם. מומלץ תמיד להדפיס קצת יותר מהכמות שתכננתם למקרה ששכחתם כמה מוזמנים.
כיום יש מספר רב של סגנונות להזמנות לבת מצווה:
הזמנה לבת מצווה מאויירת, הזמנה לבת מצווה שכוללת תמונה של החוגגת, הזמנה לבת מצווה בסגנון הומוריסטי, הזמנה לבת מצווה יוקרתית, הזמנה לבת מצווה חד-צדדית, הזמנה לבת מצווה דו-צדדית, הזמנה לבת מצווה נפתחת, הזמנה לבת מצווה על גבי נייר מיוחד, הזמנה לבת מצווה בהדפסה מיוחדת ועוד...
נוסח ההזמנה לבת מצווה צריך לכלול את שם החוגגת ,מקום האירוע, תאריך האירוע, זמן האירוע, טלפונים במקרה שצריך לאשר את ההגעה לאירוע ונהוג גם לצרף מפת הגעה למקום.
מעטפות להזמנות אירוע בת המצווה בדרך כלל ניתן לקבל מבעל האולם בהתאם למספר המוזמנים. יש לחשב את מספר ההזמנות והמעטפות למסיבת בת המצווה לפי מספר בתי האב שאליהם אתם מעוניינים לשלוח את ההזמנה. עדיף לקחת מספר מעטפות גדול יותר ממספר ההזמנות בפועל כי לפעמים טועים ברישום על המעטפה.
יש ששולחים את ההזמנות למסיבת הבת מצווה בדואר, יש כאלה שנותנים באופן אישי ויש ששולחים את ההזמנות באמצעות דואר אלקטרוני (טרנד שתופס תאוצה לאט לאט).
צורת ההזמנה יכולה להיות מרובעת או מלבנית אך חשוב לזכור להתאים את גודל ההזמנה למעטפה (בדרך כלל הגדלים הסטנדרטים של המעטפות הם: 11x23ס"מ , 13x19ס"מ ובהתאם לכך גודל ההזמנות).   
תהליך העיצוב וההדפסה של ההזמנות לבת מצווה לוקח בדרך כלל עד שבוע (תלוי במורכבות של העיצוב, העומס בבית הדפוס והאם יש צורך במשלוח עד הבית). במידה ובוחרים הזמנות מוכנות מקטלוג אינטרנטי, התהליך קצר יותר, כיוון שהוא כולל החלפת הטקסט לטקסט הרלוונטי והדפסת ההזמנה (תהליך כזה יכול לקחת בין יומיים לשלושה, לא כולל משלוח).
למרות כל הסידורים ולוח הזמנים הצפוף לפני אירוע שכזה, אל תשכחו את הבת שלכם בתוך כל זה. זה האירוע שלה ותנסו לגרום לה להיות כמה שיותר מאושרת עם תחושה שהאירוע נעשה על פי טעמה.

מזל טוב וניפגש בשמחות
מאחלים צוות קול ששון

מבחר דוגמאות של הזמנות לבת מצווה

מחירון הדפסת הזמנות לבת מצווה

הזמנות לבת מצווה בעיצוב אישי


קול ששון - היכנסו והתרשמו ממבחר ההזמנות המקורי והמיוחד שבקטלוג - יש הטבות ומבצעים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב