דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיבוי שפתיים 

מאת    [ 11/04/2011 ]

מילים במאמר: 319   [ נצפה 2287 פעמים ]

עיבוי שפתיים נדרש לנשים וגברים שלא התברכו בזוג שפתיים מלאות ובשרניות. אנשים בעלי שפתיים דקות מתאווים לפה מלא ומושך, אשר ממקד את תשומת הלב ומייפה את כל מראה הפנים. על אף שעד כה מרבית ההליכים לצורך עיבוי שפתיים מבוצעים בידי נשים, הרי שבשנים האחרונות מבקשים גם גברים לשפר את המראה האסתטי שלהם, ובין היתר פועלים גם בתחום זה.

רוב המנתחים ממליצים על עיבוי שפתיים שמבוצע באמצעות חומרים מתפרקים, אשר השפעתם חולפת ופגה לאחר זמן מה. יש עדיין הבוחרות במילוי באמצעות סיליקון, אשר השפעתו הינה לצמיתות, אולם בשנים האחרונות עם ריבוי החומרים החדשים בשוק והטכניקה המשופרת, מבקשים הלקוחות הפוטנציאליים לעבות את השפתיים באופן זמני בלבד. סיליקון עשוי לא פעם ליצור גושים באיברים אליהם הוא מוזרק ולא להתפזר באופן אחיד, ובכך ליצור מראה בלתי פרופרציונאלי ובלתי אסתטי.

עם השנים יורדת הנפיחות הטבעית, הצעירה והרעננה של השפתיים. כך שלא רק צעירים וצעירות אשר נולדו עם שפתיים דקות בוחרים בהליך האסתטי, אלא גם נשים וגברים בני 50-60 ומעלה אשר אותות הטבע ניכרים גם על שפתותיהם. עיבוי שפתיים יכול להיעשות באמצעות הזרקת חומצה הילורונית אשר השפעתה נמשכת עד שישה חודשים. חוצה זו נמצאת באופן טבעי בגופנו, בין הרקמות, ותפקידה לסייע לקולגן ולאלסטין לבצע את תפקידם ולשמור על גמישות ונפח העור. החומצה מיוצרת בתהליך של הנדסה גנטית, כאשר היא מופקת מחומרים הקרובים ביותר במנה שלהם למבנה החומצה ההילורונית. החומצה מגיעה לשוק בצורת ג'ל שקוף והיא מוזרקת על ידי המומחים לאיזורים שונים, ובין היתר משמשת לצורך עיבוי שפתיים.

בנוסף יש אשר בוחרים לבצע עיבוי שפתיים באמצעות הזרקת חומר המילוי הידוע הנקרא בוטוקס, אשר מוזרק אל האיזורים השונים בשפתיים במינונים נמוכים מאוד. טרם ביצוע עיבוי שפתיים אפשר להניח משחה מאלחשת על האיזור, בכדי להקל על ההליך ולהעלים את הכאב אשר עשוי להיגרם בשל ההרקה. לאחר המילוי תיתכנה תופעות לוואי כמו אדמומיות או נפיחות יתר אשר אמורות לחלוף לאחר מספר ימים. כמו בכל הליך עשויות להתגלות תופעות לוואי נוספות, ויש להיוועץ עם הרופא המומחה בנוגע לסיכונים השונים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב