דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוח אף 

מאת    [ 11/04/2011 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 2126 פעמים ]

ניתוח אף הוא ניתוח פופלארי המבוצע בידי נשים וגברים ברחבי העולם, אשר מבקשים לשפר את המראה האסתטי של האף, או לבצע בו הליכים רפואיים נחוצים. לעיתים משולב ניתוח אף קוסמטי עם ניתוח רפואי באיבר עצמו.

אפנו הוא איבר חשוב המשמש לנשימה, אולם גם למראהו ולמבנה האסתטי שלו תפקיד חשוב במראה הפנים. אף פרופרציונאלי אשר משתלב בהרמוניה עם שאר איברי הפנים, הוא דבר נפלא גם כאשר מדובר באף שאינו מושלם, וגם כאשר הוא גדול או רחב בממוצע. הבעיה נוצרת כאשר מדובר באף אשר מידותיו אינן משתלבות כראוי עם האיברים האחרים, כמו העיניים, השפתיים, ומבנה עצמות הלחיים והפנים. כך למשל אף גדול ייראה רע מאוד כשהוא נטוע בתוך מבנה פנים צר וקטן, אולם ייתכן וישתלב בדרך אסתטית שאינה כה בולטת, כאשר מדובר במבנה פנים רחב מהממוצע.

ניתוח אף אסתטי מטרתו לתקן חבלות ועיוותים אשר נוצרו באיבר, אם מלידה ואם בשל תאונות או פגיעות כלשהן במהלך החיים. במהלך הניתוח ניתן גם לתקן, לשחזר ולעצב מחדש את מבנה הנחיריים, אשר גם לו תפקיד חשוב ודומיננטי במראה האף.

טרם הניתוח חשוב להיוועץ עןם המנתח הפלסטי אודות כל הסיכונים הכרוכים בניתוח. המנתח יוכל גם לערוך עבורכם בדיקות וצילומי הדמיה אשר ימחישו לכם בדרך קרובה למציאות, כיצד ייראה אפכם לאחר הניתוח. טרם הניתוח תתבקשו לבצע סדרת בדיקות דם ולעיתים גם בדיקת אולטרסאונד בהתאם לדרישות הרופא. בנוסף תיפגשו עם הרופא המרדים אשר יבצע עבורכם את זריקת ההרדמה ויוכל לייעץ לכם אודות הסוגים השונים של הזריקות. ניתוח אף ניתן לבצע מגיל 16 ואילך, לקראת סיום התפתחותו של האף.

המנתח מפריד במהלך הניתוח את הסחוס ועצמות האף מן העור והרקמות, ומעצב מחדש את הסחוס בכדי להקטין ולהצר את המבנה. כאשר ישנו מבנה גרמי ובולט יש צורך בשבירה וליטוש של העצמות באיזור הבולט בכדי לשנות את מראה העצם עצמו. אם משולבת בניתוח גם הצרה והקטנה של הנחיריים יחתוך המנתח את העור באיזור הסמוך לבסיס הנחיריים, יבצע את השינוי והעיצוב, ויתפור את המקום אשר בו יוותרו צלקות עדינות.  לאחר הניתוח יגבס המנתח את אפכם, לעיתים באמצעות גבס פלסטי, אשר יוסר לאחר כשבוע.

תהליך ההחלמה מניתוח אף הינו אינדוודואלי, אולם לאחר מספר צפויים להיחלש הכאבים כתוצאה מניתוח, ותוכלו לשוב אט אט לפעילות סדירה. את התוצאות האופטימאליות של ההליך, ניתן יהיה לראות לאחר מספר חודשים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב