דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכל על ניתוחים פלסטיים - והפעם: מתיחת פנים 

מאת    [ 11/04/2011 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 2771 פעמים ]

מתיחת פנים זהו הליך אחד מתוך שלל סוגי הניתוחים הפלסטיים והוא נועד ליצור אפקט של החלקה, הרמה והתייצבות הפנים. לרוב, לא מומלץ לקיים ניתוחים פלסטיים כמו מתיחות פנים לפני גיל 40 ולכן מנתח פלסטי צריך לבדוק  בטרם ביצוע הניתוח שאכן עור הפנים צנח וכי יש טעם לבצע  מתיחת פנים.

 

ידוע כי האפקט של ניתוחים פלסטיים לא נותר לנצח ושורד רק  כמה שנים.  תוצאות הניתוח למתיחת פנים נראות לעין בין 4 ל- 8 שנים, אך גם בשנים שלאחר מכן, רוב הסיכויים שהפנים ייראו צעירים יותר מאשר אם המטופל לא עבר ניתוחים פלסטיים כדוגמת מתיחת פנים.

 

רצוי לבצע ניתוחים פלסטיים אצל  מנתח פלסטי בעל שם, שנתקבלו עליו המלצות חמות והוא בעל ניסיון. ניתוחים פלסטיים הם הליך כירורגי לא פשוט, העשוי להשפיע על המשך חייו של המטופל. לכן, חשוב מאוד לבחור מנתח פלסטי איכותי, גם אם הדבר אומר שהתשלום יהיה גבוה משמעותית.  כאשר אנו מפקידים בידיו של מנתח פלסטי את הגוף שלנו, איננו מעוניינים שייווצרו בעיות או סיבוכים. הדבר עוד יותר עקרוני כאשר אנו מבצעים ניתוחים פלסטיים מסוג מתיחת פנים. זאת מכיוון שלעומת אזורים אחרים בגופינו שניתן לכסותם במידה שהניתוח הפלסטי כשל ויצר נזקים וצלקות, הפנים שלנו תמיד חשופות. לכן, כאשר אנו ניצבים בפני בחירת מנתח פלסטי בהליך מתיחת פנים, אין מקום להימורים.

 

בטרם ביצוע ניתוחים פלסטיים כמו מתיחת פנים, רצוי לפנות לרופא המשפחה, על  מנת לבצע בדיקות שונים כגון בדיקות דם – ספירת דם, ביוכימיה, קרישה ועוד, צילום חזה ובדיקת א.ק.ג. (השניים האחרונים מחייבים רק את המטופלים שגילם גבוה מ- 45 שנים). פגישה עם רופא משפחה כהיערכות לקראת ניתוחים פלסטיים, מוזילה במידת מה את עלות ההליך כולו, כיוון שבדיקות אלו מסובסדות על ידי קופת החולים.

 

חשוב מאוד ליידע את כל אנשי המקצוע (מרדים, מנתח פלסטי וכו') על סימפטומים ומחלות העלולים לגרום לדימומים, כמו: מחלות כבד וכליה, בעיות של לחץ דם גבוה, סכרת, מערכת חיסונית לקויה, מחלות לב, עמוד שדרה בעייתי, מקרים בעייתיים של הרדמות (מקומיות או כלליות) ועוד. מידע זה, עבור מנתח פלסטי ומרדים, הוא הכרחי ועשוי להיות אף מציל חיים. 

 

יתרה מזו, בטרם ביצוע ניתוחים פלסטיים כדוגמת מתיחת פנים, חשוב להימנע, במשך שבועיים לפני הניתוח, מצריכה של חומצה סליצילית (סליציליק אסיד), מכיוון שהיא גורם ידוע לדימומים, אשר מגביל את קרישת הדם. בין הכדורים המכילים את החומצה הזו, קיימים האספירין, אדוויל, מיקרופירין, קרטיה ואלקה סלצר. מסיבה זו, חשוב להימנע גם מצריכה של ויטמין E. בנוסף, יש לזכור כי גם הימנעות מעישון בטרם ניתוחים פלסטיים היא הכרחית. לאחר ניתוח פלסטי ובמהלכו, קיים צורך מרכזי לאספקת דם לכל אזור (משום שהעור נמתח) והניקוטין שבסיגריה גורם לתופעה הפוכה - כיווץ כלי דם – ולכן יכול ליצור נמק בעור המטופל. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב