דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים בשרון: לחפש ולמצוא גם בן זוג 

מאת    [ 10/04/2011 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 2629 פעמים ]

הזמן הזה שבו אתם מתכננים ומארגנים את החתונה שלכם הוא זמן עמוס. יש המון דברים לעשות, הלחץ כבד והראש מוטרד באלף ואחד דברים. המסע הארוך בין גני אירועים בשרון שבו אתם מקווים למצוא את המקום המתאים ביותר עבור החתונה שלכם הוא מסע לא פשוט ועלול להיות מעייף. המסע הזה הוא גם הזדמנות פז להכיר היטב את בן הזוג או את בת הזוג שבחרתם לכם ושאיתו או איתה אתם מתכננים להתחתן. (ומעצה, גם אם נדבר בלשון זכר, הכוונה היא לבנים ולבנות גם יחד.)

אני די משוכנע שרוב – אם לא כל – הזוגות שעומדים להתחתן, חשבו לפחות קצת לפני שהתקבלה ההחלטה החשובה הזו. ישנם שיקולים שונים שמשפיעים על הבחירה שלנו ואנחנו מקווים שמצאנו את האדם המתאים בשבילנו. אנחנו מקווים, ואולי אפילו בטוחים, שמי שכעת יוצא איתנו לשיטוט בין גני אירועים בשרון הוא באמת מישהו שאנחנו מכירים היטב ושאיתו אנחנו רוצים לחיות את שארית חיינו. אבל עד כמה אנחנו באמת מכירים את האדם הזה שלצידנו? האם באמת אנחנו יודעים כיצד הוא יתנהג בכל מצב ובכל משבר? אנחנו בוודאי שמחים על כל הזדמנות שמאפשרת לנו להכיר אותו טוב יותר, אלא אם כן אנחנו מאלה שמעדיפים לטמון את הראש בחול ולא לחשוב יותר מדי.

אמת, לחשוב יותר מדי זה לא תמיד הדבר נכון לעשות ולפעמים כאשר התקבלה החלטה צריך לחיות איתה ולא להטיל ספקות חדשות לבקרים. עם זאת, החיפוש אחרי גני אירועים לאירוע הגדול הוא הזדמנות שחבל לפספס אותה. כדאי מאוד לעקוב בעדינות אחרי ההתנהגות של האדם שעימו נעמוד מתחת לחופה ולבחון את האישיות שלו כאשר אנחנו בוחנים גני אירועים בזה אחר זה.

אילו צדדים באופיו של בן הזוג שלנו אנחנו יכולים לבחון במהלך מסע החיפושים של גני אירועים בשרון? ובכן, קודם כל נוכל ללמוד על יכולת ההקשבה שלו ועל המוכנות שלו להקשיב. היו בטוחים שיתגלעו ביניכם חילוקי דעות במהלך החיפוש ובכלל במהלך התכנון והארגון. כיצד הוא מתנהג כאשר נופלת אי הסכמה? האם הוא כופה את דעתו? האם הוא מקשיב ויודע לשנות את דעתו? האם הוא יודע לשכנע בהגיון ובנועם?

ניתן גם ללמוד על הטעם של בן הזוג. יש הרבה גני אירועים בשרון והם נבדלים זה מזה בעיצוב שלהם, לצד מאפיינים רבים נוספים. האם הטעם של המיועד לנו הוא טעם שאנחנו יכולים לחיות אותו? ואולי זה הרגע שבו מגלים שהוא מעדיף קיטש צעקני כשאנחנו מעדיפים קלאסיות אלגנטית? האם ההבדל בטעם שלנו הוא סיבה לבטל את החתונה? גם על זה כדאי לחשוב...

ניתן גם לראות כיצד השותף שלנו לחיים מתנהג אל אנשים אחרים המועסקים בכל מיני גני אירועים: נותני שירותים למיניהם. ייתכן והוא תוקפני ומתנשא, ייתכן והוא מתרפס ומבוהל וייתכן והוא מאוזן ונחמד אך עומד על שלו. מובן מאליו שאין סוג אחד בלבד של אנשים שעימם ראוי להתחתן; עלינו רק לחשוב האם זה הסוג שאיתו אנחנו רוצים לבלות את חיינו הארוכים. זכרו: נפלה לידכם הזדמנות מעולה ללמוד על בן הזוג שלכם; אל תחמיצו אותה ונצלו אותה היטב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב