דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוכן ביטוח - חשיבות והשפעות 

מאת    [ 10/04/2011 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 3162 פעמים ]

סוכן ביטוח – חשיבות והשפעות

האם חשבתם פעם על השליחות המיוחדת והחשובה שיש לסוכני הביטוח השונים? אני מתייחסת כאן, לסוכני ביטוח בריאות או פנסיוני, שמתפקידם לדאוג לעתיד לקוחותיהם. עליהם להיות מודעים לנתוני הסטטיסטיקה בתחומים אלה ולהתאים תוכנית ביטוח ללקוחותיהם ומשפחותיהם, כדי להבטיח להם עתיד נטול דאגות כספיות.

לצערנו, ישנם מקרים רבים בהם פוקדות אותנו לפתע מחלות לא צפויות, או תאונות שונות, שבעקבותיהן יכולת התפקוד שלנו נפגעת. לעיתים אנו נזקקים לתרופות שאינן כלולות בסל התרופות או שאנו נזקקים ליעוץ או טיפול רפואי שאף הוא אינו כלול במסגרת הביטוח הממשלתי. זאת הסיבה שמומלץ כי לכל אחד מאיתנו יהיה ביטוח בריאות פרטי, ואף ביטוח אובדן כושר עבודה.

ביטוחים אלה מחייבים אותנו בסכומים שהם בסך הכל סבירים, מידי חודש בחודשו ובתמורה אנו מקבלים כיסוי הולם לשעת הצורך.

סוכן ביטוח – מקצוע עם שליחות.

שליחותו החברתית של סוכן ביטוח פנסיוני היא בכך שהוא מספק הגנה למבוטח ולמשפחתו הקרובה, מפני סיכונים שאינם צפויים ועלולים לפקוד אותנו. שינויים העלולים להופיע מבלי שום התראה ולשבש את כל מערך ומהלך חיינו וחיי משפחותינו. סוכן הביטוח שלנו מתמחה בדיוק בכך - ב"לחזות את הבלתי ניתן לחיזוי" ולהגן עלינו מפני כך. 

בעידן שלנו, עידן של מודעות עצמית, מרביתנו מודעים לכך כי האחריות על חיינו ועל רווחת משפחתנו, נתונה בידנו. יחד עם זאת כמובן שעדיף כי נעזר בחברת ביטוח מקצועית ומהימנה שתספק לנו נציג מהימן מטעמה, שיוכל להציג בפנינו את פוליסות הביטוח השונות ויסייע בידינו לבחור את הפוליסה עם התנאים המתאימים לנו ביותר. 

נחזור לרגע אל סוכן הביטוח הפנסיוני או הבריאות, תארו לעצמכם את תחושת הסיפוק שלו כאשר הוא מצליח להביא למבוטחיו כספים מחברת ביטוח. כספים המסייעים למבוטחים  בהמשך קיום המשפחה ברגעים קשים ומורכבים.                                                 

הסיפוק גדול גם במקרים בהם עוזר הסוכן למבוטחים רבים בעלי פוליסת ביטוח בריאות לקבל את המנתחים הטובים, הטיפולים הרפואיים החדישים ותרופות איכותיות שלא כלולות בסל הבריאות. עזרה משמעותית זו ברגעי משבר בחייו של אדם, הן הגורמות לסוכנים לחוש להבין ולחוות את השליחות החברתית הכל כך חשובה של סוכן הביטוח.

לסיכום: בימינו כל אדם בארצנו מודע לכך כי חשוב לחשוב על העתיד, ולרכוש פוליסת ביטוח בריאות, פנסיה, אובדן כושר עבודה וכו'. אומנם בעידן הנוכחי אנו אף לומדים שעלינו לחיות את הרגע ולהנות מכל רגע ורגע בחיים כאילו היה זה יומנו האחרון על פני האדמה, ואולי דווקא משום כך, אנו חייבים להגן על עצמנו ועל בני משפחותינו, מפני "מכות" העלולות לפקוד אותנו ללא שום הכנה מוקדמת מראש. חברות הביטוח השונות, הן אלה המסייעות לנו להתכונן היטב לפורענויות העלולות לפקוד אותנו בעתיד, בכך שהן מציעות לנו פוליסות שונות המתאימות לתת כיסוי לשעת הצורך. אז מוטב לשלם על פוליסת בריאות ולא להזדקק לה מאשר ההפך.

הכשרה ביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב