דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרי חלב לא רק טעם אלא גם בריאות 

מאת    [ 07/04/2011 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 3596 פעמים ]

מי מאיתנו לא זוכר את הפעם הראשונה שטעמנו את מעדני החלב דני או מילקי, הטעם הנפלא על החיך והרצון שהמעדן לא ייגמר לעולם. אך כילדים לא ידענו שדרך ההנאה אנו מזינים את גופינו בויטמינים ורכיבים תזונתיים החיוניים להתפתחות הגוף. מוצרי חלב שונים כמו מעדנים וגבינות מכילים ויטמינים ומינרלים חשובים. כך שאנו גם נהנים ומתענגים מטעם נפלא ובו בזמן אנו מספקים לגופינו אנרגיה ועושר תזונתי ומסייעים לשמירה על בריאות גופינו.

דוגמא בולטת למעדנים המסייעים לשמירה על בריאות הגוף הינו מעדן גמדים. מעדן גמדים מיועד לגיל הרך, הילד נהנה מאכילת מעדן ובו בעת מזין עצמו בויטמינים חיוניים. מעדן גמדים מבוסס על גבינה לבנה 5 % ואינו מכיל צבעי מאכל מלאכותיים וחומרים משמרים ומייצבים. מותג גמדים כולל מגוון מעדנים בטעמים שונים המתבססים על פירות טבעיים כגון תות, תפוח ובננה.

בין הויטמינים והמינרלים השונים המצויים בגמדים ניתן למצוא ויטמין A החיוני לתקינות מערכת הראייה, לעור הגוף, לרפוי מהיר של פצעים,וחיזוק עצמות, שיער ושיניים. ויטמין D שמגביר את ספיגת הסידן וכך מסייע לבניית מערכת עצמות חזקה, אבץ שאחראי לייצור חלבונים,מגביר את חילוף החומרים בגוף ומסייע לזיכרון, ליכולת למידה  ולמערכת החיסונית. וכמובן ברזל, כאשר אין הכוונה לברזל מפלדה אלא למינרל שאחראי להתפתחות המוח, היכולת המוטורית, הרגשית והשכלית. כלל המינרלים והויטמינים במעדן גמדים מסייעים לשמירה על בריאות גוף הילד.

ואיך אפשר לדבר על מעדנים מבלי להזכיר את מילקי, מעדן שהפופולאריות העצומה לא הוא זוכה הביאה לייצור גרסאות שונות ומלהיבות, מילקי הקלאסי בטעם שוקולד בליווי הקצפת המדהימה, מילקי שוקו שוקו, מילקי שוקו וניל, מילקי אוכמניות, מילקי וניל, מילקי שלוק המלווה בגלילי שוקולד דרכם שואבים את השוקולד וכן מילקי קפצת המאפשר ליהנות מהקצפת המופלאה בכמות גדולה מהרגיל.  

שני מעדנים ותיקים נוספים בשוק הינם דני ודניאלה, מעדן דני מכיל כמות של 80% חלב ולכן הורים רבים קונים אותו לילדיהם בכדי לשמור על בריאות גופם והילדים אוהבים את דני בשל טעם השוקו או הווניל המעולה. מעדן דניאלה הוא ורסיה שונה של מעדן גבינה מוקצף בטעמים שונים כמו תות, בננה ווניל.

ואם בבריאות מוצרי חלב עסקינן חובה להזכיר יוגורטים. בשוק קיימים מגוון רחב של יוגורטים. יוגורטים פרוביטיים המסייעים לפעילות העיכול כגון יוגורט אקטיביה. מוצרי חלב פרוביוטיים הם למעשה מוצרי חלב מהונדסים שהכניסו לתוכם חיידקים ידידותיים המסייעים לגוף, ומונעים את כניסת החיידקים המזיקים. יוגורטים טבעיים ולבנים, יוגורטים בתוספת פירות טבעיים המעניקים טעם מעולה, יוגורטים בליווי תוספות כמו פקאן סיני, גרנולה ופצפוצי שוקולד. יוגורט דיאט עם 0% שומן, ומשקה יוגורט לאנשים שממהרים ורוצים בשלוק אחד לקבל כשליש מכמות הויטמינים והמינרלים המומלצת. אז זכרו אוכל טעים לילדכם יכול להיות גם בריא ולספק לגוף את מרבית הויטמינים והמינרלים הרצויים.

 

 

אריק לוי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב