דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משחקי מכוניות להורדה 

מאת    [ 07/04/2011 ]

מילים במאמר: 338   [ נצפה 4812 פעמים ]

משחקי מכוניות

משחקי מכוניות הם מסוג משחקי המחשב האהובים ביותר כבר שנים רבות. בין משחקי מכוניות ניתן למצוא גם משחקי מכוניות לילדים, משחקי מכוניות מרוץ ועוד. ההבדלים בין המשחקים השונים קשורים בפעלולים אותם יודעות המכוניות לעשות, המהירות בה הן נוסעות, המכשולים, האתגרים, איכות המשחק וכמובן העיצוב. משחקי מכוניות התחילו כמשחקי מחשב בקופסא וכיום ניתן למצוא משחקי מכוניות און ליין, משחקי מכוניות להורדה וכל אלה בעזרת טכנולוגיית הפלאש העדכנית. בדרך כלל משחקים מפותחים יותר כוללים מספר סוגי משחקים לבחירה, בעוד אלה המצומצמים מציעים רק סוג אחד.

משחקי מכוניות ברשת

ברחבי רשת האינטרנט נמצאים אלפי אתרים המציעים משחקי מכוניות להורדה או למשחק און ליין. משחקי מכוניות מרוץ יכולים להיות שונים לגמרי ממשחקי מכוניות אחרים. הז'אנר הנפוץ במיוחד הוא אכן מרוצי המכוניות, אך ישנם גם משחקים המתרגלים מהירות, חניה, אבזור וכדומה. משחקי מכוניות ברשת נמצא בדרך כלל באתרי משחקים, המציעים משחקי קלאסיקה, משחקי חשיבה, משחקי אסטרטגיה ובין היתר משחקי מכוניות. בדרך כלל משחקים אלה אינם מוגבלים, אך הם מתאפשרים רק במשחק יחיד מול מסלולים קבועים במהירויות מוגבלות.

משחקי מכוניות להורדה

יש מגוון עצום של משחקי מכוניות להורדה, כאשר ניתן להפריד בין שני סוגים עיקריים: משחקי מכוניות להורדה בפורמט בו הם מופיעים כמשחקי און ליין או משחקי מכוניות להורדה כמשחקי מחשב מפותחים של חברות מקצועיות. החברות הרציניות שמציעות משחקי מכוניות להורדה עלולות לדרוש תשלום, אך הן מציעות מגוון משחקים באיכות גבוהה, ללא תקלות וללא הגבלה. משחקי מכוניות להורדה מאתרי משחקים בדרך כלל מוגבלים במספר השלבים ומעוצבים ברזולוציה נמוכה. משחקי מכוניות להורדה מאתרים מוסמכים היא חשובה גם בשל האבטחה של המחשב וגם בשל הגרפיקה והסאונד שמתאפשרים. אלה חשובים ליצירת האווירה המתאימה במשחק ויוצרים תחושב אמיתית של מרוץ מכוניות.

משחקי מכוניות להורדה ישירה

כל אחד פיתח לעצמו שיטה מועדפת להורדה קבצים מהאינטרנט. חלק משתמשים בתוכנות שיתוף, חלק מורידים מאתרים מסוימים וחלק הבינו את יתרונות השיטה להורדה ישירה. מדובר בהורדה שמתאפשרת במהירות ממוצעת של ספק האינטרנט, כשנעשה חיבור ישיר לשרת החברה שפיתחה את המשחק והמשחק מורד ישירות ממנו. ברוב המקרים מדובר בהורדה חינמית. הדבר היחידי שיש לבדוק הוא את אבטחת הקובץ, כדאי שתשאירו את האנטי וירוס דולק בשעת ההורדה.

המאמר נכתב על ידי אלעד כהן - מתכנת פלאש בחברת GAME DEV LTD.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב