דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת כח אדם - לעבודה ולמלאכה 

מאת    [ 07/04/2011 ]

מילים במאמר: 506   [ נצפה 2706 פעמים ]

לחפש עבודה זה לא דבר פשוט. אם אתה בין עבודות, השתחררת מהצבא או סיימת ללמוד, שוק העבודה לא תמיד קורא לך. אבל, כמו שחיפוש דירה הופך לקל יותר בעזרת מתווך, כך גם חיפוש עבודה הופך לקל יותר בעזרת חברת כח אדם.

 

חברת כח אדם - לעבודה ולמלאכה

 

חברת כח האדם תהפוך את מלאכת החיפוש לקלה יותר: היא תשלח במקומך את קורות החיים שלך למקומות עבודה המתאימים לך במיוחד. היתרון בעבודה עם חברות כאלו הוא שלחברות כאלו יש קשרים עם מקומות עבודה ורבים וכך דלתות יפתחו מהר יותר.

 

מעבר לחיפוש עבודה, חברות כח אדם יעזרו לך לכתוב את קורות החיים שלך בצורה נכונה, כך שיבלטו יותר. אחת הדוגמאות לכתיבת קורות חיים נכונה היא פירוט מקורות ההשכלה והניסיון התעסוקתי בסדר כרונולוגי הפוך, כלומר מהאחרון לראשון. עניין נוסף, חשוב אף הוא מדבר על כתיבת קורות החיים בצורה עניינית ומתומצתת.

 

חיפוש עצמי חשוב כמו חיפוש עבודה

 

כדי שחיפוש העבודה לא יהיה טכני, חשוב לדעת מה מחפשים. שאל את עצמך מספר שאלות שיעזרו לך להתמקד במה שהכי תרצה לעסוק בו. למשל: סוג המשרה,תחומי עניין, מה הניסיון התעסוקתי שלך עד כה, מהם הדברים שלא תהיה מוכן לוותר עליהם בעבודתך הבאה ועוד. כך, כאשר תגיע אל חברת כח אדם, כבר תהיה מכוון מטרה.

 

ראיון עבודה לא מפחיד כמו שחשבת

 

הלב דופק כשהולכים לראיון עבודה. המעמד מותח. אם יצאת לבלות עד השעות הקטנות של הלילה, לא רק הלב ידפוק אלא גם הראש ולכן כדאי לישון טוב לילה לפני ואולי אף לחזור על הכתוב בקורות החיים, לעשות סימולציה עם חברים רק כדי להפיג את רמות המתח. הגע אל הראיון בטוח בעצמך - הרי ברור שאתה יכול לבצע את התפקיד.

 

האם זה משנה מתי שולחים קורות חיים?

 

לשליחת קורות חיים אין תאריך תפוגה או תאריכי מבצע שבהם כדאי לשלוח אותם. נכון שישנם חודשים בהם גיוס העובדים בחברות השונות הוא על מי מנוחות ואינך יודע מי אחראי על גיוס עובדים - מחלקת הגיוס של החברה המיועדת או חברת כח אדם. חשוב שתבין: אינך צריך לעסוק בחשבונות הללו. שלח קורות חיים - וכל המרבה הרי זה משובח.

 

יועץ השמה או יועץ העצמה?

 

יועצי השמה הם חלק מהסגל הקבוע בחברות כח אדם עם הצעות של דרושים בירושלים ותפקידם הוא להתאים לך את המשרה המתאימה ביותר. יועץ השמה חשוף למגוון התפקידים הקיימים בשוק העבודה, מכיר את תהליכי הקליטה בחברות הללו, את התרבות הארגונית שלהן ואף את הסודות מחדרי העבודה - מה שהופך אותו למומחה בתחום התעסוקה.

 

מיקור חוץ וחברות כח אדם

 

בשנים האחרונות תחום מיקור החוץ התפתח מאוד בישראל. היום, חברות רבות משתמשות במיקור חוץ כפתרון תעסוקה זול יותר. חברות כח אדם הן אלה המספקות את מיקור החוץ - שיטה בה חברה גדולה מעבירה אל קבלן חיצוני חלק מהתפעול השוטף כדי לחסוך בעלויות.

 

בשורה התחתונה

 

חברת כח אדם נמצאת בתפר שבין אבטלה לתעסוקה. היא באמת תהפוך מובטל לאיש עובד. חברות כאלו מאפשרות לנו לבחור במקום העבודה בו נרצה לעבוד, עוזרות ללטש את קורות החיים שלנו ומלמדות אותנו איך להרשים בראיון העבודה אליו שלחו אותנו. ובמשפט אחד: חברת כח אדם  של דרושים בצפון מכוונת כל אחד למקום המתאים לו.

 

 דרושים במרכז דרושים בדרום


דנאל היא בין החברות הוותיקות בארץ במתן שירותי דרושים אדמיניסטרציה משאבי אנוש וגם דרושים בשרון ,דרושים בשפלה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב