דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער בשיטת האפילציה 

מאת    [ 07/04/2011 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 2769 פעמים ]

אודות השיטה להסרת שיער באמצעות אפילציה

שיטת הסרת שיער באפילציה היא השיטה הותיקה ביותר להסרת שיער. בשנת 1875 ניסה רופא העיניים ד"ר מישל צ'ארלס לפתור את בעיית צמיחת הריסים ההפוכה, שגרמה לדלקות רבות, כאבים ובעיות אחרות. באמצעות סוללה ושני חוטי חשמל הוא הצליח לצרוב את הריסים הפגומים וכך תיקן את כיוון צמיחתן או לחלופין, הסיר אותם לצמיתות.

 

שיטת הסרת שיער באפילציה נובעת מתגליתו של ד"ר צ'ארלס.  השיטה מאפשר לצרוב את זקיק השערה באמצעות מחט חשמלית. את התהליך יש לבצע שוב אחת לכמה שבועות בשל מחזוריות הצמיחה של השערות.

כדאי לוודא שלמטפל או מטפלת, שבמקרים רבים תהיה הקוסמטיקאית, יש ניסיון רב בתחום. טיפול אפילציה להסרת שיער בידיים לא מקצועיות עלול לגרום לכוויות וצלקות.

כאשר טיפול אפילציה נעשה בידי מטפל לא מיומן, עשויות להופיע על גופכם כוויות ואף צלקות. לרוב, המטפלים שעושים את הטיפול להסרת שיער באפילציה הם קוסמטיקאיות או מכונים שייעודם הוא למלא את מטרה זו.  רצוי  לוודא במכון או אצל קוסמטיקאית רפואית שהמקום נקי ושהם נוהגים באסתטיקה מרבית בעת הטיפול. יש לוודא שהמחט תישמר במקום סטרילי, היא תשמש אתכם לאורך כל הטיפול והיא אישית. בטיפולים המבוצעים באמצעות אפילציה, עליכם לבדוק שהמטפלת עובדת באופן היגייני, מקפידה על חיטוי האזור המטופל ומקצה עבורכם מחט אישית לצורך הטיפול. באם כל אלו מתקיימים, תוכלו להצליח במיגור השערות מגופכם.

יתרונות הסרת שיער באפילציה:

השיטה מתאימה לכולם. היחידים שלא יוכלו לעשות בה שימוש הם חולי סוכרת. כמו כן, בשיטה זו בשונה משיטות אחרות, בטוח להסיר גם שיער בהיר מעור כהה. כמו כן,  היא היחידה שבאמצעותה אפשר להסיר גם שיער בהיר ולבן, שבכל השיטות האחרות מתפספס בשל אי רגישותן המספקת. השיטה ממקסמת את יעילותה באזורים קטנים כאזור הסנטר והשפה העליונה, כיוון שהיא פעולת על שיטת המיקוד בכל שערה. כאן גלום גם חסרונה של השיטה כיוון שכל שערה מטופלת בנפרד ועל כן הטיפול אורך יותר זמן.

דברים שמוכרחים לדעת לפני טיפול:

אין לערוך את הטיפול על עור רגיש או מגורה. לפני טיפול, אין להסיר שערות באזור המטופל, לגלח או למרוט. גם מהלך הטיפולים  עצמם אין לעשות זאת.בנוסף, אין צורך להמתין שהשערה תגדל. כמו לאחר כל טיפול להסרת שערות אסור לחשוף את אזור הטיפול לשמש.

יתרונות האפילציה על פני שיטות אחרות להסרת שיער הן ששיטת האפילציה יעילה כנגד שערות בהירות. יתרה מזו, שלא כמו הלייזר, היא אינה מסוכנת לבעלי עור כהה. יתרון  נוסף הוא שאין צורך בהמתנה ארוכה בין טיפול לטיפול.

על מנת להפיק את המקסימום מן השיטה, מומלץ שלא לטפל באזורים רחבים שיתכן ובהם פיזור השיער אינו אחיד ומלא, כגון בגב או ברגליים. אפילציה היא שיטה ממוקדת מאוד שעובדת בדיוק על השערה שממנה חפצים להפטר, כך שאין סיכוי שהטיפול יפספס אותה.

 

קיימות שיטות רבות של הסרת שיער, שיטת האפילציה היא אחת מהן. לכל אחת היתרונות והחסרונות שלה ומומלץ להתייעץ לפני שבוחרים בשיטה הנכונה עבורכם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב