דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קווים עיקריים לבחירת מנתח פלסטי 

מאת    [ 07/04/2011 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 2277 פעמים ]

בבואכם לבחור מנתח פלסטי, חשוב שתנקטו בזהירות כפולה ומכופלת. שוק הניתוחים הפלסטיים הוא שוק תחרותי במהותו, הפועל על פי כללי השוק והמנתחים הפלסטיים נוטים לשווק עצמם באגרסיביות.מכוני הניתוחים הפלסטיים לא יבחלו באמצעים על מנת לפתות לקוחות לשם עשיית רווחים.

ההבדל בין חברה מסחרית שמוכרת מוצר או שירות, לבין חברה מסחרית שמציעה ניתוחים פלסטיים ללקוחות שלה, הוא שלאחר ניתוח, אין שום דרך להשיב את המצב לקדמותו, כפי שמחזירים מוצר שנקנה בחנות או כפי שמפסיקים שירות במידה ולא מרוצים ממנו. ניתוח בידי מנתח פלסטי שאינו מיומן עלול להוביל לסיבוכים וסיכונים בלתי רצויים. לכן, חשוב להקפיד לבדוק מספר דברים לפני שממהרים לשכב על מיטת הטיפולים.

במכוני ניתוחים פלסטיים רבים מועסקים רופאים שאינם  מנתחים בהכשרתם או שאינם מתחום הפלסטיקה. הדבר אפשרי כיוון שהחוק מתיר לכל רופא בהשכלתו לעסוק בכל תחומי הרפואה, אך לא להיות מוגדר מומחה. מנתח פלסטי אינו צריך להיות מוגדר כמומחה כדי להיות כשיר לביצוע ניתוחים פלסטיים. לכן רופא ילדים שהוא כירורג כללי יכול להיות מועסק כמנתח פלסטי, ללא ההכשרה המתאימה. לא כדאי לגלות זאת אחרי הניתוח והסיבוכים שבעקבותיו.

לכן, מחובתכם לדאוג לראות תעודת מומחה. התואר הרשמי שיש לדרוש: מומחה לכירורגיה פלסטית אסתטית או מנתח פלסטי יש להיזהר מתארים מפוצצים שנועדו להטעות כמו רפואה אסתטית, מנתח עפעפיים מומחה או כל איבר מועד לניתוח אחר, כירורגיה אסתטית, רפואה קוסמטית וכו'. על אף הניחוח הרשמי והצליל הפתולוגי שבהם, מדובר בתארים מומצאים שאינם קיימים בתחומי הרפואה הרשמית.

דרך נוספת לוודא את תארו ואמינותו של מנתח פלסטי אשר שוקלים להשתמש בשרותיו היא לסקור האם הוא מופיע ברשימת האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית. ניתן למצוא את רשימת החברים באיגוד באתר האיגוד.
כדי להיות חבר איגוד יש להמציא תעודת הכשרה של מתמחה, אשר מחייבת לימודים של 6 שנים ועמידה בבחינות קשות במיוחד, בנוסף ללימודי הרפואה. כמו כן, חבר איגוד מתקבל רק בהמלצת חבר אחר. נוסף על כל אלה חשוב לדבר עם מישהו שכבר עשה בעברו ניתוח פלסטי ויכול להמליץ ולהבהיר את חשיבותה של בחירת מנתח פלסטי טוב. מוטב שלא להסתמך על מקורות שאינם מהימנים כדפי זהב או פורומים ברשת שעשויים להיות מלאים בהודעות סתמיות שנכתבו בידי המפרסמים עצמם.

ניתוח פלסטי אולי משווק כמוצר מסחרי ככל מוצר אחר, אך אסור לשכוח שהוא נוגע קודם כל לגופנו ולבריאותנו. בחירת מנתח פלסטי היא שלב מאוד חשוב בדרך ולכן אסור להקל בו ראש. הגם שלשיקולים כספיים יש חשיבות בלתי מבוטלת, אל תתפשרו על מקצועיות המנתח על חשבון הפן הכלכלי. מן הסתם, מנתח פלסטי מומחה שעבר את כל מסלול ההכשרה המתאימה, עד תומו, ידרוש בוודאי יותר כסף מרופא שלא השקיע את הזמן והמאמץ הנדרשים לכך. אך בריאותנו היא זו שמוטלת על הכף.


 

 






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב