דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכל על התיירות בים המלח 

מאת    [ 07/04/2011 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 2638 פעמים ]

המצב בשנים האחרונות הביא לא מעט תיירים ישראלים ואפילו תיירים המגיעים מחוץ לארץ לבקר או לפחות להתעניין בתיירות הנמצאת באזור ים המלח והסביבה, כאשר כולם כבר יודעים שים המלח נחשב לאחד מאוצרות הטבע המדהימים ביופיים והיקרים ביותר למדינת ישראל שדואגת לנסות ולשפר על היעד ועל המקום כמקום תיירותי שגם בין היתר מכניס לא מעט לכלכלת המדינה וגם תורם רבות ליופייה של מדינת ישראל.

רוצה לשמוע עוד על התיירות בים המלח..? הגעת למקום הנכון!

התיירות בים המלח על קצה המזלג

אין ספק בכלל שבשנים האחרונות כל הנושא של תיירות בים המלח נמצא בראש הכותרות של קודקודי המדינה שעקב עליית המפלס בים המלח ישנה סכנה להצפת בתי המלון באזור שיכולים בשניות למחוק את התיירות באזור שנבנתה לאחר שנים רבות של מאמץ.

אבל אנחנו לא פה לדבר על הבעיות של ים המלח אלא על התיירות שנמצא באזור ועל האטרקציות והפעילויות שאתם יכולים ליהנות מהם במהלך החופשה בים המלח.

המלונות בים המלח

בתי המלון בים המלח הם בלי שום ספק מבין המלונות הטובים והמצליחים ביותר של מדינת ישראל אחרי אילת, כאשר בתי המלון נמצאים בתפוסה מלאה במהלך מרבית ימות השנה, וזאת בגלל מזג האוויר הנוח ששורר באזור כל שנה ובגלל שים המלח נחשב ונתפס כאחת האטרקציות המרכזיות שיש לראותם, כאשר אנו מדברים על תיירים המגיעים אל מחוץ למדינה.

בים המלח ישנם כ 14 בתי מלון שונים ומגוונים ברמות אירוח שונות, כאשר כל בית מלון מציע שירות כזה או אחר ובלי שום ספק נותן תמורה בעד האגרה שמשלבת בין תיירות מרפא לבין תיירות נופש בטן גב לכל אחד.

האטרקציות בים המלח והסביבה

אחד מהדברים הבולטים שמאפיין את התיירות בים המלח אלו האטרקציות המיוחדות והמגוונות שקיימות באזור, כאשר בניהם תוכלו למצוא את ים המלח שהינו הימה המלוחה והנמוכה בעולם שהיא גם האטרקציה המרכזית, מצדה שנמצא במרחק נסיעה קצר יחסית, נחלים מרתקים שנמצאים בכל אזור דרום ים המלח, טיולים מרתקים וכמובן האטרקציות השונות שמציעים בתי המלון באזור שבלי שום ספק כמו שאמרנו יודעים להעניק ולפנק את התייר ולתת לו להרגיש את החוויה הכי ישראלית והכי מלוחה שיש.

הזמן האידיאלי לטייל בים המלח

כמו שכבר אמרנו מרבית השנה מזג האוויר השורר בים המלח הוא די נעים ואטרקטיבי, אבל חשוב לזכור שבשיא עונת התיירות בחודשי יוני – ספטמבר מזג האוויר באזור חם מהרגיל ויכול להיות מצד אחד מאוד מפנק לאלו השוהים במלונות ים המלח אבל מצד שני גם סיוט שלא נגמר בגלל היובש והחום המחריד שקיים באזור ולכן, אנו ממליצים בחום לפני שאתם מחליטים לנסוע לים המלח לבדוק מקרוב את מזג האוויר שקיים בים המלח בשביל לדעת שאתם לא נוסעים לסאונה הטבעית של ישראל בשביל לסבול אלא באמת בשביל להרגיש ולחוש מקרוב את ים המלח ואת התיירות הנמצא באזורי ים המלח.

שמי דני בורשטיין ואני כתב באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב