דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות לפריז מדי יום 

מאת    [ 06/04/2011 ]

מילים במאמר: 554   [ נצפה 3526 פעמים ]

 

אמנם ישראל היא רשמית חלק מהמזרח התיכון, אבל בתודעה אנחנו יושבים עמוק בתוך יבשת אירופה. אחת התופעות שמדגימות זאת יותר מכל, היא הנהירה שלנו ליעדים באירופה, בעוד שאצל שכנותינו אנחנו ממעטים לבקר, גם במדינות עמן יש לנו הסכם שלום. וכך, עוד ועוד ישראלים עולים על טיסות ליעדים נבחרים באירופה מידי חודש. טיסות לפריז היו מאז ומתמיד מהמבוקשות ביותר בקרב הישראלים.

 

פריז איננה רק אחד היעדים המועדפים על התייר הישראלי, אלא אחד היעדים התיירותיים המובילים בעולם כולו, לכל אורך השנה. האוכל, האתרים ההיסטוריים, האווירה, התרבות - יש לה הכל. בעצם, אין הרבה דברים בעיר שהישראלים לא אוהבים בה, והיא נמצאת במרחק ארבע שעות בלבד.

 

אלפי טיסות לפריז מדי יום

 

כיאה ליעד סופר פופולרי, פריז רואה מאות ואלפי מטוסים נוחתים בשדות התעופה שלה מדי יום ביומו. עיר האורות מצוידת בארבעה שדות תעופה, שניים גדולים ומסחריים - שארל דה גול ואורלי, ושניים קטנים יותר, שמשרתים בעיקר טיסות לפריז במטוסים פרטיים או טיסות מוזלות - לה בורז'ה ובווה טיל.

 

אם אין לכם מטוס פרטי או אם לא מצאתם דיל מיוחד על טיסות לפריז, רוב הסיכויים שתנחתו בשארל דה גול או באורלי. שארל דה גול ממוקם 23 ק"מ צפונית-מזרחית מפריז, וזהו שדה התעופה הגדול בעיר. ניתן להגיע ממנו העירה בהסעות מיוחדות, ברכבות או במוניות. אורלי נמצא 14 ק"מ דרומית מהעיר, וגם הוא מחובר לפריז בכל אמצעי התחבורה שנמנו לעיל.

 

מתי כדאי לטוס לפריז?

 

אמנם פריז נמצאת בחלק הצפוני של צרפת, אבל מזג האוויר בה הוא נוח לביקורים גם בחודשים הקרים של השנה, מכיוון שגם בהם נדיר שהטמפרטורות צונחות אל מתחת לאפס. גם כמות הגשמים לא מתקרבת לזו שרואים בלונדון, למשל, שם הטמפרטורות צונחות בחודשי החורף. מסיבה זו ניתן למצוא מקומות על טיסות לצרפת בניגוד מתחום של טיסות להודו גם בלפני ואחרי חג המולד, אם כי חשוב לבוא לבושים בהתאם.

 

בחודשי הקיץ יולי-אוגוסט תושבים רבים עוזבים את העיר לחופשה השנתית שלהם (עליה הם מקבלים תשלום, כמובן), ואת מקומם בבירה הצרפתית תופסים בעיקר תיירים. מזג האוויר חם ונוח לרוב ביולי-אוגוסט ,אבל תמיד קיים סיכוי שגל חום מעיק יכה את המדינה או שהטמפרטורות יעברו את ה-30. מבחינתנו, הישראלים, זה לא מרתיע בכלל.

 

אם אתם מעוניינים לחסוך תורים, להוריד עלויות ולהרגיש את האווירה האמיתית של העיר, עם קצת פחות זרים עם מצלמות על הצוואר, כדאי לבדוק את מחירי טיסות לפריז באפריל-יוני או בספטמבר-נובמבר.

 

בחודשים אלה מזג האוויר נעים, האפשרויות מרובות, והצרפתים קמים בבוקר לעבודה והולכים ברחובות עם הבגדים האופנתיים שלהם. טיסות לפריז בחודשים אלה תעלנה פחות מאשר בשיא עונת התיירות.

 

מלונות בפריז

 

מכיוון שקל להתמצא בעיר, בזכות הרכבת התחתית היעילה, הלוא היא המטרו, אין סיבה להזמין טיולים מאורגנים ואפשר לחקור בעצמכם את האזורים סביב אתרי תיירות מופלאים כגון מגדל אייפל, שער הניצחון, מונמארטר, הלובר, כנסיית נוטר דאם ועוד.מצד שני, על מנת לא לחפש מלון אחרי הנחיתה, כדאי לשקול להזמין טיסות לפריז בהן כלול גם המלון.

 

מלונות בפריז סביב האתרים המפורסמים הם, באופן טבעי, יקרים יותר. ככל שהאזור תיירותי יותר, כך הסיכוי שהמחיר יהיה מופקע - גדול יותר. לכן מומלץ לשוטט קצת באינטרנט מבעוד מועד, ולחפש מלונות נחמדים בעלות סבירה שנמצאים מעט רחוק יותר מהליבה של פריז.

 

מספיק שתהיה ליד המלון תחנת מטרו, וכך תוכלו לצעוד בשאנזאליזה בקלילות גם אם אתם בוחרים במלון באזורים שבמבט ראשון נדמים מרוחקים מהמרכז.בסופו של דבר, פחות משנה על אילו טיסות לפריז עולים או באילו מלונות לנים -ברגע שמגיעים לבירה הצרפתית ומתחילים לטייל, ההנאה כמעט מובטחת.

 

להלן מידע מקיף כולל תמונות והמלצות על  טיסות למינכן , מלונות ברומא וגם  מלונות בהונג קונג .


תהנו לכם !


נשמח לפידבק !




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב