דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בגדי ילדים לאירועים. 

מאת    [ 06/04/2011 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 3066 פעמים ]

ישראל ידועה כמדינה עם הרבה חגים ואירועים. מעבר לחגים, כל משפחה חוגגת אירועים משלה, חתונות, בר/בת מצוות, ימי הולדת וכד'. כדי לא לחפש בחיפזון לאחר בגדי ילדים לאירועים, עדיף לערוך קניה כמה שבועות או אפילו חודש מראש. במאמר הזה אנסה לתאר באיזה בגדי ילדים ילדיכם ייראה מצוין בכל אירוע.

לפני שאתחיל לתאר את בגדי ילדים לאירועים, חשוב לזכור כי כל ילד הוא אישיות בפני עצמו. אל תדאגו אם הילד בוחר משהו שבכלל לא נראה לנו, אין לרוץ בחיפזון למסקנות מסוג של "לילד שלי אין טעם" ואתם תרגישו לא בנוח באירוע אם הוא יבחר בגדי ילדים בעצמו. חשוב לזכור כי הוא אמור להרגיש נוח גם בבגדי ילדים לאירועים. במידה וירגיש בנוח, מצב רוחו יהיה מרומם, ובסופו של דבר גם הוא יהנה מהאירוע וגם אתם ההורים. עלינו לכבד את הבחירה של הילדים. בבחירת בגדי ילדים הילד מעצב את הטעם שלו, את הסגנון האינדיווידואלי, ואנחנו ההורים עשויים לכוון אותו בעדינות, אך לא לכפות עליו בגסות את מה שנראה לנו כנכון.

הכלל הראשון והחשוב הוא: בגדי ילדים לאירועים אמורים להיות שונים מבגדי ילדים ליום יום. במידה והולכים לאירועים של משפחה הקרובה או חברים קרובים, לאולם או למסעדה, עדיף לרכוש לילד בגדי ילדים חגיגיים במיוחד. צבע לבן תמיד נחשב לחגיגי. עדיף להלביש את הבנות בשמלות יפות, חצאיות, למרות שיש בנות שעדיין יעדיפו את המכנסיים. במקרה כזה אין להתווכח עם הילדה, אלא ניתן להגיע לפשרה ולמצוא לה מכנס חגיגי. המבחר הוא עצום. את הבנים עדיף להלביש בבגדים קלסיים יותר, למרות שהיום הרבה בנים מעדיפים ללבוש ג'ינס גם לאירוע. ושוב, חשוב לזכור כי היום יש מבחר לכל טעם ולכל כיס.

אם ישנה מסיבה בגן או בבית הספר- הבגדים עשויים להיות פחות קלסיים ופחות חגיגיים. חשוב לזכור כי בימי הולדת לילדים, לרוב יש איזשהי פעילות, שבמהלכה הילדים עשויים להתלכלך, לרוץ ומה שהכי חשוב- אמורים להרגיש בנוח. כאו הבגדים לא אמורים להיות לבנים, אלא אם כן אתם מכירים את ילדיכם כאחד שפחות משתתף בפעילויות "מלכלכות".

חשוב לא לשכוח על אקססוריז. בשילוב המתאים של עגילים, צמידים, חגורות, תיקים וכו', בגדי ילדים יהפכו לחגיגיים וישמחו את ילדיכם.

אך,חשוב מהכל לתת לילד תחושה של בחירה ולהעביר לו מסר כי אנחנו ההורים מכבדים את טעמו האישי, ובכך אנחנו מסייעים לו בפיתוח תחושת הסגנון וטעמו האישי, וחשוב מכל- מחזקים לו ביטחון העצמי.

מוגש ע"י www.babypilly.co.il

 

 

 

סבטה גינזבורג בעלת בית האופנה Sheldan fashion kids המציע מגוון רחב של בגדי ילדים מעוצבים ואיכותיים באמצעות חנות מקוונת לבגדי ילדים www.babypilly.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב