דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסת פנקסי צ'קים - כאמצעי לשיווק עצמי 

מאת    [ 06/04/2011 ]

מילים במאמר: 564   [ נצפה 3067 פעמים ]

פנקסי צ'קים עברו כברת דרך ארוכה מגרסתם הבסיסית והמוכרת לרובנו, כאמצעי תשלום נוח בלבד, ועד לגרסא הנוכחית כיום: אמצעי תשלום שיווקי ומעוצב. רבים לא מודעים לכך, אך החידושים שנוספו בתחום הדפסת פנקסי צ'קים הפכו אותם ליותר מסתם אמצעי תשלום.
מהן האפשרויות הטמונות בעיצוב פנקסי צ'קים ומדוע חשוב שנכירם כאנשי עסקים?

הדפסת פנקסי צ'קים - לא מה שחשבתם
אם נשאל בעל עסק ממוצע, מהי ההגדרה של הדפסת פנקסי צ'קים, סביר להניח שנקבל תשובה עניינית וקצרה אודות הזמנת פנקסי צ'קים מהבנקים, כאמצעי תשלום מקובל. יתכן שחלקם יוכלו גם לספק מידע אודות עמלות שונות הכרוכות בהדפסת פנקסי צ'קים ואינפורמציה נוספת אודות צ'קים ללא כיסוי וביטולם, אך מעטים יוכלו לומר לנו מהן האפשרויות העיצוביות הטמונות בהדפסת פנקסי צ'קים. רבים לא מודעים לעובדה כי הדפסת פנקסי צ'קים מעמידה לרשותנו כלי שיווקי שאם נדע להשתמש בו בחכמה, נוכל לשפר את התדמית העסקית שלנו בקלות.

כיצד הדפסת פנקסי צ'קים משמשת כלי שיווקי?
בתי דפוס מאפשרים לנו לבצע הדפסת פנקסי צ'קים שמותאמים לרוח ולהווי של בית העסק שלנו. הצ'קים שהזמנו יכולים להיות מודפסים בצבעים המזוהים עם העסק, לשאת את הלוגו של החברה ולהיות מעוצבים בידי גרפיקאים מקצועיים. עיצובים אלו, מאפשרים לבעל עסק להפוך את פנקס הצ'קים שלו לכרטיס ביקור לכל דבר, המכיל גם פרטיים רלוונטיים על בית העסק, זאת מלבד פרטי התשלום עצמו.

בדיוק כשם שמומלץ להשקיע בעיצוב כרטיס ביקור נאות שישקף את החברה בצורה אופטימאלית, כך רצוי גם לעצב פנקסי צ'קים בצורה מקצועית ואלגנטית, ולא להסתמך רק על הפורמט המוכר הידוע. הדפסת פנקסי צ'קים מעוצבים מעידה במידה רבה על התדמית של החברה ומציגה תמונה של חברה רצינית, משקיענית ומצליחה, תדמית אותה רצוי לשדר ללקוחות של העסק.

כיצד מבצעים הדפסת פנקסי צ'קים מעוצבים?
הדפסת פנקסי צ'קים מעוצבים אינה יכולה להתבצע בבנק. הדפסת פנקסי צ'קים בבנק תתבצע תמיד בפורמט קבוע מראש שמוגדר על ידי הבנק והיא אינה משתנה מלקוח ללקוח. אם אתם מעוניינים להתבלט לטובה באמצעות הדפסת פנקסי צ'קים שאינם נראים כמו הפורמט הקבוע, עליכם לפנות לבית דפוס לצורך הדפסת פנקסי צ'קים מעוצבים.

בעת הפנייה לבית הדפוס, מומלץ לברר אילו אפשרויות עיצוביות עומדות בפניכם, וכן מומלץ לשתף את מקבלי ההחלטות בבית הדפוס בדבר האופן שבו אתם הייתם רוצים שפנקס הצ'קים שלכם יראה.

בדיוק כשם שאתם מקפידים על עיצוב ראוי של כרטיס הביקור שלכם, כך הקפידו גם על עיצוב נאות של פנקסי הצ'קים שלכם. זכרו תמיד כי לכרטיסי ביקור ולפנקסי צ'קים מעוצבים יש מטרה משותפת והיא שיווק עצמי ובניית תדמית מקצועית. כך שאם חשוב לכם, למשל, שלוגו החברה יהיה מוטבע במיקום מסוים ושאינפורמציה כזו או אחרת תופיע על גבי פנקסי הצ'קים, אל תתפשרו! בצעו סקר שוק ובחרו את בית הדפוס שיאפשר לכם הדפסת פנקסי צ'קים שתעלה בקנה אחד עם ציפיותכם.

מה חשוב שיופיע על פנקסי צ'קים מעוצב?
במידה והחלטתם לפנות לבית דפוס לצורך הדפסת פנקסי צ'קים מעוצבים, חשוב לשים דגש בראש ובראשונה על עיצוב נקי ואלגנטי. אמנם בתי דפוס מאפשרים מקום רב לתמרון בכל הנוגע לעיצוב הצ'קים, אך זכרו כי, בכל זאת, מדובר באמצעי תשלום ולכן חשוב שהוא יהיה נקי, קריא ולא עמוס.

לאחר שבחרתם בפורמט בסיסי עבור פנקסי הצ'קים, ניתן לבחור אלמנטים נוספים שיוסיפו  להם את הפן השיווקי: חשוב לשלב את לוגו החברה עבור מראה מקצועי ומלוטש, כך שיהיה ברור במי מדובר. כמו כן, חשוב להוסיף שורת מפתח שתתאר את מפעלו העיקרי של בעל העסק ופרטי התקשרות רלוונטיים להמשך שיתוף פעולה עמו. כל החלטה נוספת בדבר הדפסת פנקסי צ'קים מעוצבים תהיה נתונה לשיקולכם, לצרכים שלכם ולטעמכם האישי.

אורי יוסף




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב