דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ויטמין D מונע בעיות לב 

מאת    [ 05/04/2011 ]

מילים במאמר: 1966   [ נצפה 5926 פעמים ]

העובדה כי ויטמין D מונע סרטן הוא עכשיו כל כך טוב לדעת אפילו כמה רופאים קונבנציונליים מתחילים ממליץ על זה. ויטמין D מונע 77% ממקרי סרטן כל, אחרי הכל. זה כמו לסגור את "התרופה" לסרטן כמו אי פעם תוכל להגיע (זה בחינם, מדי, שכן אתה יכול לעשות את זה בעצמך!). 

אבל האם אתם גם יודעים כי ויטמין D לחיזוק העצמות מונע מחלות לב? למעשה, רוב האנשים הסובלים ממחלות לב לוקים בחסר כרוני בוויטמין D. על ידי תיקון רמות ויטמין D שלהם (באמצעות חשיפה לאור השמש או על ידי נטילת תוספי ויטמין D3), אנשים יכולים בו זמנית להפסקת סרטן למנוע מחלות לב, מדי. 

הנה אוסף של המחקר חושף את הכוח המדהים של ויטמין זה "נס" כדי למנוע מחלות לב. ברצוני להוסיף, כי, כי הצריכה היומית המומלצת בעבר של 400 IUS של ויטמין D נחשב כיום נמוך hazardously. רוב הרופאים תזונתית-Aware ו naturopaths כיום להמליץ ??לכל מקום מ 1000 - 4000 IUS ליום של תוספי ויטמין D. כמובן, אתה לא צריך שום ויטמין D תוספי אם אתה מקבל מספיק אור השמש על העור שלך על בסיס קבוע. 

ויטמין D מונע מחלות לב 

הסוכרת, הן מסוג-1 ו-2 סוג, קשורים עמוקות רמות ויטמין D נמוכות. השמנת יתר, מחלות לב, יתר לחץ דם ושבץ הם ביחס הפוך חשיפה לאור השמש ואת רמות ויטמין D. פסוריאזיס, אקזמה, וגם מחלת חניכיים הם פחתו ידי חשיפה לאור השמש גבוהה בסרום ויטמין D. פוריות מושפעת באופן חיובי על ידי חשיפה לאור השמש גבוהה רמות ויטמין D. אור השמש משפר תפקוד מערכת החיסון על ידי ייצור ויטמין D. עשרות של הפרעות מוזכרת בסיכום זה מתייחסים חסר בוויטמין D. 
- Solar Power לבריאות אופטימלית ידי סורנסון מארק 

תוסף ויטמין D עשויים להיות שימושיים במניעת סוכרת באזורים בהם חסר בוויטמין D שכיח. במחקר 1997 מסתכל על הקשרים בין גורמים סביבתיים לבין סוכרת מסוג II, רמות ויטמין D הוערכו ב 142 גברים הולנדים בגיל 70-88 שנים של גיל. שלושים ותשעה אחוזים מצאו רמות נמוכות של ויטמין D, בדיקות הראו כי רמות נמוכות של ויטמין D העלתה את הסיכון של חוסר סבילות לגלוקוז. מחלות לב: רמות נמוכות של ויטמין D עשויה גם להגביר את הסיכון לטרשת עורקים. 
- האנציקלופדיה החדשה של ויטמינים, מינרלים, תוספי מזון צמחי מרפא ידי Reavley ניקולה 

אנשים צריכים לזכור את הצריכה היומית של ויטמין D סה"כ כולל ויטמין D בחלב מועשר ומזונות מועשרים אחרים, שמן דגים, תוספי מזון המכילים ויטמין D, ואת אור השמש. אנשים שמקבלים חשיפה לאור השמש מספקת לא צריך כמו ויטמין D הרבה בתזונה שלהם בתור אנשים המקבלים חשיפה לאור השמש מינימלית. ויטמין D מגביר ספיגת הן סידן וזרחן ויש לו גם דווחו להגדיל את הקליטה של ??אלומיניום.רמות הדם מוגברת של סידן (אשר עשויה להוות סמן עבור מצב ויטמין D) נמצאו קשורים למחלות לב. 
- בית מרקחת טבעי: הפניה AZ השלם טיפולים טבעיים עבור מצבים בריאותיים נפוצים ידי גבי אלן ר, MD, יונתן ו רייט, MD, בץ פורסט, Pharm.D. צ 'סטר ריק, RPh., N.D., DipLAc. קונסטנטין ג 'ורג', R.Ph., Ph.D. Linnea תומפסון ד, Pharm.D., N.D. 

אוסטאופורוזיס היא קשורה באופן הדוק למחלת לב. מחסור בויטמין D יכול בהחלט להיות גורם הן, כי יש יחס הפוך חזק בין רמות ויטמין D ו הסתיידות עורקים; D יותר בדם, פחות הסתיידות. תאים עורקים יש ויטמין D קולטנים (VDR), אשר בעת גירוי על ידי ויטמין D, לעכב את פלישת של סידן. 
- Solar Power לבריאות אופטימלית ידי סורנסון מארק 

"אני חושב ויטמין D הוא מרכיב חשוב המתכון לאריכות ימים," הוא אמר בהתלהבות, כאילו פגע רק על ידי התגלות. "העור שלך מייצרת ויטמין D כאשר הוא בא במגע עם השמש. ללא ויטמין D, כי, אנחנו מגבירים את הסיכון שלנו כמעט את כל מחלות הקשורות לגיל, כולל סוגים רבים של סרטן, לחץ דם גבוה, סוכרת ואפילו מחלות אוטואימוניות כמו טרשת נפוצה (מרובים טרשת). " אין מספיק ויטמין D באופן בולט מאיצה מחלות הלב אצל חולי כליות. 
- אזורי כחול: שיעורים על חיים יותר מהאנשים חייתי הכי הרבה זמן על ידי Buettner דן 

על בסיס הראיות ממחקרים אלה, אין שום סיבה לקחת ויטמין D או סידן, אי פעם. אתה יכול לקבל כל מה שאתה צריך ויטמין D על ידי מטיילים בשמש, במיוחד בחורף, שכן אור השמש ממריץ היווצרות טבעית של ויטמין D. עם זאת, אם אתה רוצה לקחת ויטמין D אין סיכון. 
- לפני שאתה לוקח את הגלולה: מדוע תעשיית התרופות עלול להיות מזיק לבריאות שלך על ידי ג 'דאגלס Bremner 

כדי להבטיח אספקה ??נאותה של ויטמין D, להגיע לפחות עשרים דקות של חשיפה לשמש על פניו ואת ידיו בכל יום. אם הדבר אינו אפשרי, לקחת 400 עד לכל היותר 1,000 מיליגרם של ויטמין D תוספי היומי. אין ליטול יותר מ -1,000 מיליגרם של ויטמין D היומית או לקחת את התוסף במשך יותר משישה חודשים; שימוש מופרז של ויטמין D קשורה לטרשת עורקים ומחלות לב. ויטמין D הוא זקוק לסידן להיכנס עצמות, ואת חוסר של ויטמין זה הינו גורם סיכון מרכזי לאוסטאופורוזיס וגם שברים בעצמות. 
- מרשם ריפוי צמחים: קל לעיון, השתמש AZ למאות ההפרעות הנפוצות ו צמחי מרפא על ידי פיליס א Balch, CNC 

ויטמין D טבעי בנוסף, אנשים זוכים לחשיפה מספקת לאור השמש לא צריך כמו ויטמין D הרבה בתזונה שלהם בתור אנשים המקבלים חשיפה לאור השמש מינימלית. ויטמין D מגביר ספיגת סידן הן זרחן. ויטמין D כבר דווח להגדיל קליטה של ??אלומיניום. רמות הדם מוגברת של סידן (אשר יכול להוות סמן מצב ויטמין D) נמצאו קשורים למחלות לב. חלק, אבל לא כל מחקר / מציע כי ויטמין D עשוי להעלות מעט את רמות הכולסטרול בדם של בני אדם. 
- בית מרקחת טבעי: Reference הבית השלם הרפואה הטבעית ידי שוילר וו Lininger, ג 'וניור DC 

רמות נמוכות של ויטמין D עשויה גם להגביר את הסיכון לטרשת עורקים. מחקרים מראים כי רמה נמוכה של ויטמין D מעלה את הסיכון של סידן הצטברות פלאק טרשת עורקים, וכי רמות גבוהות יותר להפחית את הסיכון של הצטברות. חוקרים באוניברסיטת קליפורניה הספר לרפואה מדדו את רמות ויטמין D בדם של 173 גברים ונשים בסיכון למחלות לב נמדד גם את הצטברות הסידן בעורקים הכליליים (ממצא נפוץ למחלת עורקים כליליים). התוצאות מרמזות כי ייתכן סידן לווסת בתצהיר הסידן בעורקים, כמו גם עצם. 
- האנציקלופדיה החדשה של ויטמינים, מינרלים, תוספי מזון צמחי מרפא ידי Reavley ניקולה 

אור UVB זמין בפלורידה למעשה השנה לייצור ויטמין D. זה משמעותי כיום - אפילו יותר מאשר מבחינה היסטורית - כי ויטמין D תזונה בריאה לייצג מזרקה האמיתי של הנוער. הבעיות הבריאותיות הנפוצות ביותר של זקנה הם דלקת פרקים, אוסטיאופורוזיס, מחלות לב, סרטן, דמנציה, ואת כל אלה להיענות לנורמליזציה של רמות ויטמין D לבין תזונה. ויטמין D Cure חורגת מזרקת המיתי של הנוער לקשישים כי זה מזרקה של הנוער, מדי. 
- ויטמין D Cure על ידי ג 'יימס דאוד ו סטאפורד דיאן 

ויטמין D - מפחית את הסיכון למחלות לב בקרב נשים. עוד נמסר בכנס השנתי על 42 מחלות לב וכלי דם ו אפידמיולוגיה ומניעה כי נשים לקחת ויטמין D תוספי הורידו את הסיכון שלהם למוות ממחלת לב על ידי שליש. הממצא היה הדיבידנד צפוי שחולצו מן המשפט אוסטאופורוזיס לקבוע את שכיחות שברים בעצמות אצל נשים כמעט 10,000 מבוגרים. מן המשתתפים במשפט, 4200 נשים דיווחו על נטילת תוסף ויטמין D בתחילת המחקר; עוד 733 דיווחו על היסטוריה קודמת של תוסף. 
- מחלות מניעה וטיפול על ידי צוות הארכת החיים העריכה 

ללא ויטמין D מספיק, מבוגרים נוטים אוסטאופורוזיס וילדים נוטים מחלה בשם רככת כי התוצאות צמיחת עצם העיוות פסול. ויטמין D יש ליקויים גם הוכח תפקיד בפיתוח של עשרות מחלות - כל דבר, החל סוגי סרטן שונים רבים סוכרת, מחלות לב, דלקת מפרקים, פסוריאזיס, ועל מחלת נפש. פעם הקשר בין ויטמין D ו רככת הוקמה בתחילת המאה העשרים, חלב האמריקאי היה מועשרים בויטמין D, אבל כל חיסול המחלה באמריקה. 
- ההישרדות של החולים ביותר: Maverick רפואי מגלה למה אנחנו צריכים המחלה על ידי ד"ר שרון מועלם 

מחקר אחר העריך רמות ויטמין D בקרב חולי סרטן המעי הגס לעומת אותם בסיכון לתמותה בחולה מעל עשר שנים. אלו עם הרמות הגבוהות ביותר של ויטמין D היו בסיכון מופחת של 48% למות בהשוואה לאלו עם הרמות הנמוכות ביותר. חקירה מדעית דומים הראו כי בקרב אלו עם מחלות לב, מוות מכל סיבה שהיא במשך שבע שנים הוכפל בקרב אלו אשר רמות ויטמין D היו הנמוכים ביותר בהשוואה לאלו אשר היו רמות ביותר. חקירה נוספת הראתה כי ויטמין D מפחית מנבא העיקריים של הזדקנות. 
- Solar Power לבריאות אופטימלית ידי סורנסון מארק 

סידן נמוכה צריכת ויטמין D נמצאה קשורה לשבץ. החוקרים השוו את התזונה של שלושים וחמש נשים שעברו שבץ מלווה ללא היסטוריה של לחץ דם גבוה או מחלת לב, עם דיאטות של נשים שמעולם לא היו משיכות. התוצאות מראות כי תזונה הנשים של בריאה הכילה 38 אחוזים יותר ויטמין D וסידן 17 אחוזים יותר מאלו של נפגעי שבץ. 
- הסעד הסוד מינדל ארל ידי ארל מינדל, R.Ph., Ph.D. 

כמו כן, חשוב לוודא צריכת ויטמין D היא נאותה. אלה שמש מספיק לא מקבל לפגוש ויטמין D שלהם צרכים צריך לקחת תוסף. מחסור בויטמין D היא מגיפה באמריקה, וזה תורם לא רק להתפתחות אוסטאופורוזיס אלא סרטן מוגברת למחלות לב וכן. תוכנית דיאטה תוספי מומלץ בספר זה נועד להבטיח השלמות התזונה כדי לעזור לך להשיג את הפוטנציאל המרבי הבריאות שלך. הוא עשיר בסידן וברזל מירקות ירוקים, מכיל חלבון נאותה, והוא מזין מאוד צפופה. 
- כולסטרול הגנה על החיים, מהדורה מורחבת חדש ידי Fuhrman ד"ר יואל 

אם אתם מעל גיל 50, 400 IU של ויטמין D היא המומלצת היומית, במיוחד אם זה אינו כלול במוסף היומי שלך אתה לא לבלות בחוץ הרבה זמן. אם אתם מעל גיל 60, לוודא תוספת שלך מכיל 25 מיקרוגרם של ויטמין B12 - אם לא, כדאי לשקול נטילת תוסף. אם אתה 70 שנה ומעלה, לקחת 600 IU של ויטמין D ביום. זהירות: אם יש לך כעת או נמצאים בסיכון למחלות לב, או אם אתה גבר, לוודא מולטי ויטמין שלך אינו מכיל ברזל. 
- Wellness פעילים - תוכנית אישית 10 שלב עבור נפש בריאה גוף, & Spirit ידי Reichler, MS גייל, RD, CDN 

בגלל חוסר של אור השמש, אין לך מספיק ויטמין D פעיל, כך משאבות הגוף שלך עד הכולסטרול שלך בתקווה המרת ככל האפשר כדי ויטמין D. פעיל זה מהווה דוגמה נוספת של אבולוציוני trade-off ביןרבייה ותוחלת חיים. כדי להגן עלינו מפני ליקויים של ויטמין D, שמנו התפתח יש רמות גבוהות של כולסטרול. אז עכשיו אנחנו שורדים כדי להזדווג כדי להיות מסוגל לעמוד חזק נראה טוב, רק כדי להיות הכרותים של כולסטרול LDL גבוה למחלות לב ושבץ הסוגר. 
- אתה:. להישאר צעירים: ידני של הבעלים של הרחבת האחריות של מהמט סי עוז, MD ו Roizen מייקל פ ', MD 

מצב מסכן ויטמין D נמצאה קשורה לסיכון מוגבר של סרטן השד, הערמונית והמעי הגס, אוסטיאופורוזיס ומחלות עצם אחרות, סוכרת מסוג 1, דלקת פרקים, בעיות פוריות, PMS, עייפות בדיכאון כרוני, עונתי Affective Disorder, טרשת נפוצה, כאבי שרירים ושלד, ו מחלות לב. באופן אירוני, כמה מזונות המכילים ויטמין D הן בעיקר פריטים נפלו מתוך תודות לטובת מסע פנאטית של האורתודוקסיה האנטי שומן וכולסטרול, כגון שמן דגים בכבד, חמאה, כבד שלם, חלב החלמונים. 
- קון כולסטרול הגדול: למה כל מה שאתה כבר סיפר על כולסטרול, תזונה ומחלות לב טועה ידי אנתוני Colpo 

בניסויי מעבדה הטופס הפעיל ביולוגית של ויטמין D הוכח לעכב את הצמיחה של מלנומה ממאירה ועל תאים סרטניים אחרים. מחסור בויטמין D הוא מעורב במספר מקרי סרטן ומחלות גדולות אחרות.הפעולה של השמש על העור היא הדרך הטבעית של ייצור ויטמין D. לכן סביר לחלוטין, כי מספר האנשים שמתים מדי שנה מסרטן המעי הגס השד, הערמונית יחד עם מי למות ממחלות לב כליליות, שבץ מוחיוהירכיים שבור יכול להיות מופחת על ידי אימוץ של שיזוף, רגיל מתונה. 
- The Sun ריפוי: אור השמש הבריאות במאה ה -21 על ידי ריצ 'רד Hobday PhD 

אור השמש ומוצרי חלב מועשרים הם המקורות העיקריים של ויטמין D אצל רוב האנשים. אם אתה לא מקבל בחוץ בשמש הרבה או לאכול מוצרי חלב, ייתכן שיהיה עליך תוספי. מאחר וויטמין D הוא רעיל ביותר של ויטמינים כל, אל תגזימו. לוקח יותר מדי יכול לגרום לכאבי ראש, בחילה, שלשול, נזק לכליות, לבין מחלות לב. 
- תרופות טבעיות ותרופות עדין: זה לעבוד טוב יותר סמים מסוכנים או ניתוחים מסוכנת ידי פרנק ק ווד 

גברים שנמצאים בחסר ויטמין D נמצאו יותר מכפול סיכון רגיל של התקף לב או למות אפילו אחרי כל גורמי סיכון אחרים אפשריים כגון יתר לחץ דם, השמנת יתר ורמות גבוהות של שומנים בדם לא נכללו.האוכלוסיות במדינות הצפון (עם אור השמש העז פחות רמות נמוכות של ויטמין D) יש מספרים גבוהים יותר של מחלות לב מאשר במדינות הדרום שטוף השמש. ב additon, התקפי לב ועוד להתרחש בחודשי החורף, כאשר אור השמש הוא נדיר.

בית מרקחת מדי-לינק www.Medi-Link.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב