דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פורום רשלנות רפואית 

מאת    [ 04/04/2011 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 2964 פעמים ]

כיצד מזהים פורום רשלנות רפואית איכותי ומקצועי?

בעולם האינטרנטי המפותח של ימינו קיימים אין ספור פורומים משפטיים, אשר רבים מתוכם עוסקים בתחום הרשלנות הרפואית. מטבע הדברים, ישנם פורומים טובים יותר, המספקים תשובות מקצועיות ועונים על צרכיהם של הניזוקים, אולם קיימים גם פורומים "מחתרתיים", אשר אינם נסמכים על כלים משפטיים מהימנים ועלולים לגרום לנזק רב למסתמכים עליהם. כיצד, אם כן, נדע להבחין בין פורום מקצועי ואיכותי לבין פורום שאינו עולה על דרישותיו של התובע הפוטנציאלי?

על מנת לזהות האם פורום רשלנות רפואית הינו פורום איכותי ומקצועי, יש לעמוד, תחילה, על הגוף שמפעיל ומנהל את הפורום. כך, כאשר מי שאחראי על הכנסת התוכן העיקרי לפורום, על כתיבת המאמרים והסקירות המשפטיות הנכתבות במסגרתו, הינו משרד עורכי דין מיומן ומנוסה בתחום הרשלנות הרפואית, הרי שככל הנראה עסקינן בפורום מקצועי ומקיף בתחום. על היקף הפעילות של מפעיל הפורום, ניתן ללמוד מן המענה שניתן על ידו לשאלות ולתגובות גולשי הפורום. הנה כי כן, ככל שמנהל הפורום נותן מענה מקיף יותר לתגובות הגולשים, כך יכולים אותם גולשים להסתמך על פורום רשלנות רפואית זה. לא למותר לציין כי ניתן לבדוק את מיהות מנהל הפורום בקלות רבה ולעמוד, תוך כדי כך, על מידת ניסיונו ומומחיותו בתחום הרשלנות הרפואית.

לא זו אף זו, פורום רשלנות רפואית המכבד את עצמו יאמץ אפליקציה פשוטה, בעזרתה ניתן לעמוד על התאריך והשעה בה נכתבות תגובותיהם של גולשי הפורום, כמו גם המועד שבו ניתן מענה לתגובות דנן, מצד מנהל ומפעיל הפורום. באמצעות האפליקציה האמורה ניתן לעמוד על איכותו של פורום רשלנות רפואית. ודוק, ככל והמענה המקצועי שניתן על ידי מנהל הפורום לתגובה ו/או שאלה של משתתף פלוני, הינו מהיר יותר, כך מתחזקת המסקנה כי מדובר בפורום מקצועי ואיכותי. יחד עם זאת, חשוב להבהיר כי מהירות התגובה, כאמור, אינה אמורה לבוא על חשבון איכות התגובה וביסוסה המשפטי. אשר על כן, כאשר עומדים על טיבו של פורום רשלנות רפואית, יש לשקלל הן את המענה הניתן במסגרתו והן את טיבו ומקצועיותו של אותו מענה, כאמור.

אפליקציה בסיסית נוספת שקיומה מעיד על איכותו של הפורום, היא אפליקציית החיפוש, באמצעותה יכולים הגולשים להקליד את הביטוי אותו הם רוצים לחקור בתיבת חיפוש, כאשר לחיצה על לחצן "חפש" תוביל אותם לכל הקישורים, התגובות והכתבות העוסקות בנושא עליו הם מבקשים לעמוד. אפליקציה נוספת המשפרת את רמתו של הפורום מצויה באפשרות עריכת "צ'אט" עם גורמים מקצועיים, במסגרת הפורום.

נתון נוסף אשר משמש ברמוטר לקביעה האם מדובר בפורום רשלנות רפואית איכותי, הן האפשרויות שניתנות לגולשי הפורום, מעבר ליכולתם להגיב על התכנים בו. למשל, אם הפורום מאפשר לניזוק או תובע פוטנציאלי ליצור קשר ישיר עם משרד עורכי הדין המנהל את הפורום ו/או מעניק להם את האפשרות לפרט את נסיבות המקרה הספציפי שלהם בפני מפעיל הפורום בלבד, על מנת לקבל הערכה של שווי הפיצוי שהם עשויים לקבל במידה ויגישו תביעת רשלנות רפואית, הרי שמדובר בפורום מתקדם, יעיל וחיוני לכל גולש וגולש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב