דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער בשיטת אינפרא אדום 

מאת    [ 04/04/2011 ]

מילים במאמר: 507   [ נצפה 3712 פעמים ]

כיצד למעשה פועלת השיטה?

לעומת טכניקת הלייזר, עוצמתו והשפעתו של האינפרא האדום מועט בלבד ולכן מתאים לשימושים שונים מהסרת שיער בלייזר. בעוד הסרת שיער בלייזר מתאימה לאזורי גוף רחבים כמו גב, ועוצמתה היא גבוהה ועל כן השימוש בה באזורים עדינים, כמו אזור הפנים, יכול לגרום לכוויות ופיגמנטציה, הרי שהשימוש באינפרא אדום מותאם בדיוק לצרכים אלו. אינפרא אדום, בשל עדינות ועוצמת הקרינה הנמוכה, מותאמים לאזורים הרגישים יותר בגוף, שבהם גם השיער פחות צפוף וקשה.

 שיטת הסרת שיער באינפרא אדום מבוססת על פליטת אנרגיית חום החודרת דרך העור אל תעלת השערה, מייבשת את זקיק השערה וכך הורסת אותו והשערה נושרת. למרות האמור, אינפרא אדום משמש להסרת שיער בכל חלקי הגוף ובעיקר באזורים עדינים הדורשים מיומנות. אזורים עדינים הם גם לרוב אזורי הגוף הקמורים, ועל כן שיטת האינפרא האדום מתאימה בעוצמתה הפחותה.

                 שלבי הטיפול להסרת שיער פנים.

בשלב הראשון מגלחים את השיער באזור הצמיחה המיועד לטיפול. לאחר הגילוח מבצעים את הקרינה על השיער בעזרת האינפרא האדום. בדומה לטיפול בשיטת הלייזר יש לחזור על הפעולה כמה פעמים בהפרשי זמן צמיחה, על מנת שהצמיחה תופסק לחלוטין. להשלמת טיפול מוצלח מטפלים בעזרת האינפרא האדום בכל פעם באזור אחר בגוף.  

יתרונות השיטה.

כאמור, אחד היתרונות הבולטים הוא השימוש באינפרא אדום להסרת שיער מאזורים בגוף בהם העור עדין. לעיתים טיפול באינפרא מסייע בסיפור המראה של אזור הטיפול, אם הוא בפנים או באזור עדין אחר, מבחינת קמטים למשל.

שיטה זו גורמת לפחות תופעות לוואי מכל האחרות, בגלל עוצמות הקרינה הנמוכות. תופעות לוואי ככוויות, צלקות או פיגמנטציה שמופיעות בטיפול בשיטת הלייזר, אינן מופיעות בטיפול בשיטה זו. כמו כן, בשיטה זו התהליך פחות כואב, מאותה סיבה. צריבת הלייזר קשה וחזקה בשל עצמתו, ולכן גם משתמשים בחומרי הרגעת העור בעת טיפול בשיטת הלייזר.

בשיטת הלייזר, בשל עצמת הקרינה, בעלי עור כהה אינם יכולים לעשות בה שימוש. הלייזר מתרכז בעור הכהה וגורם לכוויות. בשיטת האינפרא האדום לא קיימת הבעיה הזו והיא שימושית לכל סוגי העור.

גם מחירי הטיפול באינפרא אדום מוזלים בהרבה לעומת המחירים של הסרת שיער בלייזר  כיוון שהציוד הנדרש פשוט יותר.

החסרונות הם, שטיפול כגון זה נמשך יותר זמן בגלל החום החלש שמוקרן באינפרא אדום. מה גם שבשל העוצמה הנמוכה של האינפרא האדום, לא כל השיער ממוגר ועשוי להיווצר מצב שבו שערות עדינות לא יקלטו בחום ויוותרו שערות בעור. הסרת השיעור אף פעם לא תהיה מוחלטת וכדי לקבל עור חלק צריך להשלים את הטיפול באמצעות טיפול להסרת שיער משלים כאפילפציה או לייזר.

שגרת היום וטיפול באינפרא אדום להסרת שיער.

טיפול להסרת שיער באינפרא אדום מאפשר לשוב לשגרת היום במהרה. ניתן לשוב לשגרת היום ללא הפרעה לאחר הטיפול ואין שום אילוצים מיוחדים. התחושה שתתעורר לאחר טיפול היא של עקצוצים ובמקרים נדירים תיווצר אדמומית קלה ביותר, שתחלוף עד מהרה ולא תותיר שום סימן או זכר. כמו אחרי כל טיפול להסרת שיער מוטב שלא להיחשף לשמש על מנת למנוע פיגמנטציה בעור אחרי הטיפול.

לסיכום, לטיפול הסרת שיער בעזרת אינפרא אדום יש יתרונות וחסרונות. מומלץ לפני כל בחירה להיוועץ במכון המטפל מהו הטיפול המתאים ביותר לכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב