דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי שינה 

מאת    [ 04/04/2011 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 3097 פעמים ]

כמו חדרים אחרים בבית, גם חדרי השינה עברו תהליך ארוך של הפיכה למפנקים, מסוגננים ומושקעים יותר. מי שידו משגת כבר הפך את חדר השינה לסוויטה של ממש, שהכניסה אליה היא ככניסה לחדר מפנק בבית מלון יוקרתי. גם אם אין בידכם את היכולת לשבור קירות כדי להרחיב חדרי שינה לכדי חלל גדול יותר עם חדר ארונות צמוד, אתם יכולים לשנות כליל את מראה חדר השינה הפרטי שלכם באמצעות רכישת ריהוט מעוצב, ושילוב הרהיטים עם פריטי טקסטיל מתאימים וכן טפטים מעניינים ליצירת עניין על הקירות סביב.

 

סט ריהוט לחדר השינה

 

בעוד שבחדר הסלון קל יותר לקבץ רהיטים אקלקטיים ממקורות שונים לכדי שילוב מעניין שעובד (בתנאי שאתם ניחנים בעין טובה ובטעם משובח), בחדרי שינה עדיף לבחור בסט ריהוט קומפלט, הכולל את כל הפריטים הדרושים. הסיבה לכך היא לא רק כלכלית, אלא יותר מכך: חדרי שינה צריכים להיבדל באווירה רגועה וזורמת יותר, כדי לאפשר שנת לילה טובה. סט ריהוט תואם יעזור ליצירת זרימה אחידה בחדר יותר מאוסף רהיטים שונים זה מזה בצורה ניכרת. בנוסף, בעוד שחדר הסלון לרוב גדול יותר ורחב, כמו גם לעתים מתחבר עם המטבח ופינת האוכל לכדי חלל משותף, חדרי שינה הם קטנים יותר וסגורים. במילים אחרות, אין לכם מרחב פיזי לפריטים רבים - לא פריטי ריהוט ולא פריטי קישוט. מכיוון שכך עדיף להתמקד במעט רהיטים תואמים ומשלימים, היוצרים לבדם את רוב הרושם של החדר ללא קישוטים ואביזרים רבים, שהוספה שלהם לחדר תיצור עומס חזותי רב.

 

בשל כך, עדיף להשאיר את רוב התמונות וחפצי הנוי שעל המדף לחדרים אחרים. בחדרי שינה כדאי להתמקד בפריטי הריהוט ההכרחיים - מיטה כמובן, שידה אחת או שתיים וארון. השידות והארון אחראים לספק מקום אחסון לכל החפצים והבגדים, באופן שיותיר את החדר מסודר ונקי מחפצים כאלו ואחרים. תמונות כדאי לצמצם למינימום - לא ערב רב של תמונות קטנות או בגדלים משתנים, אלא אחת גדולה או כמה בגודל זהה, בעלי מסגרות תואמות בשורה. מנורת לילה, ספר קריאה, עוד כסא במידת הצורך לישיבה לצד החלון. את המחשב ושולחן העבודה השאירו מחוץ לחדרי השינה שלכם - זהו מקום לשקט ולשלווה, ואין כאן כניסה ללחצי היומיום והעבודה.

 

בחירת הרהיטים הנכונים עומדת בלבו של חדר שינה יפה. לפני הבחירה כדאי לוודא מהן בדיוק מידות החדר, כדי שתדעו לבטח כמה רהיטים אתם יכולים להכניס לשטחו של חדר השינה, וכן כדי להימנע מקניית פריטי ריהוט רבים מדי, שכאמור יתנו רושם עמוס ולחוץ.

 

כדי להטיב ולחזק את הרושם שיוצר סט הריהוט בחדר, כדאי להתאים את גווני הקירות ופריטי הטקסטיל (המצעים, הווילונות וכולי). התאמת גווני הקירות יכולה להיעשות בצביעתן, או אף בשילוב טפט מתאים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב