דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח אחריות מקצועית שמכסה את תחום הספורט האתגרי. 

מאת    [ 04/04/2011 ]

מילים במאמר: 553   [ נצפה 4825 פעמים ]

כמנעד סוגי העוסקים בתחום הספורט, ככה קיימים סוגי הביטוחים שנמצאים בשימוש. כל ביטוח מותאם לסגנון המבוטח, באם הוא מאמן, מדריך כושר או כל אחד אחר שימצא ביטוח מסוג זה יעיל ומגונן כלפי בעיסוקו. העיקרון הוא למעשה להתאים לכל מבוטח ביטוח אחריות מקצועי ייחודי, אך מובן שקיים בסיס משותף לכל הביטוחים על פי תחום התייחסותם.

ביטוח אחריות מקצועית לתחום של הספורט האתגרי הכרחי במיוחד. תחום זה מזמן סכנות רבות. הספורט האתגרי הוא ענף חדש יחסית. ענף זה הלך ונהיה פופולרי וחדר לזרם המרכזי, שהדוגמה הטובה ביותר לכך היא שילוב באולימפיאדת החורף את ענף הסנובורד, גלשן שלג, שמתבצע כך שהגלישה על השלג נעשית באמצעות משטח המחובר לרגליים בעזרת תופסנים. ספורט אתגרי כולל בדרך כלל את אחד או שילוב של כמה מהמרכיבים הבאים: מרכיב המהירות, מרכיב הגובה ומרכיב הסכנה. רמות הסיכון מגוונות והן משתנות בין הענפים השונים.

העוסקים בו כרוכים לרוב אחר האדרנלין שהוא מספק בשל היות תחום הספורט האתגרי הרפתקני למדי. דוגמאות לענפים בתחום הספורט האתגרי: באנג'י, שייט קיאקים, רפטינג, מוטוקרוס, נסיעה בדרך עפר ברכב 4X4, סקי שלג, סקייט בורד, רולר בליידס, אופנוע ים, גלישת גלים, גלישת רוח, סקי מים, רכיבת שטח באופניים או אופנוע, טיפוס קירות, מצנח גלישה, צלילה, גלישה מצוקים, סנפלינג, טיפוס הרים וצוקים. כל אלו  תחומים בספורט האתגרי. העוסקים בו מרחיקים עד לארצות נידחות, נישאים אל פסגות הרים, רוכבים על נהרות גועשים, אובדים במדבריות וכהנה וכהנה, לכן לפני היציאה לפעילות מעין זו, כדאי לא לקחת סיכונים ולהמר על החיים - בטח את עצמך! נהג בזהירות ובצניעות כלפי סכנות הטבע הפראי.

בביטוח זה נכנסים סעיפים ייחודיים שקשורים בפעילויות המיוחדות שכרוכות בו. פעילויות רבות בתחום, שנעשות על ידי העוסקים בו, ממוקמות בארצות אחרות. ההרפתקנים מרחיקים לאזורי פרא כדי לתור אחר המיקום המושלם מבחינה אתגרית. על כן ביטוח אחריות מקצועית בתחום הספורט האתגרי כולל סעיפים של ביטוחי בריאות בחוץ לארץ. ביטוחי נסיעות ומטען, ביטוחי הטסות, אלו סעיפים לדוגמה שיש להתאים לכל אחד על פי צרכיו. ביטוח זה מאגד ומכסה כיסוי נרחב אשפוזים בבתי חולים בחוץ לארץ, תרופות, חילוץ והטסה לארץ, הטסת בני משפחה במקרים שזה נדרש מיידית וכדומה. אין להקל ראש ולהמר על אלו בשטח הזה. בכל הנוגע לטיפולים בחוץ לארץ, הרי שמדובר בסכומי עתק שבלי ביטוח מתאים יובילו לא רק לרישוש מוחלט, אלא לסכנת חיים ממשית במידה ולא ימצא המימון לטיפולים הדרושים. זהו עיסוק מרתק ביותר המשלב סכנה פיזית תמידית. אך לא רק פגיעות פיזיות וטיפולים מיוחדים מכוסים בביטוח. יש לתת את הדעת גם על הציוד שנמצא בשימוש בתחום הספורט האתגרי. הציוד שנמצא בשימוש פעמים רבות הוא יקר לאין ערוך. רבים יוצאים עם הציוד המשוכלל והחדיש ביותר להתמודדות עם שטח שתנאיו קשים. הציוד נמצא תדיר בסכנת השחתה ופגיעה. חשיבות השימוש בציוד מתקדם ותקינות הציוד הינה לא רק בהשגת ההנאה המקסימלית מההרפתקה, אלא גם לשם הבטיחות האישית.  מסיבות אלו ביטוח אחריות מקצועית חשוב והכרחי.


אם כן, כפי שניתן לראות ביטוח אחריות מקצועית קיים עבור כל אחד העוסק בתחום הספורט והוא הכרחי וחיוני. ביטוח אחריות מקצועית ימנע מכם להיקלע למצבים לא רצויים בהם אתם עשויים להיות חשופים להשבת חלק ניכר מחייכם או לתביעות כספיות כלפיכם. הוא יעניק לכם שקט נפשי וחדוות עשייה.

 

אורן גרסון - סוכן ומשווק ביטוח מקצועי למאמנים בענפי הספורט השונים. מתמחה בביטוח אחריות מקצועית ופוליסת צד שלישי למאמנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב