דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח ריסק 

מאת    [ 04/04/2011 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 2376 פעמים ]

 

ביטוח ריסק 

ישנם סוגי ביטוחים רבים ומגוונים שחברות הביטוח מציעות לנו על מנת להכין את עצמנו לקראת העתיד. שכן ככל שנרצה לתכנן את עתידנו, תמיד החיים עשויים או עלולים להפתיע אותנו. חברות הביטוח מסייעות לנו להיות מוכנים ככל האפשר גם לקראת בואם של ימים גשומים. אחד מסוגי הביטוחים הללו הינו, ביטוח ריסק. ביטוח זה כשמו כן הוא, מבוסס למעשה על לקיחת סיכון.

כאשר אדם בוחר בפוליסה מקטגורית ה"ריסק", אזי הוא למעשה בוחר בביטוח שיהיה תקף למקרה הצורך. הבה ניקח דוגמא: ריסק מפני אובדן כושר עבודה -  אם אכן איבדנו את כושר העבודה שלנו בטרם הגיענו לגיל פרישה אז הביטוח יכסה את האובדן, כמובן בהתאם לכל התנאים בפוליסה. יחד עם זאת, אם הכל יהיה כשורה אצלנו ונמשיך לעבוד עד גיל פרישה, לא נקבל שום כסף מהביטוח, שכן ביטוח זה אינו כולל גורם של חיסכון. 

 ביטוח ריסק - סוגים שונים

ישנם מספר סוגים של ביטוחים במסגרת ביטוח ריסק. כך למשל, ישנו ביטוח למקרה מוות בטרם עת. למשל, אדם הרוכש ביטוח שכזה למקרה שהוא הולך לעולמו, בטרם הגיעו לגיל 67 שהוא גיל הפרישה בישראל לגברים. ביטוח זה יגן כלכלית על משפחתו במקרה שחלילה ילך לעולמו בטרם עת, מוטביו יקבלו את סכום הביטוח שנקבע בחוזה בין חברת הביטוח לבין המבוטח. אומנם יתכן שהאדם ישלם על ביטוח זה לכל אורך חייו ויאריך ימים כך שלא הוא ולא משפחתו יהנו בעצם מהביטוח, יחד עם זאת אנו ממליצים לכל אדם לחשוב על עתידו ועתיד משפחתו. בסך הכל תשלומי הביטוח מתאימים כמעט לכל כיס ועדיף להיות מכוסה בשעת הצורך ולא לסמוך על זה ש"לי זה לא יקרה". 

 ביטוח נוסף מקבוצת הריסק הוא ביטוח המאפשר הגנה כלכלית למבוטח ולבני משפחתו במקרה שיאבד את כשירותו לעבוד, כתוצאה ממחלה או מתאונה כלשהי. לכן מומלץ בחום לרכוש גם ביטוח אובדן כושר עבודה למקרה הצורך, שכן ברגע שחלית או נפצעת ולא היה לך ביטוח, לא תוכל להשיב את הגלגל אחורנית. ביטוח זה ניתן לרכישה עד גובה של 75% מגובה משכורת ברוטו.

 חבר נוסף השייך למשפחת ביטוחי הריסק, הוא ביטוח ריסק למקרה של מחלה קשה. במסגרת ביטוח זה מבטיח לעצמו המבוטח כי משפחתו תהיה מוגנת כלכלית במקרה ונתגלתה אצלו מחלה קשה. כאן כמובן, יש צורך בהגדרת המושג "מחלה קשה". תוכלו כמובן לעיין בפוליסה שחברת הביטוח מציעה לכם, כדי לבדוק מהי רשימת המחלות הקשות שחברת הביטוח שלכם מבטחת. 

לסיכום: הסיכויים שכל אחד ואחת מאיתנו יתקל באחד מהמקרים הנ"ל במהלך חייו הם גבוהים, על כן עדיף להיות ערוכים ולרכוש ביטוח ריסק כדי להגן על עצמנו ועל בני משפחותינו. עדיף שנהיה מכוסים ולא נצטרך מאשר ההפך.

 

הכשרה ביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב