דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בוחרים חתונה 

מאת    [ 03/04/2011 ]

מילים במאמר: 614   [ נצפה 2140 פעמים ]

עומדים להינשא? מוכנים לכך? עכשיו זה הזמן להבין טוב יותר את כלל הסודות שאתם חייבים לדעת אודות אירועים טובים... אתם מוזמנים להכיר את התחום של השמחות: אולמות אירועים, שירות הפקת חתונות ושירותי קייטרינג!

מצאתם כבר אולם לחגוג בו?

החלק החשוב ביותר שצריך לעניין אתכם, הוא לא אחר מאשר האולם בו תתקיים החגיגה. אולי זה יהיה אולם ארועים, וייתכן וזה יהיה איפשהו בחוץ. רק בתום קבלת ההחלטה על המקום בו יתקיים הארוע, ניתן יהיה לקבוע את תאריך הארוע, סגנון הארוע ואף לבחור את כל הפרטים הקטנים שיהפכו את היום הגדול לחוויה חלומית. לא חושבים שהגיע הזמן לתכנן את היום הגדול?

אז.. באיזה אופן מחליטים על גן אירועים? עוד אין לכם אירועים עסקיים?

זוגות רבים מתלבטים בינם לבין עצמם שבועות רבים עד שהם מחליטים, ויש לכך סיבה טובה. אולמות חתונה נבדלים בדברים רבים; כמות האורחים שאפשר להכניס, העיצוב במקום, צורת הגשת המזון ולבסוף המיקום הגיאוגרפי בארץ. כדאי להחליט מבעוד מועד מה בדיוק אתם חפצים לארגן, זה יעזור בזמן שתחפשו את האולם המושלם…

כשאתם באים לגן ארועים כי אתם רוצים לראות את המקום, יש לשים לב לפרטים מסוימים: האולם מספיק נקי וסטרילי? האם השטח בכלל יספיק למספר האורחים? כמה בדיוק מגישים יעבדו באירוע? אף אחד לא אוהב חרקים באולם או, למשל, מקום עם רמת שירותיות נמוכה... כדי להימנע מפאדיחות בזמן החתונה, כדאי לשים לב שאתם מקבלים תשובות לשאלות שעולות בראשכם!

פה אין מקום לטעויות!

את היום שלכם תעברו רק פעם אחת בחיים (אנו מקווים...), בדיוק בגלל זה אין פה מקום לפאשלות. אז, באיזה אופן עושים את זה בקלות? מומלץ אף פעם לא להתפשר על פרטים קטנים! לדוגמא, אם חלמתם על אירוע בהרים, אז אתם זכאים ללכת על זה…

ואחרי שמוצאים אולם, מה עושים?

אם סוף סוף השגתם מיקום לחתונה - אפשר להתייחס אל הדברים האחרים. זה יכול להיות, לדוגמה, סידור פרחים... אם במקרה עוד לא ידעתם שיש כזה דבר, אז תדעו לכם שזו אמנות במלוא מובן המילה. באמצעות מומחים המנוסים בעיצובים ודקורציה, ניתן לדאוג לכך שהארוע הזה יהיה הכי מדהים וחד פעמי. על ידי שימוש בזרי פרחים, לדוגמא, אתם יכולים לשדרג בקלות את הרקע של הארוע. האורחים שיגיעו לחתונה יחושו ממש מההתחלה שיש כאן אירוע מקורי לגמרי והם יבלו כפי שלא יצא להם אף פעם בחייהם... זו יכולה להיות החתונה שלך!

אחרי שגמרתם לעצב, אפשר לסדר את פרטים קטנטנים…

כמעט לכל אחד יצא בטח מתישהו בחיים להיות חלק מאיזושהי חתונה. האירועים האלה נראים לרוב זהים - אוכל חשוד, יין אדום וגימיקים זולים. בשביל לעשות ארוע לגמרי שונה, ישנו צורך במעט השקעה ואפילו מקוריות. כך, יזכרו את החתונה שחגגתם במשך שנים... צריכים אולמות אירועים?

קודם כל - בוחרים את המזון!

עבור רובנו החלק המעניין ביותר הוא האוכל בחתונה. ההחלטה על סוג הקיטרינג יכולה להשפיע על השמחה מאותה מסיבה, לפיכך בכלל לא כדאי להתפשר או לזלזל בבחירה הזו. אז באמת כדאי ללכת רק על אוכל יוקרתי וצלחות במימדים סבירים. איש אינו מעוניין לצרוך איזשהו אוכל זול ומגעיל או אחד שנמצא על צלוחיות קטנטנות. רצוי מאוד לבזבז קצת כסף בכדי שהאוכל שתקבלו יהיה ממש טעים וכמובן משביע!

רוצים לדעת יותר על אירועים פרטיים? מוזיקה עוד לא הצלחתם למצוא?

רק לאחר שפיטמתם את כל המוזמנים, כדאי גם לשעשע אותם, ויש המון שיטות להשיג זאת. אז במה מתחילים? אין אופציה לשקול חגיגה משובחת בלי לדבר על תקליטנים. לא בא לכם להזמין איזשהו דיג'י מקצועי? עם אחד כזה אתם יכולים להרקיד ולהקפיץ את האורחים במשך כל האירוע... עליכם להחליט על סוג מוזיקה שאתם נהנים לשמוע, ואת כל הדברים האחרים יעשו במיוחד בשבילכם.

עם כל המידע שכאן, ארגון והרמת ארוע מוצלח יהיה ממש קל... לטיפים ועוד מידע חשוב - גלשו לאתר http://www.red-sun.co.il/. למה אתם מחכים?



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב