דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שאיבת שומן בהרדמה ממוקדת 

מאת    [ 03/04/2011 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 3433 פעמים ]

בעת שמחליטים לעבור שאיבת שומן חשוב לדעת כי ישנן שתי שיטות לביצוע השאיבה- אפשר לבצע אותה על ידי הרדמה כללית ואפשר על ידי הרדמה ממוקדת, אשר חוסכת את זמן ההתעוררות שדורשת הרדמה כללית.

ככל שעונת הקיץ מתקרבת לה, נשים רבות מעוניינות לחטב ולעצב את הגוף שלהן, כך שיוכלו ללכת אל הים לבושות בגד ים והרבה ביטחון עצמי. מסיבה זו הרבה נשים בעלות עודף משקל, באמצע עונת החורף מבקשות לעבור שאיבת שומן. אין ספק שישנו חשש מפני ביצוע הניתוח הזה, כמו שאר ניתוחים, בעיקר בגלל ההרדמה הכללית שכרוכה בכך. מסיבה זו, אנשים רבים דורשים לבצע את הניתוח אך ורק בהרדמה ממוקדת. על ידי הרדמה ממוקדת אין את הסכנה שאדם לא יתעורר לאחר הניתוח.

יש בחורות שמעוניינות לעבור ניתוחים פלסטיים, כמו שאיבת שומן, או טיפולים אסתטיים שונים כדי להיראות במיטבן. עיצוב גוף הוא דבר חשוב מאוד לבחורות אלה, ולכן הניתוחים הפופולאריים ביותר הם אלו אשר עוזרים לחזק את הגוף.

להרדמה ממוקדת ישנם חסרונות. אחד החסרונות הבולטים שקיימים בהרדמה ממוקדת הוא בכך שלוקח זמן עד הרדמה ממוקדת מתחילה לפעול. משום כך, הניתוח יתחיל רק לאחר כמה דקות מרגע שנותנים את ההרדמה. לעומת זאת, הרדמה כללית מתחילה לפעול לאחר מספר שניות. חיסרון נוסף הוא שכאשר עוברים ניתוח בהרדמה ממוקדת ניתן לשמוע כל מה שמתרחש סביב, וישנם אנשים שלא מסוגלים לעמוד בכך.

היתרון הבולט בהרדמה ממוקדת הוא שאין זמן התעוררות. יחד עם זאת, ישנם אנשים שהם רגישים לחומר ההרדמה שנותנים לצורך הרדמה כללית, ולאחר הניתוח חומר ההרדמה יכול ליצור תופעות לוואי כמו בחילות, ואולי אף תופעות חמורות יותר.

מנתח פלסטי יכול להסביר בעצמו על שתי השיטות – הרדמה כללית וממוקדת – ומהם החסרונות והיתרונות של כל אחת מהשיטות. מנתח פלסטי גם יסביר על כל מה שכרוך בשאיבת שומן מלבד סוג ההרדמה- הכנות לפני הניתוח, תופעות לוואי אפשריות ותקופת התאוששות.

מנתח פלסטי טוב יבצע שאיבת שומן וניתוחים אחרים לצורך עיצוב גוף בצורה הטובה ביותר, אך יש לזכור: יש לעבור טיפולים שונים לצורך עיצוב גוף, כמו שאיבת שומן, רק לאחר שמודעים לכל מה שכרוך בהם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב