דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול מאורגן בראש שקט 

מאת    [ 03/04/2011 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 3308 פעמים ]


טיול מאורגן הוא טיול בו חלקכם מתחיל ומסתיים בבחירת היעד לטיול, המסלול המתאים וחברת הטיולים. הרשמה לטיול מאפשרת לכם יציאה לחופשה עם ראש שקט, פניות לספוג את אוירה, התרבות, האנשים, האתרים ההיסטוריים וזאת מרגע הנחיתה ועד החזרה לארץ. טיול מהסוג מאפשר לכם חיסכון בהשקעת זמן לטובת תכנון מסלול, הזמנת בתי מלון וטיסות, השכרת רכב וכיוצא בזה.


דגשים לבדיקה לפני ההרשמה לטיול
בטרם תרשמו בפועל לטיול מאורגן, חשוב שתבדקו מספר דברים וזאת כדי לוודא שאכן מדובר בטיול המתאים ביותר מבחינתכם. ראשית, וודאו מה העלות הכוללת של הטיול ומהן התוספות, במידה ותידרשנה. האם המחיר הכולל גם את הכניסה לאטרקציות השונות ולאתרים התיירותיים בתשלום ומה המדיניות לגבי ימים או חצאי ימים פנויים- האם הם כרוכים בתשלום מעבר ומהו. כל התוספות עשויות לייקר באופן ניכר את עלות הטיול הכוללת וכדאי להיערך לזה מבעוד מועד. שנית, מומלץ לוודא קיים מספר מינימאלי של נרשמים לטיול, ובמידה ולא, מהו וזאת כדי שתוכלו להיות עם יד על הדופק ולא תופתעו ברגע האחרון לגלות שהטיול לו חיכיתם לא ייצא לפועל. שלישית, בדקו את תנאי הביטול של הטיול, גם מבחינתכם מסיבה שהיא וגם מבחינת חברה הטיולים במידה והטיול לא יוצא לפועל בגלל כמות נמוכה של נרשמים. רביעית, נסו לברר פרטים והמלצות לגבי המדריך הצפוי ללוות אתכם בטיול. וודאו עד כמה הוא מנוסה ובאלו יעדים, חפשו המלצות ועמדו על זכותכם לפגישת הכרות לפני הטיול כדי לוודא שאכן סגנונו לשביעות רצונכם.

איך בוחרים טיול מאורגן?
בעת בחירת טיול מאורגן כדאי לבחור חברת טיולים מוכרת ובעלת מוניטין שקיבלתם עליה המלצות ממשתתפים בטיולים קודמים שנשארו מרוצים. בנוסף, בדקו אפשרות להצטרף לטיול המותאם וייעודי לצרכיכם המיוחדים, במידה וקיימים, כמו למשל טיולי משפחות, טיולים לשומרי מסורת, לגיל השלישי, "טיולי נושא" וכדומה. הבחירה היא מתוך מבחר טיולים ליעדים מגוונים ואטרקטיביים כמו טיולים מאורגנים לצרפת, טיולים מאורגנים לסין, טיולים מאורגנים לקנדה ואחרים. בנוסף, בחרו מסלול טיול בהתאם למגבלותיכם והעדפותיכם. במידה ואתם מוגבלים מבחינה פיזית לפעילות אינטנסיבית או שאולי מעדיפים להימנע מכזו, העדיפו טיול רגוע יחסית, שאינו כולל כמות יוצאת דופן של אתרים תיירותיים אלא טיול רגוע בקצב הגיוני.  בחירת הטיול תיעשה גם בהתאם למגבלות הזמן הקיימות והתקציב.

יתרונות טיול מאורגן
לטיול מאורגן יש כמה וכמה יתרונות לעומת טיול עצמאי לחו"ל. ראשית, טיול מהסוג חוסך, כאמור, בצורך לתכנן מסלול ובחירת אתרים תיירותיים ואטרקציות, הזמנת טיסות ובתי המלון, לרבות ארוחות בחלק גדול מהמקרים. כך העצם, ניתנת לכם זמינות ופניות להנאה מוחלטת מהטיול עצמו, בנוסף למסלול מובנה, מאורגן, שמאפשר ניצול מקסימאלי של הזמן העומד לרשותכם. שנית, מדריך טיולים מקצועי ומנוסה דואג להתנהלות מובנית בטיול כך שהסיכויים לסטייה מהמסלול וטעייה בדרך הלא מוכרת, הינם נמוכים. שלישית, טיול מאורגן חוסך נסיעות עצמאיות ובילוי ממושך מאחורי ההגה, ומציע נסיעה נעימה באוטובוס המאפשרת חשיפה לנופים מרשימים תוך הקשבה להסברי המדריך. רביעית, יש לקחת בחשבון כי עלות כניסה למקומות ואטרקציות בחו"ל הינה זולה כשמדובר בטיול מאורגן לעומת עלות כניסה באופן עצמאי. יותר מכך, קיימים אתרים תיירותיים בהם ניתנת אפשרות כניסה לקבוצות בלבד. חמישית, באמצעות מדריך טיולים מקצועי תוכלו ליהנות מטיול בעל ערך לימודי וחינוכי וזאת בנוסף לערך החוויתי עצמו.

ציפי ברמן-קרופרו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב