דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מלון לה פלאיה אילת 

מאת    [ 02/04/2011 ]

מילים במאמר: 641   [ נצפה 4528 פעמים ]

אילת, עיר השמש הנצחית של ישראל, אליה נוהרים מאות אלפי תיירים מדי שנה, היא יעד מרכזי עבור הנופש הישראלי. באילת חופים אינסופיים, מים כחולים, שמש, בתי-קפה ומסעדות, מרכזי בילוי שונים, ומגוון רחב של אטרקציות אשר ינעימו את זמנכם ויהפכו את החופשה שלכם לעשירה ומלאה. אך כמובן שאין חופשה מלאה, ללא המלון המושלם. העיר אילת מציעה מגוון רחב של מלונות מכל הסוגים והגדלים, מהם כל אחד יכול למצוא את המלון המתאים לו בול. אחד המלונות האלו, הוא מלון לה פלאיה אילת. זהו המלון אשר יכול להתאים בול עבורכם, מלון לא גדול מדי, עם מגוון שירותים רחב, צוות מיומן, תפריט עשיר, חדרים נוחים ומפנקים, ואופי ואווירה כמו שאין באף מלון אחר.

מיקומו של מלון הוליטל
אידיאלי עבור חופשה מלאה ופעלתנית, כמו גם חופשה נינוחה ורגועה, באילת. המלון ממוקם בחוף הצפוני של העיר, שזהו איזור התיירות והמלונאות המרכזי, ועל כן הוא נמצא בדיוק במרכז כל הפעילויות והאטרקציות העיקריות של אילת. במרחק הליכה קצר ניתן למצוא את הטיילת, המתאימה במיוחד לטיולים בערב כאשר עומס החום יורד וישנה בריזה נעימה, ואפשר למצוא בה מגוון רחב של דוכנים עם אביזרים שונים, שתייה ומזון. בנוסף, קניון "מול הים", מרכז הקניות המפורסם של אילת, נמצא גם הוא לא רחוק מבית המלון. החופים השונים גם הם נמצאים בקרבת מקום, והמסעדות ובתי הקפה המשובחים פזורים ברחבי האזור ומציעים מבחר עשיר של תפריטים ואווירה.

חדרים במלון: מלון לה פלאיה אילת מציע כמאתיים חדרי אירוח, הפזורים על פני שתי קומות המלון, אשר מתאימים לאירוח של שני מבוגרים עם שני ילדים לכל היותר. העיצוב האוריינטלי המוקפד והמושקע של המלון הופך את החדרים לחדרים נוחים, נעימים ומפנקים. החדרים נקיים ומסודרים, ומאובזרים היטב על מנת להפוך את השהות למפנקת ביותר. בכל חדר במלון טלפון ומייבש שיער, מכשיר טלוויזיה עם מסך LCD וערכת קפה. כל החדרים הם כמובן עם מיזוג וחדר שירותים ומקלחת צמודים. בחדרים ספה נפתחת בה ניתן להלין אדם נוסף. ישנם גם חדרים המותאמים לנכים, אך יש צורך להזמינם בתיאום מראש עם המלון.

את הארוחות העשירות והמפנקות
, מגישים במסעדה של המלון, אליה האורחים מוזמנים כדי ליהנות מחוויה קולינארית יחידה במינה. הארוחות הטעימות והעשירות אותן מציע המלון הן הדרך הטובה ביותר להתחיל את היום באילת. בנוסף, האורחים יכולים ליהנות מהתפריט של הסנק-בר, אשר נמצא גם הוא בשטחי המלון ומציע ארוחות קלות.

מלון לה פלאיה אילת
מציע מגוון של פינוקים על מנת להפוך את שהות האורחים לשהות המפנקת והבלתי-נשכחת ביותר. במלון שתי בריכות – בריכה חיצונית גדולה, אשר סביבה ניתן למצוא כיסאות שיזוף הפזורים תחת אור השמש, ושמשיות אשר מעניקות צל, ובריכה לילדים. הבריכה נמצאת באזור הפנימי של מלון הוליטל לה פלאיה, ונשקפת מנוף החדרים השונים. לאווירה המיוחדת של הבריכה תורמים עצי הדקל הסובבים אותה, והתאורה הנעימה שהופכת את האזור לקסום בשעות הערב עם רדת החשיכה. פרט לבריכה, אורחי המלון מוזמנים ליהנות מהספא המפנק של המלון, אשר מציע מגוון טיפולים שונים, ומהסאונה שבאזור הספא. בעונת הקיץ המלון מפעיל מועדון ילדים, אשר מעביר מגוון פעילויות עבור הילדים הקטנים, אשר מעסיקים ומבדרים אותם, ומאפשרים להורים מנוחה קלה.

מלון לה פלאיה אילת מציע גם פעילויות לנוער, מהן בני הנוער יכולים ליהנות במועדון הנוער של המלון. פרט לכל אלו, ועל מנת להפוך את שהותכם לנוחה עד כמה שאפשר, במלון ניתן למצוא גם מינימרקט, כך שכאשר חשקה נפשכם במשהו קטן שלא ניתן למצוא במסעדת המלון או בסנק בר, המינימרקט נמצא ממש לידכם. כמו כן, המלון מציע חניה חינם לאורחיו, אך מספר המקומות מוגבל וכל הקודם זוכה.

פרט למקומות הבילוי הנמצאים ממש בקרבת מלון הוליטל
, לעיר אילת יש עוד המון מה להציע. ריף הדולפינים מושך קטנים וגדולים כאחד, המצפה התת-ימי מציע הצצה מרתקת לעולם שמתחת לפני המים. ההרים המקיפים את העיר טומנים בחובם מסלולי טיול רבים, והים מציע אין ספור פעילויות ימיות. חופשה בעיר אילת, הינה חופשה שיכולה להיות גם שקטה ורגועה, המועברת על שפת הבריכה של המלון, וגם חופשה פעלתנית עם טיולים וסיורים רבים. בכל מקרה, מלון לה פלייה אילת יכול להיות הבחירה המושלמת, בזכות השירות, האווירה, ההשקעה, החדרים והאופי הייחודי רק לו.

להזמנות חייגו עכשיו למרכז ההזמנות לטלפון 077-5300093




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב