תזונה נכונה עם מאמן כושר אישי
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

תזונה נכונה עם מאמן כושר אישי 

מאת    [ 01/04/2011 ]
מילים במאמר: 318   [ נצפה 2066 פעמים ]

 
 

 

כאשר הגוף נכנס למערכת של אימוני כושר הכוללים שינויים גופניים, חשוב לתת את הדעת לנושא התזונה. התזונה הינה אחד ממקורות האנרגיה מהם מקבל הגוף את כוחו, ועל כן כאשר נערכים שינויים בגוף, יש לערוך שינויים בתזונה, בהתאם לכך. מאמן כושר אישי אשר בונה תכנית אימונים אישית למאומן, לוקח בחשבון את מערך התזונה של המאומן ושעורך שינויים באופן הדרגתי בתזונה.

 

אחת המטרות באימון היא להגדיל את מסת השריר על מנת לייצר כוח רב יותר של השרירים. ברגע שמתאמנים ללא התייחסות לתזונה, ייתכן שמסת השריר לא תגדל. חשוב לספק לגוף את מה שדרוש לו על מנת לבנות את השרירים כראוי. המרכיב העיקרי שדרוש לגוף כדי לעשות זאת הוא חלבונים, ומומלץ לשמור על רמה דומה של חלבונים גם לאחר השגת התוצאות.

חשיבות החלבון

ניתן לחשב את כמות החלבון המומלצת בגוף על פי משקל האדם. הכמות המומלצת למשל עבור מי שלא מתאמן היא כמות של 0.8-1 גרם חלבון, עבור כל קילו של משקל הגוף, וזאת על בסיס יומי. עבר מי שמתאמן בפעילות אירובית מומלץ לצרוך קצת יותר חלבון ברמה יומית של 1.2-1.4 גרם ליום, ביחס לכל קילו ממשקל הגוף. נתונים כאלו הם בדיוק הנתונים אשר מאמן כושר אישי מחשב ולוקח בחשבון בתכנית אימונים אישית.

ארוחה לאחר אימון

לאחר שמסיימים את האימון עם מאמן כושר אישי, חשוב לאכול ארוחה טובה ומזינה בכדי לאפשר לגוף לבנות שרירים כראוי. נהוג פעמים רבות לראות ספורטאים אוכלים כמויות גדולות של פסטה לאחר תחרויות כגון מרתון ריצה וכו', ולא בכדי, חשוב לאכול ארוחה עשירה בפחמימות פשוטות אשר מסייעות למלא את מאגר הגליקוגן בשריר.

תזונה נכונה

מאמן כושר אישי יכול לסייע למאומן לבנות תכנית אימונים אשר מתייחסת באופן נרחב ומעמיק לנושא התזונה. נושא התזונה מחויב בהתייחסות שכן ללא התייחסות לנושא התזונה, עלול להיגרם נזק לשרירים ואף פגיעה בריאותית. חשוב מאד לתת אמון במאמן האישי ולאפשר לו לבנות תכנית אימונים המתאימה למאומן מכל הבחינות, וגם מבחינת התזונה.

 

נועם שימלר הוא מאמן כושר אישי המתמחה באימון כושר אישי וקבוצתי

בן 30, מאמן כושר אישי המתמחה באימון אישי אחד על אחד ובאימון קבוצתי הדוגל בראייה הוליסטית על גוף האדם ומאמין כי שיטת האימון של הגוף כולו כמערכת אחת (Total Body Workout) זהו המפתח לשיפור כל מרכיבי הכושר הגופני: קואורדניציה, יציבה , כח מתפרץ, סבולת לב ריאה, זריזות, מהירות וגמישות, אלמנטים המובילים לחיזוק שרירי הליבה ולחיטוב הגוף. מוסמך על ידי מכון וינגייט, בעל תעודת התמחות באימון אישי מטעם אוניברסיטת ת"א ,בעל תעודת הסמכה של אימון אישי וקבוצתי מטעם TRX FitnessAnywhere העולמית ובעל תעודת התמחות באימון פונקציונלי מטעם Perform Better האמריקנית. אוהב להישאר עם האצבע על דופק עולם הכושר ולהתעדכן בטרנדים, השיטות והאביזרים האחרונים בתחום. האני מאמין של : " הגבולות הם מושג תיאורתי בלבד!" http://www.personal-trainer.co.il/

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב