דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תזונה נכונה עם מאמן כושר אישי 

מאת    [ 01/04/2011 ]

מילים במאמר: 318   [ נצפה 2508 פעמים ]

 

כאשר הגוף נכנס למערכת של אימוני כושר הכוללים שינויים גופניים, חשוב לתת את הדעת לנושא התזונה. התזונה הינה אחד ממקורות האנרגיה מהם מקבל הגוף את כוחו, ועל כן כאשר נערכים שינויים בגוף, יש לערוך שינויים בתזונה, בהתאם לכך. מאמן כושר אישי אשר בונה תכנית אימונים אישית למאומן, לוקח בחשבון את מערך התזונה של המאומן ושעורך שינויים באופן הדרגתי בתזונה.

 

אחת המטרות באימון היא להגדיל את מסת השריר על מנת לייצר כוח רב יותר של השרירים. ברגע שמתאמנים ללא התייחסות לתזונה, ייתכן שמסת השריר לא תגדל. חשוב לספק לגוף את מה שדרוש לו על מנת לבנות את השרירים כראוי. המרכיב העיקרי שדרוש לגוף כדי לעשות זאת הוא חלבונים, ומומלץ לשמור על רמה דומה של חלבונים גם לאחר השגת התוצאות.

חשיבות החלבון

ניתן לחשב את כמות החלבון המומלצת בגוף על פי משקל האדם. הכמות המומלצת למשל עבור מי שלא מתאמן היא כמות של 0.8-1 גרם חלבון, עבור כל קילו של משקל הגוף, וזאת על בסיס יומי. עבר מי שמתאמן בפעילות אירובית מומלץ לצרוך קצת יותר חלבון ברמה יומית של 1.2-1.4 גרם ליום, ביחס לכל קילו ממשקל הגוף. נתונים כאלו הם בדיוק הנתונים אשר מאמן כושר אישי מחשב ולוקח בחשבון בתכנית אימונים אישית.

ארוחה לאחר אימון

לאחר שמסיימים את האימון עם מאמן כושר אישי, חשוב לאכול ארוחה טובה ומזינה בכדי לאפשר לגוף לבנות שרירים כראוי. נהוג פעמים רבות לראות ספורטאים אוכלים כמויות גדולות של פסטה לאחר תחרויות כגון מרתון ריצה וכו', ולא בכדי, חשוב לאכול ארוחה עשירה בפחמימות פשוטות אשר מסייעות למלא את מאגר הגליקוגן בשריר.

תזונה נכונה

מאמן כושר אישי יכול לסייע למאומן לבנות תכנית אימונים אשר מתייחסת באופן נרחב ומעמיק לנושא התזונה. נושא התזונה מחויב בהתייחסות שכן ללא התייחסות לנושא התזונה, עלול להיגרם נזק לשרירים ואף פגיעה בריאותית. חשוב מאד לתת אמון במאמן האישי ולאפשר לו לבנות תכנית אימונים המתאימה למאומן מכל הבחינות, וגם מבחינת התזונה.

 

נועם שימלר הוא מאמן כושר אישי המתמחה באימון כושר אישי וקבוצתי

בן 30, מאמן כושר אישי המתמחה באימון אישי אחד על אחד ובאימון קבוצתי הדוגל בראייה הוליסטית על גוף האדם ומאמין כי שיטת האימון של הגוף כולו כמערכת אחת (Total Body Workout) זהו המפתח לשיפור כל מרכיבי הכושר הגופני: קואורדניציה, יציבה , כח מתפרץ, סבולת לב ריאה, זריזות, מהירות וגמישות, אלמנטים המובילים לחיזוק שרירי הליבה ולחיטוב הגוף. מוסמך על ידי מכון וינגייט, בעל תעודת התמחות באימון אישי מטעם אוניברסיטת ת"א ,בעל תעודת הסמכה של אימון אישי וקבוצתי מטעם TRX FitnessAnywhere העולמית ובעל תעודת התמחות באימון פונקציונלי מטעם Perform Better האמריקנית. אוהב להישאר עם האצבע על דופק עולם הכושר ולהתעדכן בטרנדים, השיטות והאביזרים האחרונים בתחום. האני מאמין של : " הגבולות הם מושג תיאורתי בלבד!" http://www.personal-trainer.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב