דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שמלת כלה טובה לא חייבת להיות יקרה 

מאת    [ 01/04/2011 ]

מילים במאמר: 350   [ נצפה 3105 פעמים ]

יום החתונה הוא יומה החשוב ביותר של הכלה. כל אישה רוצה להפוך את היום לחגיגי ככל האפשר, להרשים את האורחים ולהפוך את האירוע לחוויה שלא תשכח על ידי אף אחד מהמשתתפים בו.

 

יש שמתרגמות את הרצון בהצלחת החתונה להשקעת כספים אדירה לרבות בהזמנת שמלת כלה יוקרתית כדי להשיג הופעה "מושלמת". מעבר לעלויות היקרות שעלולות להכביד על הזוג הצעיר בתחילת דרכו, דוקא השאיפה לשלמות עלולה לפגוע בהרגשת הכלה ובהצלחת החתונה.

 

לודמילה בטיקוב, מרצה לעיצוב שמלות כלה ב"מדרשה לאופנה", www.hamidrasha.co.il , מאמינה שאיך שהכלה מרגישה בחתונתה, כך היא גם נראית כלפי חוץ. גם אם יושקעו מיליון דולר בשמלת החתונה אבל הכלה תרגיש שלא בנוח זה הרושם שהיא תשדר לאורחים.

 

על מנת לבחור את השמלה המתאימה הכלה צריכה לעבור תהליך של כניסה לעולמה הפנימי והגשמת החלום שלה של איך תראה חתונתה, אומרת לודמילה. כדאי להימנע ככל האפשר מהשפעות חיצוניות כמו חיקוי של כלות אחרות שראתה בחתונות אחרות או במגזינים. מומלץ גם לא להגיע לבחירת השמלה עם פמליה של בנות משפחה וחברות כי ריבוי הדעות יכול לגרום לבלבול ולהסיט את הכלה המיועדת מהשמלה שנכונה לה.

 

במדרשה לאופנה לודמילה מלמדת את דור המעצבות הבא, לא לנסות להתאים את הכלה לשמלות שהן יוצרות, אלא להתאים את השמלה לכלה. תפקידנו כמעצבות להוציא יחד עם הכלות את חלומן האישי, למשל חלק מהבנות יעדיפו למשוך תשומת לב ולהיות מסמר הערב, בעוד שאחרות יעדיפו להתחתן כשהן זורמות עם האירוע ולא "גונבות" את כל תשומת הלב, על אף שזוהי החתונה שלהן.

 

כדי שהכלה תקרין נוחות חשוב שהשמלה תתחבר לפנימיות שבה, לאופייה ולתכונותיה החזקות. אל תנסו להיראות בחתונה כמו מישהי אחרת, אלא חישבו על עצמכן, על מה שאתן רוצות לשדר ואיך שאתן רוצות להיראות באמת. אם את אישה רגועה וסבלנית, צבעים רכים ובהירים יתאימו לך יותר מכל. אם את תזזיתית ו"פלפלית", תוספות של פריטים נוצצים, איפור כסוף ואפילו מעט צעקני יהלמו אותך בהחלט.

 

בחירת השמלה יכולה להיות שיעור חשוב לכלה להמשך חייה: לדעת לעמוד שלה, להאמין בעצמה ולא לנסות להיות מישהי אחרת כדי להרשים את הזולת.

     המדרשה לאופנה ומקצועות היופי עוסקת בהכשרת נשים למקצועות האופנה, עיצוב שמלות כלה ואיפור. פרטים באתר: www.hamidrasha.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב