דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סידור הבית, כיצד לבחור שירותי סידור בתים טוב יותר 

מאת    [ 31/03/2011 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 2402 פעמים ]

כיצד תבחרו נכון שירותי סידור בתים עבורכם?

רבים מחליטים לבחור בשירות סידור בתים מקצועי לאחר שגילו כי הם מתקשים לשמור על ארגון הבית ולהתמודד עם הערמות הדורשות מיון וסידור מחדש. חיפוש קצר ברשת יעלה מגוון בעלי מקצוע המציעים שירותי סידור בתים, אך כיצד תדעו במי מהם לבחור?

זהו את הצורך
עוד לפני ביצוע שיחת הטלפון, הגדירו לעצמכם מהם השירותים הנדרשים לכם. ספקי סידור בתים שונים מציעים שירותים שונים, ובעוד שחלקם מציעים טווח רחב של שירותים הכולל בנוסף לארגון הבית גם שירותים משלימים כגון פנג שוואי או הום סטיילינג, אחרים מציעים רק את שירותי הסידור והארגון, כך שעליכם להעריך מראש באילו שירותים נוספים תרצו להשתמש. אם אתם מעוניינים בסידור הבית לרגל מעבר דירה, אולי תעדיפו ספקי סידור בתים המספקים חבילות מלאות הכוללות אריזה, הובלה, פריקה וסידור.

אם קיימים צרכים מיוחדים, כגון צרכי סידור בית הנגזרים מבעיה רפואית כגון ישיבה בכסא גלגלים או זקנה, ואם יש לכם בעיות נוספות כגון איבוד זיכרון, הפרעות קשב וריכוז, הפרעה אובססיבית קומפולסיבית וכן הלאה, כדאי לעדכן בכך את נותן השירות ולשאול האם יש לו כלי סידור בתים המותאמים לכך.

כיצד מחליטים במי לבחור?
מכיוון שתהליך סידור בתים הוא תהליך האורך מספר שעות ודורש מעורבות מצידכם, צריך שתהיה לכם כימיה עם נותן השירות ושתרגישו בנוח במחיצתו. פעמים רבות ספקי שירות סידור בתים שואלים בשיחה המקדימה פרטים אודות המתקשר, על מנת לנסות ולהתאים עבורו את סל השירותים הנדרשים לו. רצוי לענות בצורה מדויקת ככל האפשר אודות המטרות אותן רוצים להשיג, והפרטים הטכניים שמסייעים להעריך את הזמן הנדרש לשם ארגון הבית ומכאן גם את המחיר.

מה כדאי לשאול ספקי סידור בתים?
כדאי לשאול את ספקי השירות על הניסיון שלהם, האם היו להם לקוחות עבר בעלי דרישות דומות לשלכם, במה הם מתמחים, כיצד נראה תהליך ארגון הבית אצלם ועד כמה נדרשת מעורבות בו מצידך, האם איש השיחה הוא גם מי שיבצע את ארגון הבית או שמא נשלח מישהו אחר מטעם החברה, מהם התעריפים ומדיניות הביטולים, והאם יש חוזה בכתב. בררו על עלויות נלוות כגון עלויות הנגזרות ממרחק ומגורמים נוספים ועל קיומם של המלצות מלקוחות. אם חשובה לכם הסודיות, וודאו עם נותן השירות כי כל מה שיקרה בתהליך ארגון הבית יישאר חסוי וביניכם בלבד.  

על אף שמפתה לבחור את הספק הזול ביותר הנותן שירותי סידור בתים, לא תמיד מדובר בעסקה המשתלמת ביותר, ועל כן כדאי לבדוק את הערך המוסף הניתן לך על ידי כל אחד מהספקים עמם שוחחת, לתת משקל לכימיה שנוצרה ביניכם, למספר השעות שנדרשות לו לסיים את ארגון הבית, ולמכלול התשובות שניתנו לך בשיחה. כדאי לוותר על שירותי סידור בתים מספק שאינו יכול לספק המלצות חיוביות או המלצות בכלל, מכיוון שבתהליך אתה מכניס אדם זר אל התחומים הפרטיים שלך ועליך לדעת בוודאות כי ניתן לסמוך עליו.

שימוש בשירותי סידור בתים מקצועיים יכול לשנות את חייך במידה ועושים זאת נכון, ועל כן כדאי לבחור את הספק המתאים עבורך ועבור צרכייך.

 

עושים סדר בבית - עם סידורים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב