דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בדק בית: גם לעסקים 

מאת    [ 30/03/2011 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 2277 פעמים ]

שירות בדק בית הינו שירות שהתפתח בעשור האחרון ואשר צובר תאוצה במהירות ונכנס למודעות הציבור. אנשים רבים מודעים לחיוניותו של תהליך בדק בית כאשר מדובר באדם פרטי המבקש לרכוש דירה או בית חדש, ונוטים לשייך את המושג "בדק בית" באופן אסוציטיבי למגורים פרטיים. אך למעשה, תהליך בדק בית מומלץ וחשוב מאוד גם לבעלי עסקים מסוגים שונים, אשר רוצים, גם הם, לוודא את תקינותו המלאה של המבנה בו מתנהל העסק שלהם, בין אם מדובר באולמות אירועים, בתי מלון או משרדים ממשלתיים.

בדק בית הינו תהליך יעיל ואפקטיבי העוזר לוודא תקינות העסק מכל הבחינות האפשריות, ולדעת שהמבנה עומד בתווי תקן מקומיים וארציים כאחד, שתקנות הבנייה שלו עולות בקנה אחד עם המפרטים הטכניים, ובאופן כללי, שמדובר בנכס תקין המאפשר ניהול עסק משגשג ללא היווצרות בעיות מיותרות. בנוסף לכל אלה, ישנם דברים אחרים אשר פחות ידועים בקרב בעלי עסקים, דברים שתהליך בדק בית מלא ומקיף בהחלט יכול לתרום להם.

הידעתם, למשל, שביצוע בדק בית מגדיל באופן ניכר את הסיכוי לקבלת רישיון עסק? ידוע לכל שללא רישיון שכזה לא ניתן להפעיל עסק באופן חוקי. בעלי עסקים רבים מזמינים היום שירותי בדק בית לעסק שלהם לא רק על מנת לוודא את תקינותו, אלא גם בכדי לשפר את סיכוייהם לקבל רישיון עסק. בדק בית לעסק בודק את מצבו ההנדסי המקיף של העסק, וכולל קריטריונים כמו תנאים סביבתיים, ליקויי בנייה משמעותיים, עמידה בתקנות וכו'. למעשה, מספר לא מבוטל של חברות המציעות שירותי בדק בית מציעות היום גם שירותים הקשורים בניהול ההליך הבירוקרטי המייגע של רישוי העסק. בכך נחסכים מבעל העסק מאמצים מיותרים והתרוצצויות בלתי פוסקות.

בהקשר לכל הנאמר לעיל, זה אך טבעי שלבעלי עסקים יהיה אינטרס מובהק לבצע בדק בית, בייחוד בהתחשב בעובדה שעסק בלתי מורשה, או כזה שקיימים בו ליקויי בנייה או אי-עמידה בתקנות כאלה ואחרות, מלבד היותו עסק בלתי חוקי, הוא גם עסק שיתקשה מאוד, אם בכלל, למשוך אליו קהל לקוחות ולצבור את נאמנות לקוחותיו. בדק בית מבוצע על ידי כל בעל עסק הרוצה שהעסק שלו יקבל שם של עסק איכותי, שכן ידוע כי המוניטין עשוי לחרוץ את גורלו של עסק למשך זמן רב. לא פעם מזהירים אותנו בתכניות רדיו וטלוויזיה מפני קבלת שירות בעסקים בלתי מורשים, דבר אשר עלול, כמובן, לסבך אותנו עם החוק. מן הראוי שבעל עסק יהיה מודע לעניין הזה, ויבצע בדק בית על מנת למנוע מעצמו אי-נעימויות ולהבטיח את יציבותו הכלכלית האישית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב