דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החוויות הטמונות באכילת נקניק או נקניקיות 

מאת    [ 30/03/2011 ]

מילים במאמר: 489   [ נצפה 4580 פעמים ]

מי לא אוהב נקניק - מי לא אוהב נקניקיות - שני מאכלים אלה הם דומיננטיים ואהובים ביותר בישראל ובעולם כולו, ואין כמעט מי שיוצא מהסופר או מהמרכול מבלי שבעגלת הקניות שלו נחה לפחות חבילת נקניקיות אחת. נקניק ונקניקיות אהובים מאוד על ילדים ובריאים מאוד עבורם, מה שמהווה פתרון נפלא לארוחות בכל שעה ביום או לכריכים. אוהבים נקניק או נקניקיות - המאמר הזה יעשה לכם תיאבון רב...

נקניק או נקניקיות - עשרות סוגים עומדים לבחירתכם

בפעם הבאה שאתם מגישים לאורחים שלכם מגש נקניק או מפנקים אותם בסוגים שונים של נקניקיות איכותיות, דעו לכם כי ביכולתכם למצוא מעל ל-200 סוגים שונים של מוצרים אלה בישראל בלבד ועוד מאות סוגים בעולם כולו. דוגמאות - בבקשה. בתחום נקניק יבש ניתן למצוא את הסרוולד והמוסקובסקיה, נקניקים רטובים הם הפריזר והמורטדלה, נקניקים חיים דוגמת הפרושוטו והקבנוס – כל אלה מאפשרים לחובבי נקניק או נקניקיות לבחור את המוצרים האהובים עליהם ביותר.

נקניק הוא אחד המאכלים האהובים ביותר על ידי ילדים, וגם סרבני אכילה גדולים במיוחד ישמחו בדרך כלל לכריך עם סלמי או פסטרמה. כריך עם נקניק לבית הספר מחזיר את כולנו לטעמי ילדות, ויוצר עבור הילדים שלנו זיכרונות עליהם יתרפקו בעתיד.

איך אפשר בלי נקניקיות בלחמניות ?

אחד הדברים האהובים ביותר הן נקניקיות בלחמניות, המשמשות פעמים רבות ככיבוד נפלא בימי הולדת ובמסיבות, כיבוד האהוב מאוד על ילדים בכל גיל. כך לדוגמא יכולים חובבי נקניקיות לאכול אותם עם קטשופ או חרדל, להוסיף כרוב כבוש (ורצוי כזה שנעשה ביד ולא מקופסת שימורים...), ובכך לקבל את המאכל האולטימטיבי. בערים רבות בעולם ניתן למצוא נקניקיות בלחמניות בכל קרן רחוב כמעט, וגם בישראל רווחות בשנים האחרונות יותר ויותר מסעדות המתמחות בהכנת נקניקיות איכותיות המוכרות אותן ללקוחותיהן. כך לדוגמא אפשר למצוא מסעדות נקניקיות, המייצרות אותן בעצמן בהסתמך על מתכוני שף מהעולם כולו, חוויה שקשה לתאר אותה עבור חובבי הז'אנר.

האם אפשר להכין נקניק או נקניקיות גם בבית ?

הכנת נקניק או נקניקיות בבית אינה עניין פשוט ומהווה עסק מסובך למדי. הסיבה לכך היא כי על מנת ליצור נקניק מיובש לדוגמא, נדרשות טמפרטורה ולחות מבוקרות כדי להגיע לתוצאה המבוקשת. ייצור נקניקיות בבית הוא יותר פשוט, אולם גם עבורו נדרש למצוא מעיים טבעיים או סינתטיים למילוי (תוכלו לעשות כן במעדניות המובחרות). אם תבקשו, תוכלו למצוא עשרות מתכונים להכנת נקניקיות ביתיות, אולם זכרו כי העבודה היא קשה, מה גם שנדרש מכשיר המאפשר את מילוי המעיים בתערובת הבשר (כמו גם הכרות עם טכניקת הקשירה בין אותן נקניקיות עצמן).

המסקנה - צאו לסופרים ולמעדניות ! שפע נקניקים ונקניקיות מחכה לכם שם

האמת, שלנוכח תפוצתם הרבה של נקניקיות ונקניקים, הרי שאין כל סיבה להכין אותם לבד בבית. בסופרים, במעדניות, במרכולים – תוכלו למצוא נקניקיות מצוינות בטעמן ובאיכותן, שכל הנדרש הוא לטגן או לבשל אותן וכבר הן מוכנות.

מעדיפים נקניק - בבקשה. מאות סוגי נקניק שצוינו לעיל מאפשרים לכל אחד לבחור את הנקניק המתאים לטעמו. ישנם מי שיעדיפו נקניק בפרוסות גדולות, ומי שיבקשו אותם קטנים יותר, יש מי שיעדיפו לאכול נקניק בתוך כריך, ואחרים יבקשו לנשנש אותו סתם כך, ישנם מי שיחתכו את הנקניק לפרוסות, וישנם אפילו מי שינגסו ביס גדול מתוך נקניק שלם...

בלוגר וכותב מאמרים אודות נקניקיות, מתכונים, וכל מה שצריך לאוהבי בשר


.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב