דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שרצית לדעת על הסרת שיער בלייזר וב-IPL 

מאת    [ 30/03/2011 ]

מילים במאמר: 751   [ נצפה 2677 פעמים ]

במילים פשוטות, כיצד עובד לייזר?

קרן הלייזר מתמקדת על הצבע הכהה (שחור/חום) של השערה, הבולט על רקע העור הבהיר. החום שמפיקה קרן הלייזר נספג בשיער ומשמיד את שורש השערה.

מה זה IPL ואיך הוא עובד?

ראשי התיבות IPL הם Intense Pulsed Light (אור רב עוצמה) הכוונה היא למכשיר המשדר אור חזק, ממש כמו פלאש (Flash) של מצלמה. המכשיר משדר קרני אור במספר אורכים שונים ולכן קל יותר לשיטה זו להפריד בין גוון העור לגוון השיער. המכשיר נעזר בחום של האור בכדי לזהות את השערה ולהרוס את השורש שלה.

מה ההבדל בינהם?

ההבדל בין קרן לייזר לקרן אור טמון באורך הגל של קרן האור. מכשיר הלייזר מבוסס על אנרגיה באורך גל אחד הפועלת באופן מרוכז, לעומת טכנולוגיית הIPL הפועלת על קשת שלמה של אורכי גל. אגב, מאחר ובחירת אורך הגל נתונה בידי המטפל – כדאי לבחור בגורם מקצועי לביצוע הטיפול  היודע לשלב בין 2 השיטות במיומנות.

  

האם שיער שהוסר יכול לצמוח שוב?

 

ישנה אפשרות של צמיחה מחודשת של השיער, אולם הטיפול בלייזר מחליש את השורשים בצורה כזו שגם אם ישנה צמיחה חוזרת השיער הינו עדין וחלש ובד"כ נושר מעצמו. אחוזי ההצלחה משתנים לפי האזור המטופל וסוג העור. חשוב להבין שהשיער שטופל לעולם לא יצמח מחדש, פרט לשינויים הורמונאליים קיצוניים או נטילת תרופות מסוימות.

 

מה היתרון בהחזקת שני המכשירים?

 

היתרון עצום:

 

א.      היכולת לטפל הן בנשים בעלות עור בהיר והן בבעלות עור כהה בצורה מהירה יעילה ובטוחה.

 

ב.       היכולת לקבל תוצאה מקסימלית בשל האפשרות לשלב בעת ובעונה אחת עבודה עם 2 מכשירים במקביל וליהנות מהעובדה שכל אחד מהמכשירים מביא את האיכויות שלו כמענה לבעיות השיער המיותר בסוגי עור שונים ובסוגי שיער שונים אצל אותה אישה(ישנם סוגי שיער וסוגי צמיחה להם מתאים הלייזר וישנם סוגים שהIPL יעבוד בצורה טובה יותר).  

 

מדוע אפילו חלק מהמכונים הגדולים אינם מחזיקים ב2 המכשירים?

 

הסיבה היא בעיקר כלכלית: העלות הבסיס של כל אחד מהמכשירים גבוהה מאוד, כמו עלויות האחזקה , לכן רובם מעדיפים עבודה עם מכשיר מסוג אחד בכדי לחסוך בעלויות.

 

איך אדע איזה מכשיר מתאים לי?

 

ראשית, תוכלי להגיע לייעוץ אישי לבדיקת התאמתך הראשונית לטיפול ולאבחון מדויק של סוג העור, עובי השיער, המצב ההורמונאלי ועוד, שנית, מקום רציני יציע לך לבצע טסט על איזור קטן לבדיקת התגובה וכך תוכלי לחוות את התחושה ולהגיע לטיפול עצמו שקטה ורגועה.

 

האם כל אחת יכולה לעבור הסרת שיער בלייזר?

 

לא. ישנן נשים להן אסור לעבור את הטיפול ללא כל קשר לסוג השיער ולגוון העור שלהן: נערות הנוטלות ראקוטן (כדורים לטיפול באקנה), חולות ויטליגו כתמי עור בהירים, נשים בעלות הסטוריה של הרפס כרוני, לכן אנו עורכות טסט באזור קטן וצדדי לבחינת ההתאמה. גורם חשוב בהצלחת הטיפול הוא עובי השיער, התוצאות המקסימליות נראות בעיקר אצל בעלות שיער בינוני עד עבה.

 

כיצד מתבצע הטיפול?

 

לפני הטיפול מסירים את השיער בכדי למנוע צריבות, מסמנים את האזור הרצוי, מניחים עליו ג'ל מיוחד (רק בלייזר) ומעבירים את המכשיר על פני האיזור. לאחר הטיפול אפשר להמשיך כרגיל בשגרת היום בתנאי שלא נחשפים לשמש בצורה ממושכת.

  

למי הלייזר אינו אפקטיבי?

 

לייזר - לבעלת שיער בלונדיני, שיער שיבה או שיער ג'ינג'י בהיר.במקרים כאלה המכשיר פשוט אינו מבחין בין צבע השיער לגוון העור, ולכן במקרים כאלו הטיפול לא יצליח.

IPL – מטפל בעיקר בשיער פלומתי, יעיל גם עבור עור כהה.

 

האם הטיפול כואב?

 

לייזר – תחושת עקצוצים. להקלת העקצוצים מערכת קור מותקנת בראש הלייזר ומופעלת עם יציאת הקרן.

IPL – כמעט ללא כאבים כלל!

 

האם הטיפול מסוכן?

 

לא. מה שכן חשוב הוא לוודא שהמקום בו את מטופלת מקצועי מספיק ובעל נסיון עשיר בהפעלת המכשיר, שכן לבחירת עוצמת האור בהתאמה אישית אליך דרושה מטפלת מנוסה ומיומנת.

 

האם התוצאות הן "לצמיתות?

 

לא. מי שמבטיח הסרת שיער "לצמיתות" פשוט חוטא לאמת. על פי רוב אחוזי הצלחה גבוהים מאוד ועומדים על כ-80 אחוזים. המשמעות של 80 אחוזי הצלחה היא שבגמר הטיפול המטרה הושגה והאזור המטופל חלק כמעט לגמרי, ואם נותרות שערות מיותרות באזור הן בדרך כלל עדינות ופלומתיות.

 

 

קחי את הגורמים האלה בחשבון והכל ילך חלק... 

יפה לארי, מנהלת יעלת חן - המרכז לקוסמטיקה רפואית בירושלים, שהינו 1 מתוך 3 מכונים בלבד(!) בארץ בעלי תואר CIDESCO - התואר הבכיר ביותר בתחום הקוסמטיקה.


בעלת תואר אמן בשיקום והצערת העור (M.D.A (Medical Dermal Artist מאחוריה 25 שנות ניסיון, מחקר ופיתוח.


 נמנית עם צוות הפיתוח היוקרתי של סדרת התכשירים הרפואית Beauty Secrets - המילה האחרונה שחוללה מהפך בתחום הAnti-Aging ושיקום העור ופותחה בשיתוף טובי המדענים במעבדות דרמטולוגיות באירופה וארה"ב והושקה לאחרונה גם בארץ.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב