דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בפסיפיק 

מאת    [ 29/03/2011 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 3190 פעמים ]

אתם מעוניינים לחרוש את יבשת אוסטרליה: הנופים עוצרי הנשימה, האגמים והנהרות, היערות והעמקים, האנשים והתרבות. אתם מנסים לתכנן את הטיול שלכם, ולא מבינים דבר אחד: כיצד תראו את כל מה שיש לראות בזמן הקצוב שברשותכם? פה כבר נכנסת לתמונה השכרת רכב באוסטרליה. פיתרון זה אידיאלי לכל מי שרוצה לחוות באמת את היבשת המדהימה הזו.

מדוע השכרת רכב באוסטרליה חיונית?

השכרת רכב באוסטרליה מאפשרת לכם לתכנן את הטיול שלכם לפי המוקדים אשר מעניינים אתכם באמת. מלבד זאת, המקומות היפים ביותר ביבשת נמצאים בקצוותיה, רחוק מהערים המתויירות. ללא השכרת רכב, כמעט בלתי אפשרי להגיע אליהם, מאחר ויש גבול ליכולתה של התחבורה הציבורית באוסטרליה.

מדוע? מכיוון שאזור הפסיפיק בכלל, ויבשת אוסטרליה בפרט, עצומים בגודלם. אם עד עכשיו התרגלתם לערים אירופאיות, בהן התחבורה הציבורית מגוונת ומוקדי התיירות שוכנים אחד ליד השני- פה התמונה מעט שונה. אמנם ערים כמו סידני וקנברה מדהימות ביופיין, אבל הייחוד האמיתי של היבשת הוא, כאמור, בשטחים הפסטורליים העצומים הפזורים לאורכה.

כיצד מתבצעת השכרת רכב באוסטרליה?

כתוצאה מכל אלה, מטיילים רבים באזור הפסיפיק בוחרים לנהוג ברכב אותו הם 'משאילים' לפרק זמן נקוב. השכרת רכב בניו זילנד, באוסטרליה או באיים הסמוכים נעשית באמצעות מספר רב של סוכנויות שזהו תחום התמחותן. אפשרויות הבחירה עבורכם גדולות. כך, למשל, חיפוש של חברות השכרת רכב באוסטרליה במנוע חיפוש אינטרנטי יציג עשרות תוצאות.

מרבית החברות המציעות השכרת רכב בחו''ל מאפשרות לכם לבחור את סוג הרכב בו אתם מעוניינים לנהוג, את המקום בו יילקח הרכב לנסיעה והמקום אליו הוא יוחזר. אגב, אם הנכם חוששים להיתקע בסופו של יום ברכב שלכם בלי אפשרויות לינה, הסירו דאגה מלבכם: אוסטרליה מודעת לפופולאריות של השכרת הרכבים בתחומה, ומציעה אתרי מחנאות רבים.

כך תעברו את הנסיעות בשלום. ובלי דו"חות

בטרם השכרת רכב באוסטרליה, רצוי שתדעו כיצד יש לנהוג בה. בדומה למקומות אחרים בעולם, הרי שתנאי הנסיעה בפסיפיק שונים מאלה הנהוגים בארץ. חשוב להדגיש כי באוסטרליה הנהיגה היא בצידו השמאלי של הכביש, כאשר העקיפה מתבצעת מהצד הנגדי.

בנוסף, רצוי שתכירו תמרורים יחודיים ליבשת וכן תתכוננו לתנאי דרך קשים. באזורים מרוחקים, למשל, אתם בהחלט עלולים להיתקל בכביש משובש או בנהר העולה על גדותיו.

היבט חשוב נוסף אליו יש לייחס תשומת לב הוא התאמת הרכב המושכר למטרות הביקור.

עקב קשיי ההסתגלות לנהיגה בארץ חדשה, מומלץ כי תבחרו ברכב בעל תיבת הילוכים אוטומטית, אשר יקל על הנסיעה. מלבד זאת, אם אתם צפויים להיתקל בתנאי דרך קשים, רצוי לשכור רכב שטח או ג'יפ.

הדגשים במהלך השכרת רכב באוסטרליה

בחרתם חברת השכרת רכב באוסטרליה? יפה מאד. על מנת למנוע אי הבנות עם החברות האמורות, הקפידו על מספר דברים:


    • בדקו היטב את תנאי ההשכרה ואת משכה, כאשר בשום פנים ואופן אל תאחרו בהחזרת הרכב מבלי ליידע את החברה. איחור שכזה יגרור, כמובן, קנסות לא קטנים (וכך גם החזרת רכב עם מיכל דלק שאינו מלא).
    • בעת קבלת הרכב בפעם הראשונה, בחנו אותו היטב מבחינת נזקים אפשריים - במידה ואלה יתגלו על ידי פקידי הסוכנות לאחר החזרת הרכב, אתם תאלצו לשלם את הנזק.
    • שאלו את הנציגים לגבי האזורים המותרים לנסיעה ברכב, תנאי הנסיעה וכו'. הקפדה על כל אלה בעת השכרת רכב באוסטרליה תסייע לכם לחוות באמת את כל היבשת, מבלי לרוקן את הכיס.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב