דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שברולט ואתה: איך מערכת היחסים שלכם? 

מאת    [ 29/03/2011 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 2373 פעמים ]

הסיפור הוא תמיד אותו סיפור: איש פוגש שברולט ומכאן זה תמיד נמשך אותו הדבר. באיזה שלב אתה נמצא במערכת היחסים שלך עם המכונית שלך?

אהבה ממבט ראשון

איש יכול לפגוש שברולט במקומות רבים. הוא יכול לראות שברולט על מסך הקולנוע או בטלביזיה ולהתאהב בה. הוא יכול לראות שברולט ברחוב או אצל סוחר מכוניות. המפגש הראשון יכול להיות כשהוא קורא עיתון יומי או מגזין רכב ועיניו נתקלות בתמונה של שברולט יפיפייה. כך או כך או כך האיש מתאהב והעניין איננו מפתיע אף אחד. כזה הוא העולם שבו אנחנו חיים; עולם שבו על שברולט ועל אנשים נגזר להתאהב.

אהבה יומיומית

האם נדרש ממנו חיזור ארוך ומסובך? האם מדובר בהתאהבות מהירה כברק כאילו קופידון דייק בירי החיצים שלו ופגע גם בו וגם בה? לא כל מי שאהב שברולט גם זכה לקבל אהבה חזרה אך התקווה מקננת בליבו של כל איש ואיש: יום אחד הוא יפיל ברשתו שברולט וחייו ישתנו מהקצה אל הקצה. הם יטיילו ברחובות העיר ובין שדות וגבעות מחוץ לעיר. הוא ייקח אותה למקומות רחוקים ולמקומות קרובים, לעבודה ולבילויים, בימי חול ובשבתות – הם ייסעו יחד במשך שעות ללא הפסקה עד שיגמר הדלק או הכביש, מה שיבוא קודם. הוא יקשיב לכל מה שהיא אומרת וידאג שלא יארע לה דבר. בכל פעם שהיא תישרט הוא ירגיש כאילו הוא זה שנשרט ועם כל רעש קטן שהיא תעשה הוא ירוץ למוסך שברולט מובחר כדי לתת לה את הטיפול הטוב ביותר שמכונית שברולט יכולה לקבל.

זוג נשוי

ההרגל עושה את שלו – ושמא זה הצורך? – ובסופו של דבר ההתלהבות הראשונית פגה. פתאום הוא כבר לא כל-כך מקשיב לה ולפעמים היא צריכה לצעוק כדי שהוא יבין שמשהו לא בסדר אצלה. הוא כבר לא יקפיד לקחת אותה רק למוסך שברולט חמישה כוכבים ולפעמים הוא יסתפק בטיפולים במוסך זול יותר שאולי לא ממש מבין במנועי שברולט עדינים. הוא פחות יקפיד על הטיפולים התקופתיים ומדי הוא פעם הוא ישכח את יום השנה, את יום ההולדת ושאר ימים חשובים במערכת יחסים זוגית. הוא יתחיל לפזול אל עבר מכוניות שברולט אחרות ואולי אפילו יתחיל לפנטז על דגמים אחרים לחלוטין. יום אחד הוא אפילו ייכנס לסוכנות שברולט בעיר ויצא לנסיעת מבחן במכונית אחרת. כשהיא תגלה את זה היא תכעס עליו אבל בסוף היא כנראה תסלח לו, לפחות עד הפעם הבאה.

הסוף קרוב

אבל בסופו של דבר האהבה מתה. זו כבר איננה אותה שברולט שבה הוא התאהב לפני שנים וזה כבר איננו אותו נהג דואג וקשוב שלו היא נשבעה אמונים בעבר. המרחק ביניהם הולך וגדל והוא כבר איננו מקפיד לשמור עליה או לדאוג לה. הם מחליטים להיפרד – יותר נכון לומר שהוא מחליט להיפרד ולהיפטר מהמכונית הישנה כדי לקנות שברולט חדשה יותר, צעירה יותר, יפה יותר ומפנקת יותר. כך חולפים להם סיפורי אהבה כל הזמן, נושרים אל סופם כמו עלי שלכת ברוח הסתיו, ופעם אחר פעם מגלה מכונית שברולט שתמיד יש מכונית צעירה יותר שיום אחד תופסת את מקומה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב