דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח נסיעות - חובה לקרוא לפני כל נסיעה 

מאת    [ 29/03/2011 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 2467 פעמים ]

מכיוון שבעת שהותכם בחו"ל, ביטוח הבריאות שלכם איננו תקף, עליכם לדאוג לכיסוי רפואי גם בחו"ל. במידה ולא יהיה לכם כזה, הרי שתדרשו לשלם סכומי כסף גבוהים במיוחד עבור טיפולים רפואיים או תרופות. ביטוח נסיעות יבטיח לכם נסיעה בראש שקט וכיסוי במקרה הצורך. תוכלו להתאים ביטוח נסיעות בהתאם לפוליסה המוצעת, כזו שתתאים בדיוק לכם ולמטרת הנסיעה שלכם. ביטוח נסיעות, חובה לקרוא לפני כל נסיעה.

ביטוח נסיעות – לא רק לתרמילאים

בין אם אתם נוסעים לטיול ארוך של כמה חודשים או אולי דווקא לטיול משפחתי קצר של כמה ימים בודדים בלבד, מומלץ לכם, בטרם יציאתכם מהארץ לדאוג לרכוש ביטוח נסיעות. בהיותכם תרמילאים האוהבים אתגרים ספורטיביים רבים, העלולים להיות גם מסוכנים לעיתים, הרי שתרצו לדאוג לביטוח, שיכסה אתכם מפני סכנות אלו. ביטוח נסיעות, המותאם במיוחד לאלה המעוניינים לשלב בטיולם אתגרים כלשהם, יבטיח להם כיסוי מפני תקלות או נזקים, העלולים להתרחש במסגרתם. וכתרמילאים, אתם ודאי מתכננים טיול ארוך, בן מספר חודשים. ביטוח נסיעות יעזור לכם במקרי חירום רפואיים או במצבים קשים יותר, להתמודד באופן הטוב ביותר.

הוצאות רפואיות בלתי צפויות יכולות להיות חלק מכל טיול בחו"ל, ואפילו בטיול קצרצר של סוף שבוע בלבד. ביטוח נסיעות, במסגרת הפוליסה הנבחרת, יכסה הוצאות אלו ויבטיח לכם נסיעה בראש שקט. בנוסף, אם אתם משפחה מרובת ילדים, ביטוח נסיעות הינו הכרחי במיוחד. נסיעה עם ילדים לחו"ל עשויה להיות מורכבת ולא פשוטה, ובמיוחד אם קורים בה אירועים בלתי צפויים, הקשורים בבריאותו של אחד הילדים. בהתאם לצרכיכם הבריאותיים, תוכלו להתאים לכם ולבני משפחתכם ביטוח נסיעות, כזה שיכסה את כל הנזקים הצפויים בזמן שהותכם בחו"ל. הקפידו לבדוק את הסעיפים השונים בפוליסה ולוודא כי אכן מתאימים לכם, נכונים לכם ועונים על צרכיכם.

ביטוח נסיעות – ביטוח הכבודה שלכם בחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל יכול גם לכסות נזקים או אובדן הכבודה שלכם בחו"ל. בכל ביטוח נסיעות לחו"ל ישנה גם אפשרות להרחבה, הקשורה בכבודה שלכם, במטען אותו תיקחו אתכם לחו"ל. לעיתים בוחרים לקחת ציוד יקר ערך, כמו מצלמות יקרות ומשוכללות או אפילו מחשבים ניידים מסוגים שונים. תיקון הנזקים לציוד זה עלול לעלות לכם כסף רב. ביטוח נסיעות המתייחס בסעיפיו גם לכיסויי המטען, יאפשר לכם הנאה מלאה מהטיול ללא דאגות מיותרות למטען, אותו תיקחו אתכם.

ביטוח נסיעות – איך עושים את זה נכון

לפני נסיעתכם לחו"ל, חשוב שתפקידו על כמה פעולות הקשורות בביטוח: ראשית, הקפידו לרכוש ביטוח נסיעות לפני הנסיעה ולא ברגע האחרון. בנוסף, בעת התאמת ביטוח נסיעות נכון, ודאו כי פוליסת הביטוח המוצעת אכן מתאימה לאופי הטיול המתוכנן ולנוסעיו. אם אתם מתכננים ספורט אתגרי או אפילו סקי, ודאו כי הוספתם לביטוח שלכם את ההרחבות הנדרשות, המתייחסות לפעילויות מסוג זה. התאמה מדויקת של ביטוח נסיעות לנסיעתכם ולכם, תחסוך לכם כסף רב והכי חשוב – תאפשר לכם ליהנות מהטיול וכמה שיותר.

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב