דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח בריאות פרטי - רשת הביטחון שלכם 

מאת    [ 29/03/2011 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 3186 פעמים ]

ביטוח בריאות במסגרת קופות החולים הינו ביטוח בריאות ממלכתי. אולם, לעיתים, בעקבות מצבים רפואיים או בעקבות רצון להגדיל את קשת הכיסויים, שמציע הביטוח, בוחרים מבוטחים רבים בסוג ביטוח בריאות אחר - ביטוח בריאות משלים. כל אחד מסוג ביטוחים אלה כולל כיסויים אחרים ומתאים במצבים שונים. ביטוחים אלה מתקיימים מול קופות החולים. ביטוח בריאות נוסף שלישי, שאיננו דרך קופות החולים, הינו פרטי ונעשה באמצעות חברות הביטוח.

 ביטוח בריאות - מהן האפשרויות

כאמור, קיימות שתי אפשרויות במסגרת קופות החולים: ביטוח בריאות ממלכתי וכן ביטוח בריאות משלים. ביטוח בריאות משלים, הינו תוספת לביטוח הבריאות הממלכתי, הניתן גם הוא על ידי קופות החולים ומספק שירותי בריאות נוספים, מעבר לאלו המסופקים במסגרת ביטוח בריאות ממלכתי. ביטוח בריאות מסוג שלישי הינו ביטוח בריאות פרטי.

ביטוח בריאות מסוג זה נעשה מול חברת הביטוח, אותו בוחר המבוטח המעוניין בביטוח מסוג זה. במסגרתו, מקבל המבוטח כיסויים ביטוחים ופתרונות למצבים רפואיים שונים ואף קשים במיוחד (כמו, למשל, השתלות, ניתוחים בחו"ל וכדומה). כל אלה, כמובן, אינם נכללים במסגרת ביטוחים הבריאות, הנעשים באמצעות קופות החולים, ומהווים השלמה חשובה. ביטוח בריאות מסוג זה כולל גם תרופות רבות, שאינן נכללות בסל הבריאות וטיפולים חשובים נוספים.

ביטוח בריאות פרטי - למי זה מתאים

ביטוח בריאות מתאים לכל אחד. כאמור, ביטוח בריאות ממלכתי חובה על כל אחד. אפשרויות הביטוח האחרות, הינן בחירה. אולם, מומלץ לעשותן, בכל גיל ובכל שלב. מכיוון שסל הבריאות, הניתן במסגרת ביטוח בריאות ממלכתי, הינו בסיסי במיוחד ואיננו כולל תרופות רבות וטיפולים חשובים במיוחד, בעת מצוקה קשה, מצוקה בריאותית המצריכה טיפולים מיוחדים, יאלץ המטופל לכסות הוא עצמו את הטיפולים והתרופות, שאינם נכללים במסגרת ביטוח הבריאות הממלכתי, ובתשלומים גבוהים במיוחד. ניתוחים מסובכים, תרופות מיוחדות או טיפולים רפואיים, רבים מהם אינם נכללים במסגרת הביטוח הממלכתי ועולים כסף רב מאד. ולכן, הציעו חברות הביטוח, ביטוח בריאות מסוג נוסף, פרטי, המאפשר למבוטחים לכסות עצמם לקראת בעיות רפואיות, העלולות לבוא בהמשך. אם חשובה לכם בריאותכם, אל תהססו ובחרו בביטוח מסוג זה.

ביטוח בריאות - איך עושים

כאמור, ביטוח בריאות ממלכתי, הינו חובה על כל אזרח. ביטוח בריאות משלים או פרטי, הינם אפשרות לתוספת, אותה תוכלו לבחור בעצמכם ולא חלה עליכם חובה לעשותה. אולם, כדי להבטיח לכם איכות חיים ופתרונות רפואיים מגוונים וטובים ככל הניתן, רכשו גם אתם ביטוח בריאות פרטי, כתוספת לביטוח הממלכתי. היוועצו עם חברות ביטוח או סוכני ביטוח בפוליסה המתאימה לכם בהתאם לגילכם, מצבכם הבריאותי וכדומה, ומהרו עוד היום לחתום על ביטוח מסוג זה.

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב