דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כמה מילים על הומיאופתיה 

מאת    [ 29/03/2011 ]

מילים במאמר: 833   [ נצפה 3483 פעמים ]

הומאופתיה

            לראשונה התוודעתי להומאופתיה בזמן משבר אישי. הייתי במצב מאוד קשה, נפשית, חרדתית וגופנית, ונסיונות כושלים רבים בדרכים הקונבנציונאליות. לא רציתי למלא את עצמי בתרופות וחומרים מזיקים על מנת להירפא מהמצב הקשה.חפשתי פתרון יותר בריא, מהיר ועדין.

            חברה המליצה, הומאופתיה זו הדרך!!

הלכתי להומאופתית וחלקתי עמה את כל הבעיות שלי: הנפשיות, המנטליות והגופניות. קבלתי תרופה חד פעמית, וראה זה פלא!  כל החרדות נעלמו! הייתי המומה. זה לא יתכן! הכיצד, רמדי כזו קטנה וכזו חד פעמית, מסוגלת להעביר משא, מעמסה, וכאב עמוק. הייתי מופתעת!!!  ההפתעה הגדולה היתה, כיון שלפני כן ניסיתי לטפל בעצמי באמצעות הרפואה הרגילה. בשלב מסויים פניתי לרפואה סינית וגם שם לא היה לי מזור.

            מרוב התפעמות, התרגשות וגילוי של משהו נסתר ולא ידוע, החלטתי, ללמוד אותו לעומק ולהבין את משמעות השיטה. השתלמתי במקצוע ההומאופתיה במכללת "מדיסין", והיום אני כבר עשר שנים הומאופתית קלאסית מן המניין, ומטפלת באהבה בכל מטופלי עם אמונה גדולה בשיטה.

            אם ננתח את המילה הומאופתיה, אשר הומצאה ע"י דר' סמואל הנמן , היא תרגום מיוונית

הומאו- דומה ופתוס- מחלה , הסבל דומה למחלה.  הריפוי ההומאופתי מתייחס אל האדם כמכלול, החולי קשור בגוף, בנפש ובמנטל. הרמדי הניתנת לחולה, מחזירה אותו לבריאות.

           

            ומה הכונה?

במקרים שטפלתי, ראיתי,  כיצד הרמדי נותנת לגוף אנרגיה להתמודד בצורה טבעית עם מצב החולי, ועוזרת לגוף לחזור למצב הבריאות. הרמדי ההומאופתית היא לא תרופה שמדכאה את הסימפטומים ע"י חומרים כימיים המשפיעים על הגוף, וגם יכולים לגרום לשינויים עמוקים יותר(הכונה לפגיעה באיברים יותר חיוניים ופנימיים,כמו:ראות,כבד וכו') אלא היא מחזירה את הגוף לבריאות. ונוכחתי, שתהליך הריפוי הולך הפוך מהחולי, מהפנים אל החוץ. מהאיברים העמוקים יותר והחשובים, כמו: לב, כבד, אל הפחות חשובים, כמו: עור, גרון וכו', וכך המחלה יוצאת מהגוף ומחזירה אותו לבריאות.  

            מניסיוני בקליניקה, התרופה ההומאותפית, רמדי, היא העדינה ביותר, המהירה ביותר ולא מביאה תופעות לוואי תוך כדי לקיחתה. הרעיון בהומאופתיה הוא, לא לדכא את הגוף, שמגיב לחוליים. הגוף, כדי לאזן עצמו בזמן החולי, מוציא סימפטומים, וזו הדרך להתריע, שמשהו לא טוב קורה בפנים. בשיטה המקסימה הזו, הומאופתיה, אנחנו מנסים להגיע לשורש הבעיה, ולהתמודד איתה תוך כדי ריפוי טבעי.

            לדוגמא, מאיר(שם בדוי) הגיע לקליניקה, מספר על כאב עז באצבעות הידיים, הוא לא יכול לאחוז בכלי הכתיבה שלו או בכל כלי עבודה. מסתבר, שבמקום העבודה היו פיטורים רבים. התפקיד שלו מתבצע בעזרת הידיים, החרדה שלו מהפיטורים כל-כך גדולה, שהוא לא ישן בלילה והוא חושש לימים אשר יבואו. הפחד הזה, שנמשך לאורך זמן, התחיל להשפיע על הגוף ועל האזור שהוא הרגיש ביותר, כלי השימוש שלו, הכאב הגיע לכפות הידיים ולאצבעות. כאב זה, הוא בעצם תוצאה של הפחד שמתמשך כל-כך הרבה זמן. מאיר קבל רמדי מתאימה והכאבים עברו לו, ואפילו שכח שהיו לו כאבים.

                        ברפואה הקונבנציונאלית משתמשים בתרופות שהן, בחלקן, חומרים חזקים המשפיעים בצורה כימית על הגוף.תרופה קונבנציונאלית יכולה לרפא בעיה מסוימת וליצור בעיה אחרת. לעומת זאת, בעת יצירת הרמדי ההומאופתית לוקחים את החומרים החזקים והרעילים, מדללים אותם וטוענים אותם באנרגיה תוך כדי נעור, וזו אנרגית הריפוי של החומר הספציפי.

            כמו מטופלי, גם אתה יצור אנרגטי, וכוחות שונים משפיעים על גופך ונפשך, כמו: משברים( מות, פרידה, אהבה נכזבת, בעיה כלכלית, פיטורין ועוד...), תיסכולים, פגיעות גופניות, אפקטים סביבתיים( מגפות, אויר מזוהם, קור, חום, לחות ועוד...). חוליך הוא תוצר לואי של כל הדברים הללו.

            אל הקליניקה שלי מגיעים מטופלים רבים, כל אחד מהם הוא אינדיוידואל ויש לו את הייחוד שלו ואת המחלה הספציפית שלו. אותה שפעת יכולה לבוא למספר אנשים מהסיבות היחודיות שלהם.הרמדי שתינתן ליוסי היא תמונת המחלה היחודית שלו,ואז יתחיל תהליך הריפוי. אם נתמקד, לדוגמא, במגפת השפעת: משה(שם בדוי) סיפר על תחושה של קור עז, כאבי ראש, צמרמורות, רוצה לשתות חם והוא חייב להיות במיטה ולהתכסות כל הזמן. אביבית(שם בדוי) סיפרה שהיא לא צמאה בכלל, יש לה חום גבוה והיא רוצה שהחלון יהיה כל הזמן פתוח כי היא צריכה אויר. לשניהם יש שפעת, אך כל אחד יקבל רמדי אחרת, כי הסימפטומים היחודיים שלהם מובילים לתמונת מחלה הייחודית להם.  

אם אתה מגיע אלי ומספר על הסימפטומים שלך, שהם מראה המחלה שלך. אזי את תמונת המחלה שלך ארפא באמצעות הרמדי, שתמונת הסימפטומים שלה דומה לזו שלך. ואז הפלא ופלא, אתה מתחיל להשיל מעצמך את המחלה.

ו דומה בדומה ירפא. לגוף יש את הכח החיוני שלו להחזיר את הבריאות, והרמדי ההומאופתית היא מעין קטליזטור.

                        בזמן הריפוי, החוליים של המטופל, שדוכאו בעבר באמצעות תרופות קונבנציונאליות, יוצאים מחדש בצורה מינורית. תהליך הריפוי מתבטא בחזרת הסימפטומים מן הפנים אל החוץ וכך האדם נרפא בהדרגתיות. הרמדי היא חד פעמית( או בהתאם למצב המחלה של החולה), עדינה ומהירה.

            אצל ילדים קטנים הריפוי מאד מהיר, כיון שעדיין לא דוכאו אצלם כל כך הרבה סימפטומים. מספיקה מנה אחת קטנה ועדינה והמחלה עוברת. כמו :חום גבוה, שפעות שחוזרות, כאבי אזניים ועוד...

לאנשים זקנים יש מחלות כרוניות שהן הרבה יותר מורכבות. הטיפול בהם הוא בהתאם למצבם.

            ההומאופתיה עושה פלאים. יום אחד האדם חולה ולמחרת כאילו לא היה חולה אף פעם......

המשך יבוא !!!

אם יש שאלות אפשר לכתוב לאימל שלי או להתקשר לנייד

טובה סלע    -  הומאופתית קלאסית                                                                  

  0523915157                                                                                                                      

   tova_sela@yahoo.com  

 

                                    .

         

טובה סלע הומיאופתית קלאסית tova_sela@yahoo.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב