דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס איפור אישי 

מאת    [ 29/03/2011 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 3819 פעמים ]

קורס איפור אישי

את אוהבת להתאפר אבל לא יודעת איך בדיוק עושים את זה? את מנסה להגיע למראה מסוים אבל שילוב הצבעים לא ממש מצליח לך? אם את אוהבת להתאפר או לאפר אחרים והנושא חשוב לך, קורס איפור אישי הוא החלט מתנה שאת צריכה לתת לעצמך. לכי תדעי - תחביב לשעות הפנאי עוד יכול להפוך גם למקצוע או להכנסה נוספת באחד הימים.

מה לומדים במהלך קורס איפור אישי?

קורס איפור אישי משלב בין חומרי לימוד תיאורטיים ולימודים מעשיים בשטח. את השעורים מעבירים מיטב המאפרים בארץ והם כוללים איפור ערב, איפור כלות, איפור מקצועי לצילומים, איפור עם אפקטים מיוחדים ועוד.

נושאים נוספים הנלמדים בקורס הם ציורי גוף, איפור במה ואיפור להפקות אפנה. כמאפרת מקצועית, תוכלי, עם סיום הלימודים ואולי במה שנחשב לדבר האהוב ביותר - גם לשדרג את המראה האישי שלך ושל חברותייך.

להפוך תחביב למקצוע

בין אם את רוצה לשדרג את מיומנות האיפור שלך או להפוך את התחביב למקצוע, קורס איפור אישי מציע לך את כל התכנים וההתנסויות הרלוונטיים עבורך. מקצוע המאפרת הוא נרחב ונדרש מאוד. קורס איפור מקצועי כולל לימוד של כל טכניקות האיפור הקיימות, תוך שילוב צבעים, סגנונות וחומרים.

תכנית הלימודים של קורס איפור אישי

קורס איפור אישי מורכב מכמה נושאים מרכזיים, כגון הכרות עם סוגי המברשות והמכחולים, איפור בהתאם לסוג העור, התאמת צבעים, תיקונים אסתטיים בעזרת איפור, סגנונות איפור שונים (מראה טבעי, מעושן, מבריק ועוד), שימוש באבנים והתאמת האיפור לצורך המבוקש (צילום, במה, אירוע ועוד).

אפשר גם סדנאות איפור

תוכלי גם לקחת סדנת איפור ולא רק קורסי איפור מקצועי. בסדנה תלמדי כיצד לשדרג בעזרת כמה כלים בסיסיים את המראה שלך. סדנה כזו באה בעיקר ללמד איך לאפר את עצמך נכון, מה מתאים לך, אילו צבעים טובים לך, ואלו טכניקות יאפשרו לך להתאפר בקלות ובמהירות.

סדנאות איפור יכולות להיות כיפיות במיוחד אם מעבירים אותן עם קרובת משפחה או חברה ומתפקדות היטב גם בתור מתנה, עבורך או עבור נשים שאת אוהבת. קיים מגוון רחב של סדנאות לאיפור, כאשר הדגש בכל סדנה לאיפור הוא שונה.

ישנה סדנת איפור אישי קצרה אשר בה תלמדי את הבסיס לאיפור נכון ליום יום. סדנאות איפור אחרות הן מעמיקות יותר ואורכות מספר שעות. בהן תלמדי כיצד להתאפר לערב, בהתאם לנתונים שלך, איך לאפר עיניים בצורה נכונה וכך הלאה.

מה מתאים לך?

כמעט כל אישה מתאפרת בשלב כזה או אחר של חייה. ישנן נשים שמתאפרות איפור מלא ואחרות מסתפקות באיפור חלקי וקליל. בין אם בחרת להפוך את האהבה שלך לאיפור וצבעים למקצוע, ובין אם את בוחרת לקחת סדנה קלילה לצורך זמן איכות עם החברות, קורס איפור אישי יקנה לך את כל הכלים להם את זקוקה.

גם במידה ובחרת בסדנת איפור התחלתית תמיד תוכלי, אם תרצי בכך, להתקדם לקורס איפור מקצועי אמיתי, כשיש לך כבר את הבסיס הדרוש כדי להתחיל. עולם האיפור, כמו עולם האפנה, מתחדש מידי שנה וגם בתחום זה נכנסים טרנדים חדשים, צבעים נכונים לעונה, טכניקות וחומרים חדשים.

אם נושא האיפור קרוב לליבך, הצטרפי לאחת המסגרות הקיימות בשוק, על פי מה שמתאים לך ולמדי את אמנות האיפור מהמורים הטובים ביותר, דרך קורס איפור אישי, שמקנה את היכולות הדרושות לכל אחת ואחת.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב