דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתרונות אינטרנט מתקדמים - הכל תחת אותה קורת גג? האם זה טוב? 

מאת    [ 28/03/2011 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 2184 פעמים ]

אז החלטתם לתת לחזון שלכם כנפיים והתחיל תהליך שבסופו אתם רוצים לראות אתר מצליח ממש כמו שאתם רואים אותו אצלכם בראש. בהנחה שאתם כבר מבינים את הסדר הנכון שבו האתר מתפתח על ציר הזמן: אפיון אתר -> פיתוח אתר -> גרפיקה -> אחסון -> קידום אתרים... יש להתחיל לחפש את הספקים המתאימים.
בישראל המצב הוא שכמעט כל בית תוכנה היום אוגר בתוכו את כל השירותים שאפשר לחשוב עליהם בתחום האינטרנט וכך נוצר מצב שבו בית התוכנה מציע לך: אפיון אתר , פיתוח, גרפיקה, קידום... והכל במחיר אחד, עם כתובת אחת ממש בלי דאגות. האם זה נכון שמקום אחד מחזקי בכל המפתחות? אפשר להגיד שבמקרים מסויימים כן אבל לרוב ממש ממש לא.

מתי כן כדאי פתרונות אינטרנט באותו הבית?
לדוגמה: כאשר אתם רוצים אתר תדמיתי שהמורכבות שלו פשוטה למדי ללא צורך בשיווק מקצועי. אז כן, במקרה זה ישנם פתרונות רבים והרבה חברות מציעות תבניות מוכנות מראש של אתרים פשוטים לתפעול ותחזוק שכולל כבר אחסון ואפילו חבילת קידום על חשבון הבית. ישנם אפילו פתרונות אינטרנט חינמיים כגון WORDPRESS או GOOGLE SITES שבעזרתם אפשר לבנות אתר בקלות ללא צורך בתכנת וללא צורך באחסון צד שלישי והנה חסכתם לכם המון. זה נכון לאנשים המחפשים לפתוח אתר לחוג הכדורגל שלהם, או אתר עבור הנולד הרך שנולד וכד'. ישנם אבל לא מעט דוגמאות של אתרים די מקצועיים על הפלטפורמות האלה שהצליחו מאוד ללא עזרת מפתחים.

מתי לא עושים הכל דרך אותו ספק? ולמה?
כאשר החזון שלכם הוא קצת יותר מורכב מאתר תדמית או שזה אתר שאמור למכור הרבה מוצרים אולי אתר עבור חברה רצינית שחייבת להראות זאת גם באינטרנט. במקרים אלה תצטרכו מומחה עבור כל רובד הנדרש בהתפתחות האתר. מומחה לאפיון אתר שיספק אפיון מקצועי. לנצל את מסמך האפיון על מנת למצוא את המפתחים המתאימים בתקציב הנכון ובזמני האספקה האמיתיים. אם ניקח למשל את שירותי האפיון ובניית האתר עצמו מאותו בית תוכנה אז ייתכן מאוד שהאפיון יהיה בהתאם למגבלות המפתחים עצמם והטכנולוגיה שהם רגילים להשתמש בה. המפתחים ינסו להשתמש בפרוייקטים דומים שכבר עשו ולהביא את הפרוייקט החדש לכיוון שהם מכירים ולא תמיד לטובת הלקוח. אז מכאן מבינים שבשוק המקצועי ישנו ניגוד אינטרסים מובהק שהאפיון והפיתוח יהיו תחת אותה קורת גג. דבר זה נכון גם לגבי פיתוח וקידום אתרים. בקידום אתרים ישנם מקרים בהם מבנה האתר צריך להיות מותאם למנועי החיפוש השונים, ובמקרה שזה מתנגש למבנה האתר שהמפתחים מורגלים אליו הלקוח לעולם לא ידע שהוא לא מקבל קידום לא מקצועי.

לסיכום כאשר אתם צריכים ספקים של פתרונות אינטרנט למיזם רציני אתם חייבים למצוא את המומחים ולעשות הפרדה בין מי שיפתח את האתר לבין שאר השירותים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב