דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסודות מאחורי המדפים- האם כל הפרסום הזה, בכלל אפקטיבי ? 

מאת    [ 28/03/2011 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 2089 פעמים ]

הסודות מאחורי המדפים – האם כל הפרסום הזה בכלל אפקטיבי ?

 

 

יובל לובנשטיין

 

 

חג הפסח קרב ובא ואיתו ערמות של עמודים ותשדירים בכל מקום, בכל ערוץ ובכל פינה.

האם בכלל הפרסום הזה יעיל - (מעבר לעוסקים בתחום, משרדי הפרסום, ערוצי המדיה ושאר הגרפיקאים והקופירייטרים) ?

האם אנו בכלל מקדישים לנושא תשומת לב ?

מה יקרה אם לרגע לא נפרסם ?

 

מכירים את הסיפור שמנכ"ל של אחת החברות רצה להעמיק את הפרסום של חברתו ורצה להיעזר בשילוט חוצות ?

משרד הפרסום (עתיר הניסיון), ברר היכן גר המנכ"ל ובאיזה דרך הוא נוסע על מנת להגיע לעבודה ובחזרה ורכש את כל שילוט החוצות לאורך המסלול.

כולם היו מרוצים – המנכ"ל וכמובן משרד הפרסום.

האם זה יעיל - זו כבר שאלה אחרת.

בתקופת החגים, שכל ערוצי הפרסום גדושים, המפרסם חייב ליצור בולטות בלתי רגילה או בכלל לא לפרסם.

רק למעטים יש את האומץ לא לפרסם, שכן הם חוששים שבגלל העדרו, יקטנו המכירות.

כל מי שפותח את העיתון גם באמצע השבוע, נתקל באין ספור מודעות, אשר לבטח לא יוצרות שום מיוחדות.

לעיתים שווה לא לפרסם מודעה על עמוד או אפילו דאבל בתדירות שבועית, אלא להמתין קצת, "לאגור ממון וכוח" ולצאת בפרסום אחד על מספר עמודים, אשר הסיכוי שהם ימשכו את תשומת הלב שלנו, גבוה יותר.

בעולם של אשליות, תדמיות, ותהילה ברת חלוף – לפעמים יש לנהוג באופן שונה על מנת ליצור את המיוחדות.

לפעמים מודעה ללא מילים, או מודעה לא רגילה, עושה את העבודה הרבה יותר טוב מסתם עוד מודעה על 1+1 או שניים במאה, או השני בחמישים אחוזי הנחה.

המודעות הופכות להיות מאד דומות, אחת לשנייה.

תיקחו את המודעות של רשתות המזון השונות, ללא הלוגו או של רשתות הפארם או רשתות "העשה זאת בעצמך", כולן ללא סימן זיהוי של הלוגו- לא בטוח שתוכלו לזהות את ההבדל, במבט ראשון.

הגיע הזמן לחדש ולהתחדש !

אתם יודעים מה – גם לא לפרסם זה חידוש !

אולי יהיה נכון גם לפרסם, אנחנו את הפרסום שלנו, משקיעים בכם הלקוחות- ולכן אנו לא מפרסמים !

האם באמת נעשה ניסיון אמיתי בישראל, של רשת אשר, נמנעה לפרסם את מוצריה לאורך זמן - ואם כן אולי בשקלול הכולל זה רק היטיב את מצבה ?

 

אומנם נדרשת לכך הרבה תעוזה, אך רק המעז בסופו של דבר מנצח !

 

 

 

 

יובל לובנשטיין, משמש כיועץ לחברות בתחום מוצרי הצריכה, שימש כסמנכ"ל מסחר ויבוא בהום סנטר בתקופת המבצע היומי של "דודו מהום סנטר".

יובל לובנשטיין, יועץ בתחום הקמעונאות ומוצרי הצריכה מלווה חברות בתחום בכל הקשור למיזוגים ורכישות. שימש במגוון תפקידי ניהול בכירים ברשתות מובילות בישראל כמו שופרסל והום סנטר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב