דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בישראל: לנפוש כחול לבן 

מאת    [ 27/03/2011 ]

מילים במאמר: 522   [ נצפה 2712 פעמים ]

יש הרבה סיבות שבגללן האזרח המקומי יכול וצריך להעדיף לנפוש בארץ במקום לנסוע לחוץ-לארץ ולבלות שם את חופשתו לבד או יחד עם המשפחה שלו. באמצעות שימוש בשירותים של חברות השכרת רכב בארץ חופשה בישראל היא אופציה שיש בה הרבה יתרונות גם לנופש עצמו, גם לחברה הישראלית ואפילו לעולם כולו.

זה טוב למדינה

מי שרוצה להפגין ערכים לאומיים בריאים גם כשהוא יוצא לחופשה הרי שהוא ינהג כראוי אם הוא יוותר על המטוס שייקח אותו לאיזו ארץ אחרת ובמקום הוא יפנה לסוכנות השכרת רכב בבני ברק וישכור שם מכונית משפחתית שתיקח אותו בכבישי ישראל בדרך לחופשה בכחול ולבן. אם האדם מן הישוב חושב שמדינות אחרות עוינות את המדינה שלו, מדוע עליו ללכת לבלות את חופשתו בקרב אנשים לא נחמדים שכאלה? אולי אין זה מן הראוי לדבר על החרמות וכלן עדיף לדבר על העדפות: הישראלי שמאס במדינות זרות שמציקות למדינה שלו יעדיף לבלות את חופשתו בצילו המגונן של הנס הכחול והלבן. במקום לפנות לשירותי השכרת רכב באיזו מדינה רחוקה ומלאה באנשים לא ידידותיים הוא יעדיף לגשת לכל סוכנות השכרת רכב בבני ברק או בכל מקום אחר בארץ ולנפוש בקרב ישראלים אחרים כמוהו.

זה טוב לכלכלה

כאשר נופשים בארץ הרי שתורמים לתעשיית התיירות המקומית. מדוע צריך לתרום לענף של השכרת רכב באיזו מדינה אחרת? יש לנו ענף השכרת רכב משלנו וצריך לתמוך בו. במקום לבזבז את כספנו במסעדות בארצות אחרות הרי שנבזבז את כספנו במסעדות מקומיות ובכך נתרום לכלכה המקומית. במקום בתי מלון בחוץ-לארץ שייהנו מכספנו, נשקיע את הכסף שלנו בענף המלונאות הכחול לבן וכן הלאה.

זה טוב לחברה

חשוב לשמור על אחדות העם והחברה ולכן חשוב להיות בחברתם של ישראלים אחרים. במקום לנפוש בין זרים שאין לנו איתם תרבות משותפת הרי שיש לנפוש בין ישראלים ולחזק את הקשרים המחברים את החברה הישראלית דווקא בימי החופשה שלנו. החיבור הזה מתחיל מהרגע שבו אנחנו נכנסים אל סוכנות השכרת רכב בישראל ועד הרגע שבו אנחנו חוזרים הביתה עמוסים בחוויות מחופשה ישראלית אמיתית בקרב ישראלים אמיתיים כמונו.

זה טוב לסביבה

מטוסים הם תורמים גדולים לזיהום האוויר העולמי וכל נסיעה במטוס פוגעת בצורה ברורה בסביבה ותורמת להתחממות הגלובלית. כל ישראלי שמבלה את חופשתו בארץ חוסך כמות לא מבוטלת של זיהום. כאשר הוא בוחר לשכור מכונית חסכונית בדלק מחברת השכרת רכב הרי שהוא מוסיף מצווה על מצווה ובכך מבטיח שהחופשה שלו תהיה ירוקה ואקולוגית. כאשר נכנסים אל סוכנות השכרת רכב בבני ברק או בכל מקום אחר בארץ ניתן לבחור מכוניות חסכוניות במיוחד ובכך לתרום לאיכות הסביבה גם בימי החופשה שלנו.

זה טוב למשפחה

במקום להתרוצץ בנמלי תעופה, להתווכח עם עובדים של חברת השכרת רכב שלא מדברים עברית, לנסות למצוא את הדרך בסבך אוטוסטראדות זר ולהתעצבן כי שום דבר לא הולך לפי התוכניות והכול עולה נורא ביוקר, אפשר לצאת לחופשה בארץ. כך אנחנו בטוחים שכולם ידברו בשפה שלנו ויבינו אותנו היטב. חופשה בארץ היא הבטחה לחופשה רגועה יותר שממנה המשפחה תהנה באמת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב