דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אביב הגיע פסח בא ואיתו התשובה תתקשר אחרי החגים... 

מאת    [ 27/03/2011 ]

מילים במאמר: 745   [ נצפה 1954 פעמים ]

כדי לנהל עסק אנו רוצים שרמת ההכנסות תהיה קבועה וגדלה ולא משתנה בתדירות אינסופית מעלה ומטה. על מנת לגייס לקוחות חדשים דרושים משאבים רבים לצורך הבאת העסק לגידול ולרווחיות.

רצוי לבנות תוכנית שנתית  בהתאם לעונות השנה ותקופות השונות בשנה לפי כל סוגי העסקים לדוגמא: כדי להיכנס למערכת החינוך (גני ילדים / בתי ספר / חוגים )רצוי לעשות זאת בחודש פברואר עד אפריל כי בחודשים אלו סוגרים את שנת הלימודים הבאה. כדי להיכנס לחברות גדולות עם מתנות לחג פסח רצוי שכבר בחודש דצמבר – ינואר לצור קשר לפני שסוגרים תקציבים.

שאלות שיש לשאול עם כתיבת התוכנית שלך:

1.    שם עסק יש לך בטוח, האם הגדרת העסק יש לך? כלומר הסבר בין 4-7 מילים המגדירות בדיוק את מהות העסק "אנחנו מספקים שירותי תיאום פגישות איכותיות" / "אנו סטודיו לעיצוב גרפי בהתמחות לחברות ביו טק" / "אנחנו מוכרים ומתקינים מערכות אנרגיה סולרית".....

2.    מה מטרת השיחה? יצירת פגישה / העברת מייל אינפורמטיבי / טיוב נתונים לשליחת מייל

3.    מי הם אנשי הקשר איתם רצוי לשוחח? מנכ"ל / סמנכ"ל שיווק / מנהל רכש / חשב / מרקום...

4.      מי הוא הלקוח המתאים ביותר לעסק שלך? יש להגדיר לפי תחום פעילות, גודל, כמות עובדים, זמן הקמה, רמת הכנסות ועוד

5.    מהי הגדרת אזור גיאוגרפי המתאים לפגישות שיווק עבורך?

6.    כמה פגישות שיווק יש ביכולתך להכיל ביומן פגישות השבועי / החודשי שלך? לדוגמא: אם מכל 12 שיחות יוצאת פגישה אחת ומכל 10 פגישות יוצאות 1-2 סגירות. האם יש לך את היכולת להגדיל את היקף המכירות בהתאמה?

7.     האם ניסחת פניה איכותית לעסקים שאליהם מתבצעת פניה?

8.     האם יש לך הצעה ייחודית ומסקרנת?

סיימת לענות על הכל - זהו יוצאים לדרך....

יש לך תוכנית מוגדרת מראש, בחרת בשיטת טלמיטינג- תיאום פגישות. חובה שהנציג המייצג אותך יהיה ברמה מקצועית, עם ניסיון, מיומן בגיל המתאים (לא כל גיל מתאים לכל סוג עסק, לדוגמא נציגים צעירים מתאימים יותר לתחום התקשורת הסלולארית, נציגים בגילאים מתגברים יותר מתאימים למגוון רחב מאד של תחומים).

כך העסק שלך בדרך הנכונה להצלחה !

בפניך עומדות מספר אפשרויות האחת לשכור כ"א פנימי שיבצע זאת עבורך וזו בעצם הוספת כוח אדם חדש לעסק שלך, או פניה לשירות חיצוני המתמחה בתחום.

מה עדיף עובד חדש בעסק או שירות חיצוני?

חסרונות בגיוס עובד חדש -

תהליך גיוס והשמה ארוכים ולא בהכרח יעיל, צורך בניהול מתמיד, עלויות ישירות גבוהות (שכר בסיס ומתן בונוסים, תנאים סוציאליים) עלויות עקיפות נוספות (מחשב נוסף, עמדת עבודה נוספת, חשמל, טלפון ועוד...), התמודדות עם חיסורים, התמודדות עם תחלופה גדולה של עובדים בתחום, חוסר מוטיבציה של הטלפנית . כאשר אתה כמנהל צריך להתעסק כל הזמן בדרכים נוספות להנעת העובדת.

יתרונות ברכישת השירות מחברה חיצונית -

מאגרי מידע גדולים ועשירים, העבודה מתבצעת על ידי מומחים בתחום, קבלת פגישות מתואמות ליומן, ביצוע העבודה כולל הכנת תשתית עבודה, חופש מהתעסקות בעובדים, חופש מדאגה לחיסורי עובדים, תחלופת עובדים, יצירתיות, הערכה ורצון של החברה המספקת שירות להמשך פעילות לאורך זמן עימך כלקוח עסקי.

שרית גורן רצביWE DO 4 U אנו עושים עבורכם, את מה שאתם רק חושבים לעשות.


שירותים לעסקים במיקור חוץ טל': 077-3390032 נייד: 052-2846734 http://www.wedo4u.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב