דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירה של גן אירועים 

מאת    [ 27/03/2011 ]

מילים במאמר: 606   [ נצפה 2001 פעמים ]

חולמת על חתונה? לא מבדילים בין אולם אירועים לגן אירועים? הנה המקום לקרוא ולהבין את הדברים בעלי החשיבות בנושא חתונות גדולות... בואו לעשות היכרות עם העולם הענק של השמחות: אולמות אירועים, עיצוב מקצועי וזרי פרחים!

נו, מצאתם כבר גן אירועים לחתונה?

החלק החשוב ביותר שיש לשקול, הוא המקום בו יתקיים הארוע. ייתכן וזה יהיה אולם ארועים, וזה גם יכול להיות בחורשה. רק בתום קביעת המקום בו תחגגו את הארוע, ניתן יהיה לתכנן ברצינות את תאריך האירוע, סגנון החתונה ואפילו לבחור את כל הפרטים הרבים שיעזרו להפוך את ערב החתונה לחלום של ממש. לא הגיע הזמן להתחיל לארגן?

איך מבצעים בחירה של גן אירועים? מחפשים בדחיפות הפקת אירועים בטבע?

המון זוגות יכולים להתלבט הרבה לפני שהם סגורים על עצמם, ויש לכך סיבות רבות. אולמות אירועים נבדלים האחד מן השני בכל מיני היבטים; כמות המוזמנים, מערכת הסאונד, סגנון הגשת המזון והכי חשוב - המיקום בישראל. כדאי לקבוע מבעוד מועד איזה אירוע תמיד רציתם להרים, זה יעזור לכם כאשר תחפשו את אולם האירועים המושלם…

כשאתם מגיעים לגני ארועים בכדי לבדוק את המקום, מומלץ לשים לב לדברים מסוימים: האם האולם נראה לכם נקי ומצוחצח? זה מספיק לכל האורחים שלכם? כמה בערך נותני שירות יעבדו באירוע? אף אחד לא מעריך חרקים באולם או, למשל, מקום עם מפגעים... כדי למנוע פאדיחות של הרגע האחרון, ודאו בזמן שאתם מביעים בקול את הספקות והשאלות שמסקרנות אתכם!

על טעויות משלמים ביוקר!

חתונה תערכו פעם אחת בלבד (זו לפחות השאיפה...), בדיוק מהסיבה הזאת אין פה מקום לטעויות. איך מתכננים זאת? קודם כל - לא להסכים להתפשר על שום פרט! זאת אומרת, בהנחה ואתם רוצים מקום אינטימי, באמת מגיע לכם לקבל זאת…

בואו לקרוא על השלב הבא...

בהנחה וכבר השגתם מיקום לחתונה - באפשרותכם לחשוב על הדברים הקטנים. לדוגמא, סוג של עיצוב פרחים מקצועי... אם במקרה עוד לא שמעתם שקיים כזה דבר, אז תדעו לכם שזו אמנות לכל דבר. עם אנשים מומחים שמבינים בתחום העיצוב ויופי, ניתן בלי בעיה לדאוג לכך שהאירוע שלכם יהיה הכי מקסים ויחודי. באמצעות שימוש בסידורי פרחים טריים, רק דוגמה קטנה, באפשרותכם לשדרג בקלות את הרקע של הארוע. המוזמנים שלכם שיבואו למסיבה יחושו מהדקה הראשונה שמדובר על ארוע לא מהעולם הזה ויחגגו כפי שעדיין לא יצא להם אף פעם בחייהם... לא רוצים שזה יהיה האירוע שלכם?

אחרי שגמרתם לעצב ולעטר, אתם יכולים לסדר את פרטים קטנטנים…

לרוב האנשים כנראה יצא מתישהו להיות בחתונה ישראלית. הארועים האלה לרוב נראים מאוד דומים - "בשר", בירה שחורה והפעלות זולות. אם השאיפה היא לעשות מסיבה מזן אחר, צריך בקצת השקעה ואפילו מקוריות. ככה יספרו על החתונה שערכתם גם עוד שנים מעכשיו... חייבים למצוא אירועים עסקיים?

הכל מתחיל עם אוכל!

בשביל קרובי משפחה מסוימים הדבר החשוב באמת זה האוכל באירוע. ההחלטה על חברת הקייטרינג היא בעלת השפעה על החוויה מאותו ארוע, מסיבה זו לא מומלץ להתפשר או להקל ראש כאן. אז השתדלו לבחור רק בקייטרינג איכותי ומבחר מנות לא קטנות מידי. אין אדם שבאמת מעוניין לאכול אוכל זול ושמנוני או דווקא כזה שמוגש בצלוחיות מיניאטוריות. מאוד שווה לבזבז עוד כמה שקלים כדי שהאוכל שתקבלו יהיה משובח וכמובן איכותי!

לא בטוחים לגבי גני אירועים חתונה? מוזיקה כבר מצאתם?

לאחר שפיטמתם את המוזמנים, אפשר גם להעסיקם, וקיימות שפע של שיטות לכך. קודם כל, אי אפשר באמת לתכנן חתונה מוצלחת ולא לציין מוזיקה. מעוניינים לבחור איזשהו דיג'י מומחה? איתו אפשר להרקיד את חבריכם במשך כל הארוע... לכם נותר רק לבחור במהרה ז'אנר מוסיקה שאתם רוצים, ואת שאר העבודה יעשו עבורכם.

באמצעות כל המידע שכאן, ארגון והרמת חתונה טובה יהיה פשוט מאוד... לעצות ואינפורמציה נוספת - תקליקו על האתר http://www.neotk.co.il/. בהצלחה!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב